Komentari

parasomnia.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • Black_Butterfly

    onu kravetinu treba nabit na kolac ponašanje je krajnje neodgovorno da sam znala došla bi ja prije!

    avatar

    08.07.2013. (19:17)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    ajd ne sve 5 =) ja sam se ispričala svim žrtvama, nitko se nije utopio, nema suhih stopala, sve 5 =D guštaj u pjesmi i jedi burek =)

    avatar

    08.07.2013. (19:21)    -   -   -   -  

  • Black_Butterfly

    asti al Remington je odličan
    i idemo u Lepoglavuuuuuu :-D

    avatar

    08.07.2013. (19:22)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    ideš???aaa mrak, mrak =D budem rekla Tamarče odmah =D

    avatar

    08.07.2013. (19:25)    -   -   -   -  

  • kadotettu sielu

    kirota oletko kunnossa? ja tämä erittäin mukava

    avatar

    09.07.2013. (12:58)    -   -   -   -  

  • mm

    men još nitko nie reko za ovu ženu i njene noge , Elephant w Moraines & Rens Argoa 15. e milna, Marez (y) njega sam i ja htio al nemoš od one stoke slovneske ništa neg po njegovom >.

    avatar

    09.07.2013. (13:10)    -   -   -   -  

  • _A_

    A pederbal znala sam. Počet ćeš nosit glavu u torbi jer previše trčiš na vlakove i pičke materine. I bila si divna u petak pa lajkam i lokne i kuštravog frenda zbog kojeg uopće nisi registrirala da te spottam na drugoj strani ali i to je nebitno. Htjela sam te mrvu ovako javno oprati radi Asyluma. Znam da imaš plan u vezi svega toga i to jebački inače ne bi preuzela tenisice i majcu od M. i znam da te Holy iz tresura kontaktirala za liniju. Sve je to divno i krasno dokle god si TI ta koja to želi. Isto vrijedi i sa organizatorskim poslom. Čula sam se sa starom #mah-mah mamac koja je rekla za stažiranje i miča fkt znam da ćeš sve to odguli, kao i na kraju daj sjedni u jebeni Skwhat i pomozi onom debelom pankeru i svim ostalim divnim ljudima koje voliš toliko ali kao i uvijek SAMO dokle god je

    avatar

    09.07.2013. (13:28)    -   -   -   -  

  • _A_

    srce sretno

    avatar

    09.07.2013. (13:39)    -   -   -   -  

  • Black_Butterfly

    ma meni ovaj momkov u kariranom još iz skvota ;-D
    šta se buniš Ane otkantala je petak kavu sa ovosvjetskom verzijom Dan Humphrey samo sa tetovažama i plagovima i onom bradom
    i ček jel to caka?
    asti ne znam ni ja više :-o

    avatar

    09.07.2013. (13:53)    -   -   -   -  

  • mm

    žene sami problemi z vama :D

    avatar

    12.07.2013. (12:11)    -   -   -   -  

  • songfordead

    Ostavljam apsolutnu opsesiju...uživajte

    znači bilo ti je super
    puno pozdrava
    sfd

    avatar

    13.07.2013. (16:13)    -   -   -   -  

  • Vanda

    Uf, ti lijekovi.

    :)

    avatar

    18.07.2013. (04:37)    -   -   -   -  

  • sullivan.

    Baš si šašava, nasmijao me ovaj post. :D

    avatar

    18.07.2013. (14:57)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...