Komentari

teobaldinteatar.blog.hr

Dodaj komentar (49)

Marketing


  • NF

    e to je prijateljstvo, mi zapustili tradicije, više se ni na rođendanima nitko ni približno ne opije, okolo ide joint, dva, dosada

    avatar

    18.06.2013. (18:22)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    "Na stranu to što se moraš istrošiti," Zar nije lijepo trošiti se?
    Ono s lovom 'ukrala' si mi za jedan red, inače tako si fino opisala što
    starijima treba da ti od srca želim još STO g.:))

    avatar

    18.06.2013. (18:23)    -   -   -   -  

  • Teobaldin teatar

    @NF - Hahaha... a fakat! Najgori su mi oni što moraju rano ići spavati! :)))

    @fra gavun - Hahaha, vra Gavune, tebi su samo zločestoće na pameti...
    Ma hvala na lijepim željama... ali još sto bilo bi zaista previše... što bi čovjek sa sto i kusur još mogao poželjeti?... grobno mjesto i lijep spomenik... :)))

    avatar

    18.06.2013. (19:10)    -   -   -   -  

  • blogdogg

    keš is a best girl s friend. podsjetila si me na vic kad je mujo upecao zlatnog kita od dve tone i kit mu kaže:
    -mujo pusti me ispunit ću ti 3 želje!
    -ko te jebe, vozim ja tebe kod zlatara kompa...

    ovo za krizu si jebeno u pravu. neki dan je i neverin reko-najbolja stvar u toj krizi je šta izvlači iz tebe da postaneš kreativan.

    avatar

    18.06.2013. (19:43)    -   -   -   -  

  • blogdogg

    ps
    zaboravio sam pohvalit mjuzu! pravi ljetni đir!

    avatar

    18.06.2013. (21:12)    -   -   -   -  

  • StoneStory

    onda pa hepi brzdej!!!

    p.s evo ja ću ti se javiti nekoliko dana prije mog ročkasa, pa skokni do hobby arta i ja se neću bunit hehehehehe

    evo baš je mojoj staroj ročkas, hvala Bogu da postoji Zvonka na blogu :)))) a kaj češ.... :)))

    avatar

    18.06.2013. (22:24)    -   -   -   -  

  • Teobaldin teatar

    @blogdogg - Ja sam na primjer primijetila, a i moji doma... kada imam brdo namirnica doma... ne znam što da kuham... a kada "nemam što kuhati" onda skuham najbolji ručak!... :))

    @blogdogg - Joj, hvala ti puno, baš mi je drago da ti se sviđa mjuza... Je, baš paše uz ovu vrućinu... ma, ja bih sada najradije na Ibizu! :)))

    @Tina. - Hvala, Tina! Joj, znam kako je to sa hobijima... ma brdo love ostavljam po hobby shopovima... čak moram i po skrivećki kupovati neke stvari... jer najveći dio toga uopće ne iskoristim... ali MORAM imati! Čestitam tvojoj staroj! I mojoj bil roćkas prije par dana, eto zbavila sam i to! :))

    avatar

    18.06.2013. (22:27)    -   -   -   -  

  • Kojotica

    Prvo, sretan to rockas i sve najbolje :)))
    A drugo...da sam ti ja kolegica, od mene bi dobila lijepo ukrasenu rodjendansku kartu na kojoj bi pisalo : ako hoces pare, idi na bankomat! :P

    avatar

    18.06.2013. (22:58)    -   -   -   -  

  • dražeN ;)

    Kasa uzajamne pomoći je bila svojevremeno omiljena. Neke druge novotarije su je pregazile, ali tko zna, mnoge se mode vraćaju. Ekvivalent love umjesto poklona mi liči na želju: "Želim ti ono što si sam želiš!" i dobro, nije to ni loše, pa ti eto želim puno zadovoljstva sobom samom i sreće sa željama ;)

    avatar

    18.06.2013. (22:59)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    Pa neka ti je sritno moja blizanko i kupi nešto pametno:))))

    avatar

    18.06.2013. (23:49)    -   -   -   -  

  • Teobaldin teatar

    @Kojotica - Hvala draga! :))
    E, a ja bih tebi poklonila kutiju u kojoj bi bio list papira na kojem bih nacrtala najnoviji model iPhonea... ali...da te malo zahebem - sa ružičastom maskom!... :)))

    avatar

    19.06.2013. (00:20)    -   -   -   -  

  • Teobaldin teatar

    @Kako sam smršavio 30 kg? ... dražeN ;) - Hvala tebi na lijepim željama! :))
    Kada sam prvi puta čula da Ameri imaju običaj uzvanicima na svadbu dati popis što žele da im se kupi, nikako mi se to nije svidjelo... Međutim, naš narod voli prihvaćati običaje sa zapada i to je sada nešto sasvim normalno.... Zaista, bude mi žao, kada vidim da se netko istrošio, a to što mi je kupio, najradije bih bacila. Sa druge strane, ponekad je zaista prava muka drugome odabrati poklon (pa čak i svojima najbližima). I ako nam se ne sviđa poklon, moramo iz pristojnosti odglumiti da nam se sviđa (teško da nam se lova neće svidjeti!), a nije li to onda licemjerje? Ok, sa prijateljima možemo biti otvoreni, pa reći da nam se ne sviđa... ali isto tako možemo biti otvoreni, pa reći: "Daj ti meni radije lovu!". Iza svakoga poklona ipak stoji novac, i dobro znamo koliko što košta. A kriza i inače gura romantiku u drugi plan. Eto na primjer, radije volim da mi netko kupi neki korisni uporabni predmet, nego buket cvijeća... a da ne bi fulao... još je najbolje da mi da lovu pa da kupim sama. :)))

    @malo ti malo ja - Hvala ti puno! Spiskati ću lovu sa velikim zadovoljstvom! :)))

    avatar

    19.06.2013. (00:57)    -   -   -   -  

  • nečmenjanka

    SRETAN TI ROĐENDAN TEO !!!!
    Uostalom , uz takve prije rođendan je samo još
    jedan dan u tjednu ...

    Dovidova

    avatar

    19.06.2013. (02:45)    -   -   -   -  

  • Teobaldin teatar

    @nečmenjanka - Hvala ti puno! :))

    avatar

    19.06.2013. (03:18)    -   -   -   -  

  • Euro

    cestitam rodju..
    i da drugi put bude kutija od metar sa metar puna love..hehe

    avatar

    19.06.2013. (07:17)    -   -   -   -  

  • Penelopa

    Sretan rođendan!!

    Što se tiče poklona za stariju populaciju, moj je tata ove godine za svoj rođendan dobio povećalo sa ugrađenim svjetlom..da je mogao skakati od sreće, garant bi..

    avatar

    19.06.2013. (08:05)    -   -   -   -  

  • Lilianke

    Sretan rođendan!... sa malo zakašnjanja, vidim, ali od srca ipak!
    Koja ideja, tražiti lovu, a još bolje-stvarno si ju dobila!!!

    boca vina i bombonjera, nikad se na to nebi požalila (osim ako je vino bijelo, a čokolada preslatka hahaha, joj jesmo izbirljivi )

    avatar

    19.06.2013. (08:58)    -   -   -   -  

  • dražeN ;)

    Svako svakome lovu i došli smo na isto kao i nitko nikome ništa, tj. dam ti za tvoj, pa mi vratiš za moj, ali dobro, znam da ipak neće biti tako, jer oni koji se uspiju izboriti za sebe uvijek prolaze bolje. Razumijem tu potrebu, njene blagodati i prateću potrebu da se pravda ;)

    avatar

    19.06.2013. (09:18)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Sretan rođendan i uživaj - što god da si kupila...Pusa, L+B+G

    avatar

    19.06.2013. (10:27)    -   -   -   -  

  • Alžbeta Bathory

    sretan rođo moj, rođo moj.
    živla.

    avatar

    19.06.2013. (11:02)    -   -   -   -  

  • Simplica

    SRETAAAAN ROOOOOĐENDAAAAAAN!!!!!

    btw, ja već više od 10 god naručujem poklone, kada ljudi već troše, neka kupe šta ja želim....a za božić si znam kupit sama pa mužu dat račun, hahahaha

    avatar

    19.06.2013. (11:09)    -   -   -   -  

  • Teobaldin teatar

    @Euro - Hvala, Euro! Hahaha, pa možda bi mogla biti takva kutija... možda ju napune nekim sitnišima da me zeznu, pa da brojim tri dana! :))

    @Penelopa - Hvala ti na čestitci! :))
    Ja sam malo karikirala... ali naravno da i za stariju populaciju uvijek možemo naći odgovarajući poklon, samo treba pratiti njihove želje i potrebe, za što mi mlađi često ne nađemo dovoljno vremena i strpljenja. Eto, razna pomagala su itekako lijep i koristan dar.

    @Vještičje sijelo,Lilianke - Hvala tebi od srca... i nije sa zakašnjenjem - upravo je danas!
    Pa gledaj, već se ustalila praksa da se sakuplja lova:među prijateljima i među kolegama, jer se vodimo principom, bolje kupiti jedan zajednički poklon, ali vrijedan, nego da svatko kupuje za sebe, kada se obično kupuju sitnice i gluposti... tipa plišani medvjedići, podmetači za čaše i slično, znači, dobiješ hrpu sitnica koje obično završi u zapećku... Kada se sakuplja lova, onda svatko može proći jeftinije, jer se nabere pristojna suma za pristojan poklon.
    Međutim često nastaje problem što kupiti, naročito ako je osoba razmažena i izbirljiva kao ja... znam već kako idu te spike: "joj, što ćemo?... što ćemo?... najradije bi dali lovu da si kupi sama što želi"... i ja im samo olakšala posao! Zar to nije lijepo od mene?... ))

    avatar

    19.06.2013. (16:28)    -   -   -   -  

  • Teobaldin teatar

    @Kako sam smršavio 30 kg? ... dražeN ;) - Istina je da to darivanje često podsjeća na kasu uz. pomoći, kako si rekao... ali eto ustalila se takva praksa darivanja, običaj, koji ispada kao obaveza koju se mora odraditi. Tako je najčešće među kolegama i prijateljima. U današnje vrijeme, ljudi ne samo da nemaju novaca, nego niti dovoljno vremena. Možemo govoriti o volji i pažnji, ali to je valjda rezervirano za intimne prijatelje i užu obitelj.
    Sebe inače neskromno smatram osobom koja ima talenta za kupovanje poklona... volim osluškivati potrebe i želje ljudi oko sebe... moglo bi se reći da imam razvijenu tu emocionalnu inteligenciju... vrlo visok IQ... a mislim da imam i dosta ukusa... i... Bemu miša, kada neće nitko da me hvali, moram se sama... :))))

    @luki 2 - Hvala puno, i vama lepi pozdravi! :))

    @Knjižna buba - Heej Bubo moja, hvala... i ti meni živjela! :))

    @Simplica - Heej Simplićko, hvala! Ma znam već da si ti vrlo praktična i realna osoba. Rekla sam baš, kriza je i ljudi idu na ziher... ako se netko istroši badava, onda nastane žalost na obadvije strane. Vrijednost takvoga poklanjanja nije umanjena, možada jedino izostane efekt iznenađenja, ali zadovoljan je i onaj koji je kupio dar i onaj koji je primio. :))

    avatar

    19.06.2013. (17:11)    -   -   -   -  

  • dražeN ;)

    Ti si jako dobra osoba i imaš lijepe oči, savršenu liniju, uz to si zanimljiva i imaš smisao za ugodnu dozu mistike, prirodno si sklona mudrosti, imaš osjećaj za čovjeka, visoko senzibiliziranu, meku i široku dušu, zdravo si svoja, ... i eto, mene si odavno osvojila ;)

    avatar

    19.06.2013. (19:14)    -   -   -   -  

  • (wo)man's world

    Možda i stvarno razbija tradiciju i osjećaj iznenađenosti što se tiče darivanja; no najbolji način za dobiti dar kojeg želiš je kada kažeš što ti treba :).

    Nadam se da ćeš si kupiti nešto lijepo

    Želim ti sretan rođendan sa zakašnjenjem (meni je bio jučer :) eto da se zna)

    P.S Glazba na tvom blogu mi je došao kao melem nakon posla..noge su mi se razbacale :)

    Lijep pozdrav

    avatar

    19.06.2013. (22:52)    -   -   -   -  

učitavam...