Komentari

greeneyedgirl.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Bookeraj

    ja sam zaključila da ću pisati dok god me to zabavlja... tako preporučujem i tebi :)

    avatar

    01.10.2013. (07:13)    -   -   -   -  

  • šašava mamica

    Lijepo te je ponovno sresti!
    Pozdrav s, još uvijek, toplog i sunčanog juga!

    avatar

    01.10.2013. (08:52)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Zašto ne ?

    Pametna mama i uz to i pismena je najbolja opcija. Zanimljiva! Try !

    avatar

    01.10.2013. (14:29)    -   -   -   -  

  • peppery

    slusam danas na nekom radiju pjesma"browen eyed girl" i upitam se gdje li je green eyed gir?! navratih da vidim je li to mozda kakva intuicija. nije, ali svejedno si me na tren vratila u neke jako lijepe prošle dane i izmamila osmijeh... najljepsi ti pozdrav i sretno gdje god bila :)

    avatar

    05.10.2015. (22:37)    -   -   -   -  

  • Sergio

    Željne djevojke iz vašeg kraja - hifuck.me

    avatar

    24.06.2020. (14:36)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...