Komentari

parasomnia.blog.hr

Dodaj komentar (30)

Marketing


  • Black_Butterfly

    Ae ja bi sad nešt reka al neću ovako javno jer ćeš se naljutit al ma tko jebe ovako prvo šalce čuvat moju si razbila vidjela sam :-/ toš me još čuti da znaš a ovih 8 godina si dala dosta i živaca i tuge i opusti se i neće te karma rekla bi prepusti se čem god želiš jer ako itko ima pravo predaha ovaj put si to ti ;-) i evo gabrijel šale neke grli grli do neba fore.I neka ti je stalo!Ljudi smo fala bogu da trebamo mariti,nije to ništa loše znaš? ;-)

    avatar

    06.06.2013. (18:07)    -   -   -   -  

  • mm

    prst u uvo i pjevaj I hate hartley i slobodno ti mene odvedeš na pivu nebi se preveč bunio mača ^^

    avatar

    06.06.2013. (19:01)    -   -   -   -  

  • Black_Butterfly

    asti e nejte to tak nu!

    avatar

    06.06.2013. (19:11)    -   -   -   -  

  • Black_Butterfly

    dobro priznam dio al ovo ništ kak ti kažeš za tenebru i svijet tak ja kažem treba ono drito u glavu i vriščat i vriščaaat /jesam to pokupila za čas/ ;-D

    avatar

    06.06.2013. (19:12)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    @ Mijič ma sve to 5 no kao prvo ne smijem, kao drugo tak će mi se odbit od glavu kao treće nije tvoja bila ne kenjuckaj, tvoju sam razbila još prije par mjeseci xD

    @ mm idi na taj parkway i nej mene tu trollat =D

    avatar

    06.06.2013. (19:18)    -   -   -   -  

  • Black_Butterfly

    sereš ga sad smiš i trebaš i kreni več :-)

    avatar

    06.06.2013. (19:19)    -   -   -   -  

  • kadotettu sielu

    rakkautta ja huolenpitoa ei ole koskaan huono asia

    avatar

    08.06.2013. (14:52)    -   -   -   -  

  • _A_

    # otišla si viral na onisonovom forumu i gledam hoću bit prva kad ono već stoji to čak i Mikku me prestigla

    avatar

    08.06.2013. (14:53)    -   -   -   -  

  • _A_

    i da # volim, volim, volim, volim i kaj sad pa no volim

    avatar

    08.06.2013. (15:05)    -   -   -   -  

  • x0x0

    Mlada damo i tako blesava do bola teško da bi te itko stjerao igdje. Ti si jedna od onih koje prirastu srcu za čas. Čitamo se i ovdje i ondje i tamo!

    avatar

    08.06.2013. (15:06)    -   -   -   -  

  • mm

    nek ti bude žao parkwaya

    avatar

    08.06.2013. (15:07)    -   -   -   -  

  • mm

    sad sam se sjetio da sam htio reč da preveč stvari propuštaš jer si tvrdoglavo malo đubre i trpaš sve u isti koš i ne govorim sad o tom tvom opčenitom odjebavanju ljudi i batman načinu života neg ono nabaci slobodan dan i otrči voljenom u zagrljaj i odmori dušu, za početak poslušaj Mijič jer žemska pravo zbori trebaš krenut jer gašenje fb da zbrišeš nije ultimativno riješenje i da parkway je bio do jaja samo ne razumijem zašt nisi htjela doći kad imaš i upad i šta je sa onim festom u zadru na kraju?

    avatar

    08.06.2013. (15:18)    -   -   -   -  

  • Black_Butterfly

    Asti strašit se gluposti pa sve ovisi di gledaš u tablici parametara jer neke stvari nisu zhaebancia i sasvim je u redu na to bacat šalce. Gomilanja idu malo po malo i to prođe kad se nađeš doma i bude i to skoro, stan u Pu te čeka kad god se odlučiš, a ako velegrad bude u pitanju onda malo duže al opet dom je dom i pripadaš. Kolateralne štete su zanemarive svi ih teglimo i taj strah ti ne treba imat previše utjecaja na današnje odluke. Znam da je zadnjih 8 godina bio muk oko nekih stvari al sad se nadam da bi i to moglo pronaći koji redak ili kavu jel da? Nitko ne nebi moga stjerat u kurac, barem nitko pametan osobito ako kažeš da ti je stalo dovoljno da ignoriraš zatrpavanja i otkantaš ljušture jer mili na kraju te ljušture i jesu ljušture,zna da je ovo najteži dio i vjerovatno period koji trebaš rekoše jebački pregrmit al da se to sve samo glavicu gore, smajlek od uha do uha i sad bi te Ninočka tvoja tak razveselila sa jednim takvim pozitivnim stavekom al ja nisam tak pametna pa samo ostavljam najveći zagrljaj kak ti rečeš - do krckanja rebara!

    avatar

    08.06.2013. (15:40)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    @ kadotettu sielu - tnx, i will agree this time =)
    @ _A_ ma to Greg prije neg je otišao spavat, budala =) i da danas ljudi, evo ja prva jako teško prevale to volim, a valjda se prema nekim postupcima to podrazumjeva iako da super je sa vremena na vrijeme to zbilja i čut =) dakle vooooooliiim uuu 2222222 =D
    @ X0X0 - hahahha hvala =) dakle čitamo se svi posvuda =)
    @ mm- ti dobiš u inbox fest i to =D parkway ne opraštam sama sebi prvenstveno
    @ Mijič slažem se da neke stvari nisu za zajebanciju i zato eto lete šalice =/ doma sam skoro ali velegrad =) Pula će pričekati koju godinu =) muk ćemo prekinuti skoro, obećajem =) uzvraćam krckanje =)

    avatar

    08.06.2013. (16:12)    -   -   -   -  

  • mm

    ženmska sad lomiš srce sa onim ftfd-om

    avatar

    08.06.2013. (16:56)    -   -   -   -  

  • Black_Butterfly

    Ae možda mrvicu zvučiš tako al zna se da nije to fokusirano već širi pojam kad nakon dugo otupljenosti krene ta bujica more se protumačit i tako nije frend ni lud i kad smo kod frendova jes pozdravila ti onog lipog asti i Nanda i ja smo ostale paf i zašt se to čudo češće ne javlja i gdje rastu takovi primjerci? da prolurkam i ja koji put :-D ovim putem pozdrav studio režiji mami tati i dotičnom 666 ;-D

    avatar

    08.06.2013. (18:20)    -   -   -   -  

  • AnkaPartizankaJel_A_

    Tak je ženska odrasti! lol odjebinjaj to sve i idemo pit v petak prije nego zigbaš na koncert! Kaj koji kurac ne pitam te već se nacrtaj /štip dupetu/

    avatar

    11.06.2013. (04:45)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    @ mm hahahahhah miceeek neeeee, neeee

    @ Mijič - ma znam što se tiče toga i sama se nekad scimam al onda opet ko ga jebe xD frend je lud, eno ga u Slavonskom Brodu, lud... Nanda i ti uvijek s tim bradatim, nemojte zajebavat, rastu a negdje oko velegrada, recimo xD studio i režija večeras rade na novom E.N.D.-u =D

    @ Ana - ma može =)

    avatar

    12.06.2013. (14:49)    -   -   -   -  

  • Nitt

    Nemoj šutjeti, izbaci to iz sebe. Nikad ne smiješ toliko toga nakupljati u sebi, to ne završi dobro...

    avatar

    12.06.2013. (16:08)    -   -   -   -  

  • BellaLuna

    Ma koji fax, ja imam sad dva ipo mjeseca odmora do 3. razreda :P

    I sljedeći tjedan ću napokon pročitat sve što sam propustila (na svih xy blogova koje pratim), nemaš pojma kak sam sretna zbog toga :3

    avatar

    13.06.2013. (10:57)    -   -   -   -  

  • Nitt

    Također se nadam da zna:)
    Hvala ti puno, jako mi je drago što ti je izmamilo osmijeh:3

    avatar

    13.06.2013. (13:55)    -   -   -   -  

  • songfordead

    u životu treba uživati i uvijek ići dalje
    puno pozdrava (hvala na posjeti) sfd

    avatar

    13.06.2013. (16:31)    -   -   -   -  

  • Black_Butterfly

    E slušam Rafu ;-D

    avatar

    13.06.2013. (19:28)    -   -   -   -  

  • Doktor

    Odrasti.

    avatar

    14.06.2013. (10:28)    -   -   -   -  

  • mm

    sve zgleda tak da bu doktor trebao doktora da odraste

    avatar

    15.06.2013. (16:43)    -   -   -   -  

učitavam...