Komentari

nightwishqueen.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • Just Me, Myself and I

    Mislim da ću jednom svakako početi čitati i te mange, čine se ful zanimljivima. Jedino što i ovako ne stignem pročitati sve što želim. Samo mi se gomila popis heh.
    Pozdrav :*

    avatar

    01.10.2013. (01:23)    -   -   -   -  

  • D.

    Hjjoj, ja bih to čitala! Ide mi na "Plan to read" listu!
    Totalno sam u nekom cheesy raspoloženju već duže vrijeme i treba mi nešto poptu te mange. A čini se i zanimljiva priča, što je super.

    Mislim da ti nisam ni rekla što namjeravam studirati. Možda sam spominjala u svojim postovima ili nekome u komentaru ako je pitao... Kako god bilo, nemaš se zašto ispričavati! :)
    Evo danas je bio prijam za nas studente prve godine i rastegli su nam to od devet pa sve do pola 3! Ali filozofija mi se čini zanimljivija. Stariji studenti koji su nam tutori nekakvi nešto su tako kakkoii! Oni iz hrvatskog se nisu udstojili ni pojaviti. Pff.
    Anyway, sada se polako ufuravam u sve.
    Kako si ti? Kada tebi počinju predavanja?
    Nadam se da je sve u redu kod tebe! ^_^

    avatar

    01.10.2013. (14:49)    -   -   -   -  

  • Dreamer.

    Uuuh, ne sjećam se kad sam posljednji put pročitala mangu :/ Totalno sam izašla iz štosa što se tiče bilo čega... a i ne volim provoditi vrijeme na kompjuteru jer radim 6 h na njemu... hahah

    avatar

    03.10.2013. (10:15)    -   -   -   -  

  • Blue Marine

    Hej, stalkerico. :)
    Nisam ja više baš aktivna na blogu, ali nekih starih stvari se teško riješiti. Post sam napisala iz zajebancije sa Nicole (nisam sigurna znaš li ju: http://animesoul.blog.hr/ ).

    Inače eto odmaram se još i ne želim da faks počne. Nedamise.
    Od animea ništa ne pratim. Shingeki je nedavno završio, Hakkenden isto. Lista mi je prazna. Pratim neke mange i stripove, ali sam se nekako prebacila na fanfiction.

    Čime ti kratiš vrijeme?
    (shoujo mangama vidim haha :3 )

    avatar

    03.10.2013. (17:52)    -   -   -   -  

  • Christie.

    Looks cute :D
    Ide na listu.
    Mogla bih ovo uskoro pročitat.

    Hah, da.
    Kao i sve ostalo.

    Ugl.

    Pozdrav! :D

    avatar

    03.10.2013. (21:39)    -   -   -   -  

  • D.

    Ja sam na Filozofskom. Ali u Os. Upala sam bila i u Zg, ali because of reasons I stayed here. T_T
    But ok.
    Mene već staroslavenski muči, užas živi od jezika. I već su nam natrpali lektira i svega. A ovi iz filozofije svi neki ćaknuti, samo nam otkazuju predavanja... *sigh*
    Ma puna sam dojmova. :D
    Želim ti svu sreću na faksu. I sa svime ostalim! :))

    avatar

    04.10.2013. (10:16)    -   -   -   -  

  • Zvijer

    Joj, baš bih mogla nabaciti neku mangicu, nisam već dugo. :D

    avatar

    04.10.2013. (22:00)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    Volim ovaj tvoj half croatian - half english stil pisanja! :)

    . is it really important to push someone to become something else in order to save the person's feelings?
    * ne bih rekla. slažem se s tobom. mislim da se svatko treba izboriti za sebe. kako god bilo.

    voljela bih da jednom napišeš post o nečem što te razočaralo ili ti se jednostavno nije svidjelo. ako tako nešto postoji.
    eto, to je samo moj prijedlog. :)

    avatar

    05.10.2013. (22:42)    -   -   -   -  

  • Dreamer.

    I mene je prije nekoliko godina toga bilo strah ... zato nisam išla voziti ;)
    Mislim, nije me bilo strah voziti se s nekime, ali sama pomisao da vozim mi je nekako bila čudna i zastrašujuća.... i doista sam mislila da neću upisati autoškolu.. ali s vremenom skontaš da je potrebno imati vozačku jer ne želiš biti ovisan o drugima niti o autobusima ;)

    avatar

    06.10.2013. (15:28)    -   -   -   -  

  • Jeanne

    Oooo, baciti cu oko na tu mangu. Zanimljivo mi izgleda.

    avatar

    08.10.2013. (21:28)    -   -   -   -  

  • Nixie.

    Jako si lijepo opisala o čemu se radi i doista je privlačno. I ne filozofiraš, samo na lijep način iznosiš šta misliš o tim stvarima :D (Y) tako i treba ^^ jer u svemu se slažem sa tobom.

    Novo :*

    avatar

    09.10.2013. (10:04)    -   -   -   -  

  • Kornelia

    Čini se fora!(a pošto je kraća,ide na popis za čitanje) :D
    I da slažem se.
    U redu je biti potpora osobi,
    al' totalno nije ok pokušat stvoriti nekog trećeg ili nešto slično.

    * Završila sa 602 poglavljem Naruto-a
    -ona epizoda kada Obita spašava Madara.
    I još mi uvijek nije jasno zašto je Obito prolupo(znam da je reko jer je Rin umrla, al' opet)
    i gdje je Sasuke otišao sa Oro..Oro-chima..*slomim 2-3 put jezik*
    Orochimaruuom.

    (nevolim kad na strana imena i ostale riječi moram stavit naše nastavke.
    pogubim se T_T)

    *hug* ^____^

    avatar

    11.10.2013. (13:43)    -   -   -   -  

  • Mrs. Morrison Joplin

    svi toliko pričaju o mangama da ću i ja to morati početi čitati! zvuči zanimljivo :)
    novo kod mene :)

    avatar

    11.10.2013. (16:49)    -   -   -   -  

  • Dreamer.

    Što god vozila - bitno da nisi ovisna o nekome ili nečemu ;))) I bitno da se ti osjećaj sigurno... :D
    A meni je tata rek'o da ću moći i njegovo auto imati... sve dok ne skupim dovoljno za autić :D

    avatar

    11.10.2013. (18:30)    -   -   -   -  

  • Just Me, Myself and I

    novo :)

    avatar

    20.10.2013. (19:53)    -   -   -   -  

  • Kornelia

    Ma Kishimoto je zasad super!
    Ako ga usporedim sa Kuboom(? ugl.pokušat ću zanemarit nastavke >,

    avatar

    21.10.2013. (14:04)    -   -   -   -  

  • Kornelia

    nikad -.-'''
    xD
    al sad barem imam dobar razlog da ih zezam v.v xD

    jesam pročitala i razočarala se T3T

    *upravo primjetila da je moje razbacivanje nebitnim činjenicama blog pojeo. :')
    možda i bolje jer bi ti uništila nova poglavlja Bleach-a.

    ukratko, Naruto se morao potrudit da dođe do svojih razno raznih justu-a,dok je Ichigu više-manje bilo sve pri ruci. njah.

    Naruto je očito bolji.

    Slažem se v,v
    Da Naruto nije glavni lik nebi bilo fora xD

    avatar

    22.10.2013. (16:12)    -   -   -   -  

  • Dreamer.

    Imam novo, pa kad uhvatiš vremena i ako imaš volje ... prođi :)

    avatar

    24.10.2013. (14:12)    -   -   -   -  

  • Damian S.

    post i od mene,hime-chan.
    sincerely

    avatar

    26.10.2013. (22:49)    -   -   -   -  

  • Kouji

    Manga mi se svida i moram ju procitati. :)

    avatar

    28.10.2013. (19:10)    -   -   -   -  

  • mushin munen

    Bok kak si ? nadam se da dolaziš na blog :) zanima me jesi li bila na PandaKonu, pretpostavljam da jesi...interesira me da li si gledala moje predavanje i mojih kolega i tvoje iskreno mišljenje ako jesi, zahvlajujem :)

    avatar

    28.10.2013. (22:22)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    oh. i ja sam zauzeta seminarima.
    no, stigla sam jedan poduži post natipkat. morala sam.
    idi pa vidi. :)

    avatar

    03.11.2013. (18:04)    -   -   -   -  

  • XAnimeX

    e jel tko pročitao ili pogledao Future diary tj nikki mirai?

    avatar

    20.12.2013. (04:26)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...