Komentari

zenagaza.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • blogdogg

    neprocjenjivo koristan post jer sam ih i ja zapazio iako ih se sjećam samo iz 1992 i OI u Barceloni. Kasnije sam o njima čitao u Vijencu i blog zna da bih bio zaboravio na njih da ih ti nisi ovako temeljito i nadahnuto predstavila!

    avatar

    23.05.2013. (21:54)    -   -   -   -  

  • blogdogg

    eto ... tako prolaze takvi postovi...a da si drvila po spolnom odgoju i o sličnim prizemnim pizdarijama bilo bi komentara na vagone...tužno!

    avatar

    24.05.2013. (22:39)    -   -   -   -  

  • Zena gaza

    Dog, svjesna sam bila da ovakav post neće biti čitan, ja i tako pišem da nađem izraz za ono sto mislim i osjećam, to mi je prvenstven motiv, a uostalom ni wagner ni stakori nikada nisu bili za široke mase

    avatar

    24.05.2013. (23:42)    -   -   -   -  

  • tessa k od tesara

    možda smo sjedile u istom redu...
    sjećam se te "prve" predstave jako dobro.
    jedna od onih popudbina "za život"

    avatar

    25.05.2013. (16:00)    -   -   -   -  

  • Zena gaza

    Tesa, izgleda da smo skupljale popudbinu u istom redu

    avatar

    26.05.2013. (10:13)    -   -   -   -  

  • podijeljena1

    Ljkubav ili užtak, moć ili ljubav, užitak i moć ili ljubav?
    Hm...prvo, teško da postoji takav izbor, moć i užitak možemo željeti, možemo raditi na njima i moguće ih je ostvariti smišljeno. Dok ljubav valjda dolazi sama, nenajavljena i s vrlo malim mogućim osobnim utjecajem. Objektivno, racionalno, ne bi smjela prevagnuti, kada bi i mogli, ili morali, birati. Jer su joj rezultati nepouzdani, posve nepredvidivi i često razočaravajući. Za razliku! Pa ipak, previše često se desi obratno da bi u pitanju bila čista ludost. Mora da ipak ima neke magije, nečeg čudesno nerazumljivog i nepojmljivog u njoj, ha?!

    avatar

    04.06.2013. (00:18)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Ovo miriše na struku pa mi ostaje reći: 'ne bih se štel mešat'. U svakom
    pogledu post je pravi. LP.:)

    avatar

    29.06.2013. (00:19)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Divno! Tvoja druženja ni najmanje ne zaostaju za mojima...Pozdrav, L+B+G

    avatar

    05.07.2013. (22:30)    -   -   -   -  

  • Dnevnik toka misli

    Par godina prije rata još sam se igrala u pješčaniku tako da mi nije poznata ta kazališna skupina... ;) Al super mi je pročitati ovakav post.
    Žao mi je što je teško ili nemoguće pronaći predstavu u kojoj se izvorni tekst i ideje pisca ne moderniziraju i osuvremenjuju. Žudim za time da pogledam originalnu predstavu, bez futurizma, specijalnih efekata, bez prilagođavanja sadašnjici. Ne volim recikliranje klasika osakaćivanjem njihove povijesne draži.
    Čini mi se kao da se specijalnim efektima prikriva loša gluma. Ako imaš dobrog glumca, dovoljan ti je on, stolac i prazna pozornica. Ništa više. :))

    avatar

    30.07.2013. (14:28)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...