Komentari

promina.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • smrika

    pozdrav uredniku,fališ nam,fališ

    avatar

    08.08.2014. (22:39)    -   -   -   -  

  • sany promina.blog.hr

    Pozdrav i Vama Smrika, drago mi je da i dalje navraćate na Promina blog.

    LP

    avatar

    09.08.2014. (14:12)    -   -   -   -  

  • Bog i pravda

    Pozdrav i od mene bez obzira na sve one klevete o meni.
    Bog sve vidi.

    Bog i pravda

    I VAPAJ MOJ K TEBI NEK DOĐE

    Reci Bože di je tvoja pravda
    ako ti se i klanjam i molim
    da li zla će nestati ikada
    u Hrvatskoj koju jako volim?

    Zato moju molitvu usliši
    i očisti od zla Lipu našu
    titoiste u zemlji pobriši
    nek repinom van Hrvatske mašu.

    Dok nemani ovoj bude traga
    miris zla će nepodnošljijv biti
    a crnje će biti i od vraga
    tilo,dušu narodu slomiti.

    Od Bleiburga i od križnog puta
    i zla druga da se ne spomene
    titoizam naša rana ljuta
    zavio u crno nebrojene.

    www.mojarodnagruda.de

    avatar

    14.08.2014. (15:37)    -   -   -   -  

  • Bagulina od jasena

    Pozdrav iz daleka!

    avatar

    12.09.2014. (13:37)    -   -   -   -  

  • sany promina.blog.hr

    Na mejl sam dobio komentar gosp A Šoića, vezan za post "Prezimena u Promini".

    Jedan njegovo dio (komentara), koji se odnosi na prezime Šojić, prenosim u cijelosti:

    "Prezime Šojić, zahvaljujući našim „vrlim“ matičarima se „transformiralo“, pa se ja i moja djeca i još neki članovi obitelji prezivamo ŠOIĆ, /slovo J se izgubilo/".

    Primjer je to nastajanja i "nestajanja" prezimena, ne voljom njegovih nositelja, koliko greškom matičara koji ih upisuju.

    Hvala gosp A Šoiću na komentaru.

    avatar

    08.11.2014. (16:33)    -   -   -   -  

  • Weihnachten

    SRETNA NOVA GODINA

    Kad prođe sat iza pola noći,
    ja ti ruku pružiti neću moći,
    zato ti šaljem poruku ovu,
    i od srca ti želim SRETNU NOVU!

    Sve što ti bol i mržnju stvara
    neka nosi godina stara,
    a mnogo ljubavi,
    sreće i lijepih snova
    neka donese godina nova!

    avatar

    31.12.2014. (11:16)    -   -   -   -  

  • sany promina.blog.hr

    Hvala na dobrim željama.

    Svako dobro i Vama.

    avatar

    31.12.2014. (11:46)    -   -   -   -  

  • Daleko smo

    Pozdrav i svako dobro!

    avatar

    27.01.2015. (12:46)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...