Komentari

smotani007.blog.hr

Dodaj komentar (24)

Marketing


  • Čuvarica pinkleca

    vrijedilo je...vrijedi..čestitam ti na tvojim pobjedama i uspjesima, odbaci staro i punim jedrima grabi po svom , tako lijepo, zacrtanom putu....uživaj u svakom trenutku u svom svijetu pozitive, pravih prijatelja, druge mame, u poslu, u vikendima punim boja i mirisa..... i smij se.... :-)))

    avatar

    04.06.2013. (18:35)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    I to i jest najveća vrijednost: topla srca dragih ljudi.
    Veselim se , dragi Smotko , svim tvoijim uspjesima i radostima . Neka ljeto pred nama njima bude još obilnije:))

    avatar

    04.06.2013. (19:32)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Zračiš optimizmom a radost iz tebe vrca kao med, što može biti ljepše u
    životu od toga! Živi i uživaj! LPP:)

    avatar

    04.06.2013. (20:07)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    Vidim živ, zdrav, veseo, to ti i dalje želim, srdačan pozdrav:)))

    avatar

    04.06.2013. (21:47)    -   -   -   -  

  • MALI SUNCOKRET

    Uh, nikako doći na red za kavu:-))))), ali vrijedilo je čekati! Prvo da te od srca pozdravim; lijepo je što si ovdje slikom i riječju. Raduju me tvoji novi putovi, uspješni koraci, oporavak, odluke, flora i fauna; volim „pozitivnu geografiju“. Želim ti laku noć i šaljem još-još pozdrava.

    avatar

    04.06.2013. (23:25)    -   -   -   -  

  • smotani

    Čuvarica punkleca hvala draga Čuvarice;) doista, mislim da čisto mi dobro ide odbacivanje staroga...ali, ne, ne do kraja.... ipak „svoje ja“ ostavljam...... i da... uživam.. uživam u, u pravu si, zacrtanom putu... u društvu svih koji me okružuju.... i da... osmijeha nikad dosta... iako, vjeruj, ima ga... ooo ima ga baš, baš;) hvala ti ;))

    Vitae... hvala ti draga Vitae.... u pravu si... vrijednost toplih srca dragih ljudi... neprocjenjiva je..... i siguran sam, svakim danom, uspjeha, radosti..... bit će sve više... ma kako se onda ne veseliti?;) topli ti pozdrav....;)))

    Fra gavun haha Prika... ne znam da li sam sladak ko med... ali da vrca optimizam, radost... ma tu si u pravu;) i ne, nema nita ljepše od toga;) hvala ti! LPP!

    Malo ti malo ja jesam... jesam i to malo užurbano po redu kako si navela;) hvala ti. Lijep i topli pozdrav i tebi;)

    MALI SUNCOKRET čekanje se.... kažu, isplati;))))) hvala ti... hvala ti draga Mala Suncokretice... od srca;) pozitivna geografija doista nekako otkriva ono u meni.... sreću, radost, zadovoljstvo, optimizam.... ali, pa kako ne bi zračio nakon svega? I ne, ne samo zračio.... već uživao i „njegovao“ sve to... a time.... time i dalje brinuo da sve ide baš tim putem....
    Dobroo jutro tebi uz puno, puno toplih pozdrava... baš, baš;))))

    avatar

    05.06.2013. (06:39)    -   -   -   -  

  • Nisa

    Vjeverica :)) Jel ti znaš da su vjeverice agresivne...tko bi rekao,tako male i slatke s tim repom,a ono krvoločne zvjerke :))
    I sad kad si posložio sve kockice sad bi još malo i odmora za dušu...ah vi ljudi nikad zadovoljni :)))
    Znaš da se šalim vrijedilo je,stvarno je vrijedilo i to svaki taj korak je vrijedio.
    Znaš moju teoriju karme i kako nas uvijek sustigne,e pa uživaj jer gledanjem unatrag znaš da si zaslužio sav taj mir i sreću i zadovoljstvo i iskrene,prave prijatelje.
    Poslije maslačka (za kojeg i dalje tvrdim da nije nikakav korov),a onda suncokreta i maka (koji isto nije korov) od tih nekorovastih bilja su mi najdraži tulipani i to ovi ljubičasti
    Jesam sve rekla? Vjerovatno ne,ali ti ionako sve znaš :)))
    Ako ti sad ostavim crno-bijelu dobijem kavu?;)

    avatar

    05.06.2013. (07:42)    -   -   -   -  

  • dražeN ;)

    Uspjeh je izbor, čisto iz razloga što ga sami definiramo, a lepeza mogućnosti je bezgranična. Srdačan pozdrav i svako dobro ;)

    avatar

    05.06.2013. (08:51)    -   -   -   -  

  • Valcer

    Božanstveno! I tvoja priča i tulipani...čuvaj sve to kao kap vode na dlanu, baš. I budi sretan i zavodoljan, na zadovoljstvo svih nas koji te volimo.

    avatar

    06.06.2013. (09:30)    -   -   -   -  

  • smotani

    Nisa znaš, kad vidim te male predivne trčkaralice ni pomislio ne bi da su agresivne... ali, kad ih vidim kako, iako još male, skaću, veru se, padaju u živicu.... o da, uvjeren sam da je u njima puno adrenalina;))) ali, ipak... osvajaju me na prvu i makar mi svake godine poberu sve orahe i dalje sam im dobar domaćin;)
    a gle... znaš da nikad nismo zadovoljni ...evo, umjesto da sam sretan da je danas konačno malo granulo sunce , upravo njurgam kako grmi i kakvo se, čini mi se, nevrijeme sprema... ali, pa to nam je u krvi... ipak, ne... nisam baš rekao da sam nezadovoljan;)))
    tvoja teorija karme mi je i te kako poznata... i, nadam se, da me konačno sustignuto neće više, kao do sada, lupati po glavi.... mir, sreća, zadovoljstvo... mislim da svi tome težimo...no ja... ja kao ja, čini mi se, uvijek odabirem ili mi nametnu teži put... no, jedno sam siguran.... uz podršku dragih ljudi, prijatelja, iskrenih ljudi... uspio sam i zadnje prepreke dosta dobro prebroditi...... o da, znam... ti ih znaš ... ali, draga... ovo zadovoljstvo koje je nakon svega uslijedilo čini mi se kao rogovi svemu što je bilo prije ;))) no, znam... nema više skretanja... sada kada sam, uz sve ostalo, posložio i ono najbitnije... zdravlje.... siguran sam.... nikome i ničemu više neću dozvoliti da to poljulja... pazi..... i cigareti sam rekao odlučno ne...i još uvijek, bez imalo muke, držim ju podalje od sebe... ;)
    maslačak nikada nije i ne bu bil korov... daj, kaj ti je.... prvo onak lepi žuti.... a poslije oni padobrančići koji opako škakljaju nos... ma koji korov... ljepota za oko, dušu...a bome i travu;)))) suncokret... ooooo pa nekako nam ljepota jednake živce dira... e tulipani.... ipak dosanjani san... uspjeli su...i s velikim sam ih nestrpljenjem očekivao... a kada su se pojavili... draga... doista sam uživao punim očima.... disao punim plućima.... ali... kaj je, je.... stižu i predivne ruže... e sad..... redoslijed ..ma nije niti bitan.. neka svih njih u šarenilu boja, ljepoti oblika, toplini i snazi lata... ma ko ne bi uživao?;)
    hm. mislim da ni ja sve nisam rekao....ali, osim kaj znaš sve..... ma stignem ja još koju ;)
    npr... za crno bijelu.... pravu... stiže i kava... i moš birat...crno bijela, crna..... duga, kratka;))))))) uz...dakako, najveću sa osmijehom koji ne silazi s mog lica;))))

    dražeN u pravu si Dražen..... izbor je u ovom slućaju bio potpun uspjeh..... da, dijelom sam ga sam odabrao, dijelom okolnosti usmjerile, a dijelom neke situacije donijele neke odluke i preokrete.... i znaš što.....najviše mi se sviđaju izbori u ovom trenutku kada.... bez ikakvih "pritisaka"...sam.... bez "izgovora", bez "situacija" biram ono što me veseli ...ma kako onda ne biti ponosan na ono što ugledam kada malo okrenem glavu unatrag par mjeseci... kako se ne radovati nadolazećem kada... čini mi se, sve konačno...ima bezbroj mogućnosti a sve... jedna ljepša od druge;)
    hvala ti... srdačan pozdrav i tebi i svako ti dobro;)

    Valcer hvala ti draga Valcer..... ;)))) uistinu, lijepo je ovo vidjeti...ali, znaš i sama... još je ljepše i osjetiti tu iskrenost i to prijateljstvo koje ovdje zrači..... i zato..... baš zato.... sretan sam što i sa svojim prijateljima ovdje mogu podijeliti i ljepotu ali i radost života.......
    i znaš..... i ja volim Vas ;))))
    topli ti pozdrav draga Valcer;)

    avatar

    06.06.2013. (16:55)    -   -   -   -  

  • don branko

    POZDRAV

    avatar

    12.06.2013. (17:49)    -   -   -   -  

  • Sjećanje i osvrti

    Svi se nekako borimo za svoj komadić sreće, a bez prijatelja to ne ide, i treba uvijek vidjet "čašu do pola punu"!

    avatar

    12.06.2013. (23:03)    -   -   -   -  

  • nečmenjanka

    Jednog dana kada Bog sve zbroji .... ti ćeš imati posebno
    misto uz Njega ...
    Smoto dragi , beskrajno me veseli tvoj uspiješni oporavak ...
    A oni koji nam ''o glavi rade'' ... oni će se ionako izgubiti u
    svojin malin kukavnim životima ... nažalost ...
    PRIJATELJI SU VRIDNIJI OD SUHOG ZLATA ... ZATO IH
    TRIBA ČUVATI KA NAJVEĆE BLAGO ... !!!!

    Dovidova smotani

    avatar

    13.06.2013. (14:35)    -   -   -   -  

  • smotani

    don Branko Hvala, pozdrav i Vama

    sjećanja i osvrti u pravu si..... prijatelji su kao ona druga polovica polupune čaše.... i...to me jako veseli.... ;) hvala ti!

    nečmenjanka nema ni sat vremena kako sam opet s čuđenjem komentirao svoj oporavak..... posebno mjesto.....kažeš.... draga moja Neč...neka je samo mjesto uz Njega... ma kako daleko.... dobro je.... ja sam sretan.... jer, puno...puno ljudi zaslužuje mjesto uz njega....i ja... ja ih puno znam iz svoje blizine koji su mi u najtežim danima nesebično pomagali....i njih..njig bi pustio naprijed....
    kako god...o onima koji nam "o glavi rade" doisa.. ma nije vrijedno trošiti riječi... mislim da su oni sami potrošili i sebe a bome i moju inspiraciju...srećom.... uvijek...baš uvijek postoje oni koji znaju, oni koji vjeruju...a oni treći...iskreno, vjeruj draga Neč... više se ne trudim niti objašnjavati.... dokazivati..... jer... nekako mi se doista čini da se oni sami polako gube....... ja ih, to je sigurno, neću tražiti ...
    ali... zato ću uvijek, kao najveće blago, čuvati sve prijatelje.... i virtualne.... jer... oni i jesu naše najveće blago.....

    dovidova draga Neč...i, hvala ti;)

    avatar

    14.06.2013. (19:34)    -   -   -   -  

  • kolumna jedne superžene

    Drago mi je da uživaš. Kad je o poslu riječ, dobro su mi znane situacije o kojima govoriš samo što ja još nisam došla do dionice puta na kojoj si ti danas, još me štošta toga očekuje dok konačno završim ovu moju priču i zauvijek zatvorim vrata za sobom a uz Božju pomoć vjerujem da će mi se otvoriti neka nova i da ću ponovno kao nekad i kao što ti danas, uživati u svom poslu.

    Primi lijep sunčani pozdrav.

    avatar

    15.06.2013. (14:29)    -   -   -   -  

  • Riba Luca

    Joj predivnog cvijeća skoro da mu osjetim miris :))

    avatar

    17.06.2013. (14:54)    -   -   -   -  

  • afrika

    vrijedilo je doći ovdje napuniti se pozitivnom energijom koja se siri svakim slovom, zaista je vrijedilo, svako dobro i ubuduće
    ,.. reportaža iz Budimpeste jos nesto vrijedno svake hvale,

    avatar

    19.06.2013. (18:11)    -   -   -   -  

  • smotani

    kolumna jedne superžene hvala ti.... a posao... istina... prošao sam mnoge stepenice..... i vraćao se, ponosno, uvijek uzdignute glave i unatrag...ali, doista... ovo...ovaj put... nisam očekivao i ...da, donio mi je veliko osobno zadovoljstvo....priznajem..... no..... uistinu...i uz Božju pomoć....a.li i uz puno živaca, strpljenja ( nekad manje nekad više) ...dogurao sam do ove...usudio bih se reći, faze koja ispunjava...i poslom ali i zadovoljstvom..... i, siguran sam, možda potraje...ali, bit će i tebi opet dobro... i vjerujem da ćeš opet uživati u poslu.......

    topli ti sunčani pozdrav

    samotvoja mmmm meni još uvijek škakljaju nosnice ti predivni mirisi;))))) hvala ti;)

    afrika hvala ti na posjeti i lijepom komentaru.......... hvala puno i na lijepim željama i znam, putevi će nam se još ispreplitati.......
    hvala i za osvrt na moj pogled na Budimpeštu.... doista... lijepo je znati da sam uspio, barem malo, prenijeti tu toplinu, očaranost..... i ponešto osobno iz tog susreta....
    hvala ti i svako dobro i... do viđenja i u tvom carstvu ;)

    avatar

    22.06.2013. (01:00)    -   -   -   -  

  • viam inveniam

    Ovo je nešto najljepše što sam u zadnje vrijeme pročitala.
    I ja sam se, nedavno, pridružila Društvu prohodalih.
    Hvala ti što si mi raspršio sumnje u uspjeh:)

    avatar

    23.06.2013. (14:24)    -   -   -   -  

  • crossroadsoflife

    Dragi prijatelju, prekrasne fotografije i opisi...:)
    Uz Božju pomoć i blagoslov sve biva moguće! :)
    Ostavljam ti srdačan pozdrav!!! :)

    avatar

    24.06.2013. (08:28)    -   -   -   -  

  • kabanica

    smotani!! :) jako mi je drago ponovo te čitati. i pogotovo mi je drago čuti tako lijepe vijesti. dobre se stvari trebaju događati dobrim, divnim :) ljudima.
    znaš, srela sam te više puta. svaki mi je kulturan vozač na cesti u međuvremenu postao 'smotani' :). pozdravljam te puno, puno :))

    avatar

    26.06.2013. (03:27)    -   -   -   -  

  • šašava mamica

    Nadam se da još vrijedi.
    Pozdrav s juga!

    avatar

    27.06.2013. (14:40)    -   -   -   -  

  • Norra Šahini

    Čestitam na svemu,zaista!:)) Prekrasne fotografije!!^^

    Imam novi post.
    Navrati. Bilo bi mi drago čuti tvoje mišljenje...

    avatar

    30.06.2013. (17:21)    -   -   -   -  

  • smotani

    Viam inveniam draga moja.... ma kako naši koraci mali, polako....čvrsti su...i, lijepo je ponovo hodati u društvu nasmijanih, ponosnih, sretnih ;))) veselim se našem hodu draga Viam;)))

    crossroadsoflife hvala ti draga prijateljica... doista, uz Božju pomoć, drage ljude, iskrene prijatelje..........sve, baš sve je moguće...... i ja, konačno, pojavio se nakon male pauze;)
    topli ti pozdrav;)

    kabanica aaaa kako si me razveselila ;)))) uh..trebalo je, draga moja, do lijepih vijesti doći preko trnja....ali....što te ne ubije, ojača te, zar ne? naučiš.... ma svašta na tom putu.....ali, ostanu maniri...makar lijepog ponašanja u prometu;) i,drago mi je da srećeš smotane po cesti;)))
    i ja tebe draga moja...puno, puno pozdravljam...i,srest ćemo se opet;)

    /ne/šašava mamica
    vrijedi, vrijedi draga mamice...ne dam se ;)))
    konačno malo topliji pozdrav i sa sjevera;)

    Norra Šahini hvala puno ;)
    navratit ću...evo me polako s godišnjeg, samo da uhvatim zalet;))))

    avatar

    02.07.2013. (20:09)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...