Komentari

bilice2.blog.hr

Dodaj komentar (16)

Marketing


  • 555

    Nema nista? Nisu Bilice samo oko kafica !Koliko znam neki ce ovih dana dobiti vodu u 21 stoljecu.Ipak se nesto okrece ali iz prazne ne puca.Zaboravljamo ko smo,kakvi smo i sta nemamo a (nista) imali smo.Autobusi nisu od Karitasa valjda su ekonomski interesi u pitanju ali se nadam da nije povezano sa politikom.
    U HR prolazi rekordna sezona a sta Bilce imaju od toga i kome treba zahvaliti poznato je. Meni isto fale komentari kojih nema.Ispadne da u Bilicama stvarno nema nista ni pozitivno ni negativno pa proizilazi da nam tece med i mlijeko.MRTVILO je redovno stanje u Bilicama.

    avatar

    08.09.2013. (20:08)    -   -   -   -  

  • misomor

    Pozitivno,pozitivno nego sta.8g.duga obecanja u vezi vode (neispunjena) pretvaraju se u stvarnost.Postovanje odgovornima za ovaj dogadjaj.

    avatar

    09.09.2013. (14:38)    -   -   -   -  

  • walter

    Meni se čini da se nešto miče. Čuja san da je na ovoj tribini sa načelnikon rečeno kako je dug smanjen za 400 000, šta je svakako dobro. Sa druge strane ide vodovod, još da se rješe ovog autotransporta bilo bi super.
    Nemojmo zaobravit da su ovi ode tek tri misice i već se vidi nešta nova. Smeće, čišćenje, a bome nije bilo ni miksre i gradilišta u Šparadića, Mikulandrića i Vruljama.
    Inače ne volin pulitiku, ali pustimo ih neka rade, uvikk će biti oni za i protiv, ali bi tirbalo pitat ove ljude šta dobivaju vodu šta oni misle o ovoj vlasti, sigurno bi rekli da su najbolji, tako i ostali oni koji nešto ostvaru ih vole, oni koji ne ostvaru ih ne vole, tako je to, ajte vi samo naprid

    avatar

    10.09.2013. (08:41)    -   -   -   -  

  • vikendas

    Dospodine Water iz vaseg se napisanog vidi da ste posten i realan covik.Ja sam se jednim komenrarom javio jer i ja sam operisan od plitike ali me povuklo.Vidi se da ljudi hoce radit i to osobnim primjerom pokazuju.Izgradnja vode je logican pocetak ispunjenja obecanja.Ka svaki covik sam i malo zavidan.Poznam dobro gdje se postavlja voda i zadnjih godina tu se uvijek nesto radilo.Medjutim Sparadica poluotok u ovih 22g koliko ja dolazim (svojoj kuci jer druge nemam u hr) nije ulozeno kune i sve je grozno.Nekad mislim da smo omrznuti i od Opcinara ali i od Bilicana .Nekako mi se cini da nas samo iskoristavaju.Ja zamoljavam da svako ko procita ovo i sam prodje kroz poluotok i vidi taj jad i bijedu. Ogranicenje brzine je 5km ali fala Opcini i na tome da neko ne nastrada.

    avatar

    10.09.2013. (10:48)    -   -   -   -  

  • ribar

    Pozivam Gorana Grubisica da gradjanima Bilica objasni dug od milijun kn.Ovih 400 tisuca vraceni su na stetu razvoja jer vracaju pokradeni novac.Mi znamo da bivsi Nacelnik ali i danasnji prijesjednik hdz citaju ovaj blog pa bi bio red da objasne dug ali i izjavu BIVSEG u 12 mj.2012 o gotovim projektima.Koji su to projekti napravljeni do gubitka vlasti postovani prijedsjednice HDZa Gorane Grubisicu.Ja sam ubjedjen da Vi osobno nemate putra na glavi te da ce te raditi na ponovnom osvajanju vlasti u Bilicama ali stiteci RODJAKA neces daleko stici.Njegova vikendica uradjena od TALIBANA je gotov projekt ali zar Vas iz HDZ to zadovoljava.Ja znam da ovi koji citaju ovaj blog znaju ko su talibani i kako su pod rodjakovim vodstvom radili sta su htjali.i kome su htjeli.Razmisli Gorane imas li interesa odgovoriti na ove primjedbe i staviti tocku,ili da mi blogeri u buduce svakog mjeseca ponovimo isto pitanje.

    avatar

    10.09.2013. (12:45)    -   -   -   -  

  • bilice

    Al si uporan ribaru.Ali,niti ce GORAN odgovoriti niti ce ih ovi novi pozvat na odgovornost,Vrana vrani oci ne vadi i ako su obecali a Neven posebno.

    avatar

    11.09.2013. (13:01)    -   -   -   -  

  • Sibamoreplovac

    Tu sam u Bilicama , zapravo idem na Zmajan , pusti otok šibenskog arhipelaga , naravno dok ga ne prodaju ili daju u koncesiju ....Inače valjda su naučili svi do sada : Obećanje ludom radovanje . Pa zdravi i veseli bili , Sibamoreplovac

    avatar

    11.09.2013. (23:04)    -   -   -   -  

  • 555

    Iz razgovora sa ljudima zakjucio sam da bi mnogi Bilice zamjenili sa tim Zmajanom .U Bilicama se ne moze nista prodat.Poslije ovako dobre sezone u okolnim mjestima kvadrat placa sa gradjevinskom dozvolom i urednim vlasnistvom ne moze se prodati po 100eura.Na pomen Bilica kupci samo odmahuju s rukom a agencije ne daju ni 10% sanse za prodaju.
    Ipak kako sam se osobno mogao uvjeriti Calasan sa ekipom ima volju osmogodisnja >obecanja ludom radovanja< promjeniti.
    Dug od milion kn. je visok za Opcinu koji moraju podmiriti.Gradnja lucice se samo sa privatnim kapitalom moze napravit ali Bilicani su ljubomorni jer ocekuju dobit odmah i sada inace ce rec da i ovi novi uzimaju novce u svoj djep.MITO I KORUPCIJA NE STANUJU VISE NA BOSUCI ali strah od javnosti i kritike je ogroman.Vjeruj Siba da znam sta pisem.Trojac na celu Opcine je OK.Ali>ovce i novce nece proc

    avatar

    12.09.2013. (11:24)    -   -   -   -  

  • 555

    Moram pojasniti ovo zadnje u vezi ovaca i novca.Bilicani bi htjeli da turisti i privatni ulagaci ostave novac na samom ulazu u Bilice a oni mogu poc ca.Mnogi ne razumiju da uzimanje podrazumjeva davanje i obratno.Ipak nadam se da ce Calasan ,Neven i Lepi u skladu sa pobjedom ciniti korake koji oni odrede a pogrijesit ne mogu jer gore ne moze bit.Samo >transparentno< i otvorenih karata kako su i poceli.
    Poz Bilicanima jos uvijek najljepsem mjestu u Dalmaciji za mene i moju obitelj!!

    avatar

    12.09.2013. (11:39)    -   -   -   -  

  • ribar

    Hvala prijdsjednice Gorane na odgovoru??
    Bilice su od Kresimirovog grada Sibenika udaljene samo par kilometara.Osvarili su 48%posto povecanje u turizmu.Gdje su tu Bilice.? Bilicani pitajtajmo se sami. Samo znamo da kukamo. Kako ovi ,kako oni a propustamo nesto ucinit za sviju djecu.Mislite neko ce za nas to odraditi ? Ljubomora,zavist i oholost su smrtni grijesi koji vladaju u nasem mistu zato smo tu gdje jesmo!

    avatar

    12.09.2013. (12:29)    -   -   -   -  

  • bilice

    Dragi mjestani Bilica slijedimo primjer Jadrije.Izvadimo i mi ruke iz djepova.Ocistimo Bilice

    avatar

    14.09.2013. (21:57)    -   -   -   -  

  • ribar

    Poz prijedsjedniku Malom partije ZNA SE.
    Gdje je nestao milion koji Bilicani moraju vratit i zbog kojeg se ne moze nista pozitivno napravit u nasoj Ocini.Sram vas bilo.

    avatar

    26.09.2013. (13:16)    -   -   -   -  

  • bilice

    Vlasnik ovog Bloga je cisti interesdzija zajedno sa Sibom.Ako nema mukte girica i dr.rane te za popit Bilice kao Opcina nisu ni zanimljiva.Kopa se,radi se a vi spavate

    avatar

    29.09.2013. (18:36)    -   -   -   -  

  • Sibamoreplovac

    Sibamoreplovac voli papati , najviše mukte . Papam sve osim kavijara ...pozdrav gladnom komentatoru .kopa se niko ne zna što ...

    avatar

    05.10.2013. (16:29)    -   -   -   -  

  • bilice

    Poz.Simbamoreplovcu.Tija san te probudit a znao sam da ces javit na ovu sa moje strane salu.Volim i ja dobro poist i ovako i onako. Cilj mi jer ti zivis u Metropli da pitas: Sta se kopa u Bilicama ? Dobivamo vodu koju cekamo (od bivese vasti obecanu) 8 godina.Ovaj blog ima ;ekipu za ocevid; ali ovo nisu registrirali.Tvoji komentari stvarno fale ko fitilj na dinamitu kako odprilike kaze tvoj prijatelj.

    Jos jednom isprika zbog neslane sale!

    avatar

    05.10.2013. (18:49)    -   -   -   -  

  • Sibamoreplovac

    Sibamoreplovac se ne ljuti niti za jedan komentar . Voli se šaliti i na svoj račun ...pozz

    avatar

    09.10.2013. (09:07)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...