Komentari

smotani007.blog.hr

Dodaj komentar (50)

Marketing


  • gogoo

    Važno je uživati dok se može, ja ću uskoro na more.. Cvijet je albicija ili roza mimoza, a poskok je obično dug 70-80 cm.

    avatar

    02.07.2013. (22:17)    -   -   -   -  

  • Čuvarica pinkleca

    dižem čašu i nazdravljam......kušlec rođendanski i puno sreće....i jedno hvala

    avatar

    02.07.2013. (22:38)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Lijep odmor: Baš kakav si zaslužio. Nisam vidjela nikad ovaj cvijet, a doista je poseban . Pozdrav dragi Smotko!

    avatar

    02.07.2013. (23:15)    -   -   -   -  

  • Sjećanje i osvrti

    Lip tekst i slike!

    avatar

    03.07.2013. (00:06)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Dakle prvi roćkaš, e ima tu istine. Sretno!:)
    Vidim krenulo je i pod morem i pod plahtom ma neka ide kad ide.
    LPP i sve najbolje!:)

    avatar

    03.07.2013. (00:29)    -   -   -   -  

  • Bocaccio

    lijepo je kad se dobre stvari slože i idu u nzu. keep going. :)

    avatar

    03.07.2013. (00:48)    -   -   -   -  

  • don branko

    pozdrav

    avatar

    03.07.2013. (16:44)    -   -   -   -  

  • kolumna jedne superžene

    Drago mi je da živiš život punim plućima jer si to i zaslužio.
    Vjerujem ti da je predivno imati posao koji voliš i u njemu se pronalaziš. Molim Boga da se to i meni ponovno dogodi.
    Uživaj!

    avatar

    03.07.2013. (23:28)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    Sve malo pomalo dolazi na svoje misto, čak si se i
    s poskokom družio. A cijene, ma past će kad mi
    počnemo padati od slabog imuniteta izazvanog
    lošim jelovnikom. E baš se pitam koliko ćemo
    tada biti ponosni što smo Europejci?
    Neka si ti dobro, pozdrav šaljem:)))

    avatar

    04.07.2013. (17:17)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    P.s. Zamalo da zaboravim, sretan i zdrav rođendan,
    kao i svi dani što slijede:)))

    avatar

    04.07.2013. (19:37)    -   -   -   -  

  • gali

    e sad da dodam,ono ...znas ko up'ž-grade tek,o Ti sad vec slavni Papundek;P..daklen;

    Ko je sin mora

    Ja san sin mora _ reka rak
    kratak i kao lakat krakat,
    val ga tresnu u taj cas
    _ Ti si sin raka spusti glas!

    _ Ja san sin mora_ dupin rece
    velik i snazan ko celik
    _ Ti si dupina sina sin,spusti glasak ti sasvin!

    _Ja san sin mora reka je puy
    tanak i prazan ko cup
    a val ga tresnu taj cas
    _Ti si sin spuya, spusti glas!

    avatar

    14.07.2013. (11:10)    -   -   -   -  

  • gali

    - Ja san Sin Mora - kayes Ti,
    vedar i ki sunce tocan,
    val te pljesne u taj cas;
    Dobro dosa si medju nas!
    Ti si sin mora, digni glas!;P

    avatar

    14.07.2013. (11:11)    -   -   -   -  

  • tajanad

    ostavljam ti jedan noćni pozdrav...

    avatar

    20.07.2013. (01:32)    -   -   -   -  

  • šparhet

    Uh, vrelo...Kratko i srdačno te pozdravljam, naravno, uz osmijeh:-)

    avatar

    28.07.2013. (14:01)    -   -   -   -  

  • kamena

    di si, da si, moj golube, toplo te pozdravljam :)

    avatar

    03.08.2013. (20:48)    -   -   -   -  

  • Sjećanje i osvrti

    Evo, ja kasnim: SRETAN ROĐENDAN!¨Posebno me se dotaklo ono o drženju s mjesecom. Iako znam da je to obična materija, rado maštam o njemu kao tajanstvenom sudrugu. To mi je ostalo od djetinjstva iz večernjih šetnji sa ocem, koji je umro kad mi je bilo 12 godina.

    avatar

    22.08.2013. (18:25)    -   -   -   -  

  • MALI SUNCOKRET

    Dobar ti dan.
    Čini mi se, da se samo čini, kako te nema ovdje.
    Po novom, pokušavam pronaći malo i starog S. i dokučiti u kojoj si sad „fazi“.
    Čini mi se… dobroj.
    Lijep ti pozdrav, :-).

    avatar

    28.08.2013. (11:25)    -   -   -   -  

  • šašava mamica

    Baterije se još pune?

    avatar

    18.09.2013. (20:13)    -   -   -   -  

  • kamena

    a čemu služe nove boje bez tebe?... momentalno sam ti i ja sva u bojama :)... ma daj se srami malo, samo tak' nestati bez pozdrava :)

    avatar

    26.09.2013. (14:31)    -   -   -   -  

  • mirjam

    ....... Samo da se javim i pozdravim - nisam zaboravila ... :-)
    Davno sam se već vratila sa predivnoga godišnjeg odmora.
    - Ovaj je zaista bio poseban: prvi sa mojim malim zlatom, ...
    ......... sa mojim sunašcem, mojom unučicom ............
    ... I dalje sam jako zauzeta oko nje, ali sretna i zadovoljna
    ....... njenim rastom i razvojem u svakom pogledu ........
    ... i našim druženjem, podjelom posla, organizacijom ...
    .......... Već joj je 6 mjeseci i nedavno je bilo krštenje ........
    Princeza je bila prelijepa, dobra, i nakon obreda je u miru zaspala,
    .... ali se i probudila za slavlje koje je trajalo cijelo popodne ...
    vesela, s ruke na ruku je smiješcima zabavljale sve nas okupljene.
    ... Sve u svemu dani su ispunjeni, puno posla, pa druženja, ...
    ..................................... radosti sa najmilijima .....................................
    ................... koji su i ovaj produženi vikend bili s nama ....................
    ...................................................... ...............................................................
    Vjerujem da si još uvijek radostan, da baterije traju i da se veseliš
    ........................... novom rođenju - Sretno !!! ..................................

    ... jedna pjesma uz sve ovo dragi Kiki, od srca ...

    ....................... do javljanja ... :-) ...

    Samo Tvoja Ljubav Bože
    - Franjevački Band


    BTB !!!

    Lijep pozdrav ...

    avatar

    08.10.2013. (21:19)    -   -   -   -  

  • miholjka

    Često svratim da ostavim pozdrav. Kad naiđeš, pokupi ih… A ovaj današnji, stavi u džep, poseban je:-)

    avatar

    20.10.2013. (11:58)    -   -   -   -  

  • nečmenjanka

    Dragi smoto , iskreno se nadam da si dobro .... proćiri
    malo daj nam mig ....

    DV

    avatar

    25.10.2013. (13:11)    -   -   -   -  

  • slađana

    Hajde malo bar pred blagdane osvježi ovaj simpa lik; a mogao bi i glazbene numere prebrati:-), radosti radi. Dobro zdravlje, lijepe pozdrave i sretan Božić dragom S. želi

    avatar

    23.12.2013. (13:54)    -   -   -   -  

  • Bocaccio

    Čestit Božić sreće i blagostanja
    Nek te jutrom osmijeh budi
    Nek je lijepo kao da se sanja.
    Čestit Božić,
    Bocaccio

    P.S.
    Zaostao si negdje u ljetu?

    avatar

    25.12.2013. (11:00)    -   -   -   -  

  • kamena

    sretna Nova :)

    avatar

    31.12.2013. (10:34)    -   -   -   -  

učitavam...