Komentari

nightwishqueen.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • Anne

    Hej. Prvi put na tvom blogu. :)

    A cura je preslatka! Sviđa mi se ova pjesma njezina, ima stvarno predivan glas, rijetko tko može tako pjevati. :)

    Nadam se da se čitamo?

    avatar

    08.09.2013. (11:00)    -   -   -   -  

  • crossroadsoflife

    Jako simpatično, razveseliš me svojim postovima, pozitiva su! :)
    Lijep ti pozdrav ostavljam i hvala ti na posjeti :)

    avatar

    08.09.2013. (20:13)    -   -   -   -  

  • Zvijer

    Ha, ha, ha, trebat će ti još jedan život da naučiš sve što bi htjela naučiti. :)

    avatar

    08.09.2013. (23:12)    -   -   -   -  

  • Kornelia

    *sjetim se da sam pije 5-6 mjeseci gledala Spider Lilies.

    Odlično glumi! :D
    *iako je film malo,ali samo malo čudan,savršeno se snašla u ulozi i
    mislim da je dobro prikazala svoj lik ^___^

    Kako je prošao ispit? :O
    Nadam se da je odlično ~(^__^)~

    *došla sam do dijela kada je Lee imao operaciju i kad mu je Gara
    došao u pomoć jer je bio u okršaju s onim..onim....kost-tipom?

    I mogu ti reć da mi sada Naruto ima puno više smisla,i da se radnja
    puno brže odvija već kada sam gledla na Tv-u dok sam bila mala.
    (Vjerojatno je zbog razloga,ko što rekoh prije xD,
    što više ne preskačem epizode,kao što sam tada bila primorana).

    Ugl. Izmjenjujem animu i mangu(ovisi koliko imam vremena)
    i oduševljena sam načinom na koji anima vrlo detaljno prati
    radnju mange(a i izgled likova,što najčešće,koliko sam shvatila,
    nije uvijek slučaj).

    No dobro. xD

    Vidimo se :D!

    avatar

    09.09.2013. (21:09)    -   -   -   -  

  • ed hunter

    japanski i kineski u samo jednom životu? želim ti svu sreću!

    =)

    avatar

    10.09.2013. (00:45)    -   -   -   -  

  • D.

    I ja bih htjela kineski naučiti. :D
    A Rainie je tolika slatkica... Hoojj *_*
    Inače, što se tiče tvog komentara na mom blogu, radi se o prijatelju. Dragom prijatelju. Duže vrijeme se već znamo, ali sada mi se čini da on gubi mene. I ja njega. Pa boli. To je sve.

    avatar

    10.09.2013. (14:25)    -   -   -   -  

  • Zvijer

    Hvala, ali trebat će mi i više od sreće. xD

    avatar

    11.09.2013. (00:15)    -   -   -   -  

  • Dreamer.

    Slatka je :)) )

    avatar

    13.09.2013. (00:01)    -   -   -   -  

  • Anne

    Mah, odustajem od njenog prijateljstva. Nije ni to samo zbog ovog mog najboljeg prijatelja, nego jednostavno oduvijek je takva u bilokakvoj situaciji..

    avatar

    13.09.2013. (21:24)    -   -   -   -  

  • Nixie.

    Stvarno je slatka i ima lijep glas ^^

    Novo kod mene, topli pozdrav ti ostavljam :*

    avatar

    14.09.2013. (19:09)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    wikipedia kaže za ima 29 godina!! :O šok i nevjerica, dala bih joj 14.
    lijep glasić ima. :D

    kako je prošao ispit? uspješno nadam se.

    avatar

    14.09.2013. (23:59)    -   -   -   -  

  • Kouji

    Prelijepa je i ima prelijepi glas. :D

    avatar

    15.09.2013. (19:34)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    fingers crossed za zimu

    avatar

    15.09.2013. (20:28)    -   -   -   -  

  • Zvijer

    Teško je biti zadovoljan znanjem. :)

    avatar

    21.09.2013. (21:47)    -   -   -   -  

  • Dreamer.

    Novo ;)

    avatar

    22.09.2013. (13:35)    -   -   -   -  

  • Nixie.

    novo kod mene :*

    avatar

    23.09.2013. (12:52)    -   -   -   -  

  • mushin munen

    :D

    avatar

    25.09.2013. (16:28)    -   -   -   -  

  • Just Me, Myself and I

    Slatka mi je i stvarno lijepo pjeva. Svi ti Kinezi, Japanci itd. kao da ne stare.. neki s 40 izgledaju kao tinejdžeri haha.
    Sretno s jezicima :D

    avatar

    29.09.2013. (00:50)    -   -   -   -  

  • crossroadsoflife

    Svratih da te pozdravim! :)

    avatar

    29.09.2013. (11:34)    -   -   -   -  

  • Damian S.

    iako ju sada prvi put srećem, mislim da ima prekrasan čist glas.
    i taj osmijeh, imaš pravo. azijatkinje su mi i inače prekrasne zbog tih nježnih crta lica, ali Raini je zbilja dragulj.
    sincerely

    avatar

    29.09.2013. (21:44)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...