Komentari

navijachajduka.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Zungul

    Pozdrav !
    Mislim da je u pitanju svijest naseg covjeka-navijaca.
    Ako bi recimo napravili istu takvu tablicu samo na temu rusenja i bojkota,smenjivanja i rusenja...e onda bi ovi pomenuti klubovibili daleko iza nas...ovako....
    Nas Hajduk i njegovi voditelji mislim da su bili vrlo agilni,sto naravno ne znaci da uvijek ne moze i bolje...ali...
    Pun stadion na Barsu,sakupljalo se clanstvo,pa isto i prije Stouka,pa prije nekoliko prvenstvenih utakmica gdje je posjeta bila jako dobra , pa prije Dinama,pa akcije svaki kafic,pa svaka ulica,pa veterani,bivse legende i sve to za......7 i pol tisuca clanova....a na samo Barsu je bilo 35 000,pa na Stuoka 30 000,pa na Dinama 25 ooo...i ljudi jednostavno nece dati 100 kuna ...i gotovo.....nisam ja protiv nicega,a pogotovo ovakvih pametnih i afirmativnih ideja...ali kad treba bojkotirati derbi...imas odmah 15 ooo....ako hoces smijeniti onoga sta je Mamicu pred nosom uzeo 3 titule u 5 godina....imas kao od zajebancije ,30 000 !?!?!?....ali za nas Hajduk...ne daju...naci ce tisuce razloga...ali..ne daju....

    avatar

    27.05.2013. (21:03)    -   -   -   -  

  • deco

    Sa svim ovim što ti pišeš na ovome blogu, od početka, 99% se ljudi slaže, podržava, oduševljen je. Iznosiš činjenice, probleme,..., i šta je najvažnije nudiš rješenja! Neki u NO znaju za tvoj blog i čitaju ga, ali ga izgleda ne analiziraju i nije ih briga....
    Šta kažeš na ideju da se od tvojih analiza napravi neka brošura, knjiga,... pa da se dili okolo, reklamira, da se čitaju tvoje ideje, analiziraju,..., pa možda dođe do ušiju i onih koji bi trebali barem pokušati sprovesti neke ideje u djela?!
    Ovako, pročitam šta napišeš, klimnem glavom, u sebi kažem "je, tako je Armada" i nastavim dalje....
    Da je barem napraviti 20-ak knjižica i podiliti Upravi i NO...?!
    Šta kažeš?

    avatar

    28.05.2013. (12:45)    -   -   -   -  

  • navijachajduka.blog.hr

    Deco, s obzirom da mi postavljas direktno pitanje, red je da ti odgovorim.

    Cilj mog pisanja na blogu je da konstruktivno analiziram stanje u klubu i da kao sto i sam kazes uvijek nastojim ponuditi po meni najbolje rjesenje pojedinog problema. Znam da dosta ljudi iz kluba cita ovaj blog i to mi je na neki nacin kompliment, ali uzalud mi takvi komplimenti kada ne zele neke stvari realizirati u praksi.

    Osobno svojim pisanjem ne zelim postici nikakvu osobnu promidžbu, a ako neki moji napisani prijedlozi mogu pomoci odgovornim ljudima u klubu onda je moje zadovoljstvo potpuno...

    Sto se tice tvog konkretnog prijedloga javi mi se na mail (ante.armanda@xnet.hr) pa mozemo razmjeniti misljenja, ali ja osobno sigurno necu vuci nikoga iz kluba za rukav, jer to jednostavno nije moj stil. S druge strane uvijek i na svaki naci sam spreman pomoci klubu ako iza svega stoji casna i prije svega postena prica...

    Hvala i pozdrav,
    Ante

    avatar

    28.05.2013. (22:08)    -   -   -   -  

  • bara

    Kao sta i sam znas Ante da je veliki broj nasih ljudi koji zivi u Americi su porijeklom Dalmatinci, vecina Hajdukovici
    Mnogi nisu upoznati sa situacijom u Hajduku, a oni koji jesu samo sa tim losim tekucim stvarima zadnjih 20-tak godina

    Ovi iz Hajduka imaju prostora da ako zele nesto napraviti po pitanju bilo koje clanarine,sve je to nekako sporo npr,za produzit clanarinu za mene i obitelj tjedan dana sam zva pa smo to nekako rjesili

    Zar mislis dali sa tim brosurama ili nekim jacim medijskim nastupom 20-tak dollara bi triba biti nekakav problem.,ima toga jos mozda nekom drugom prilikom

    HZV

    avatar

    29.05.2013. (07:47)    -   -   -   -  

  • mališa

    ovaj prijedlog je odličan i ne triba puno ni vrimena ni novca da se realizira. Međutim, ljudi koji rade u klubu, svoj posao ne obavljaju kako triba, zbog čega ne znam. Imam osjećaj da im je i ovako dobro. Pa recite mi tko u dalmaciji ne bi kupio hajdučku paštetu ili kobasu (za ovom bi se žene povampirile), hajdučku vodu i masu drugih proizvoda iz svakodnevne upotrebe sa hajdučkim predznakom. Da s tom iskaznicom imaju popuste za kino, robu u pojedinim trgovinama isl.
    A što se tiče pretplata mislim da ljudi ne vjeruju upravi Hajduka, ovoj kao i prijašnjim, jer mene nisu uvjerili da rade za dobrobit Hajduka. Bez transparentnog vođenja kluba neće biti ni većeg povećanja broja pretplatnika, jer je ljudima puna kapa "hladnog pogona"(mislim na one koji ispijaju kave po cijeli dan, a ne rade ništa) preplaćenih funkcionera, pijanih skauta i umišljenih zvijezda koji na 10 metara ne znaju točno dodati balun.
    Evo na ovom blogu je bilo masu odličnih prijedloga i ideja da bi ga i dite iz 4. osnovne, s radnim navikama, moglo realizirati i opet ništa.

    avatar

    03.06.2013. (16:41)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...