Komentari

parasomnia.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • kadotettu sielu

    niin mahtava :) :) :) :) haluan yksi tuollainen :)

    avatar

    16.05.2013. (12:34)    -   -   -   -  

  • Black_Butterfly

    kako jebeno! ja ne volin ta vaša crtkanja i bušenja i rupe u ušima ali ovo mi je super pozdrav tetovažerici ovim putem krasna je slika ;-)

    avatar

    17.05.2013. (01:55)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    @ MM ahahahahahahahaha daj ga nemoj, vrištat će kad vidi šta si napravila xD to mu laptop mrknula?????????

    avatar

    17.05.2013. (02:00)    -   -   -   -  

  • Black_Butterfly

    :-( išla sam se logirat na svoj blog i ostavit komentar Keiko Lyn i sve se pobrkalo i sad se on ljuti na mene da sam nešto strgala a nisam i glup je i daj se doseli u velegrad i budi mi cimerica i svaku večer ću te češkit i maškit i dobiš kolač loolollol sad malo zvučim pedofilčekica ae šta bi :-D

    avatar

    17.05.2013. (02:02)    -   -   -   -  

  • mm

    imaš kraj sebe tetu tetovažericu i ja to nisam upoznal?kaj se čeka????ja tak fini zgodni momak za ženidbu odma a vi tu skrivate tetovažerice od mene o.O' plug the artist btw. more i na neki pp

    avatar

    17.05.2013. (13:59)    -   -   -   -  

  • _A_

    milivoje mislim da sve mi skrivamo žene od tebe, lep tattoo bogme ja ću Aleksandri kroz koji dan dok još nema puno vručina, đesi u subotu? pin up kava? hoš zmenom? radim na jenom divnom diy projektu i tream te

    avatar

    17.05.2013. (14:15)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    @ kadotettu sielu - sinun pitäisi vierailla Croatia pian =)

    @ mm - jer si stoka napaljena, a ne momak za ženidbu! između ostaloga haha sve moje ženke i tetovažerice i cure i co. su već moje tak da [[midfing]] =D

    @ _A_ aaaa pin up kava uvijek =) već sam ti se javila na fb-u =) projekt i to diy? ma uvijek , dokle god smo gotove do 16h jer imam nešto poslje =p može tako?

    avatar

    17.05.2013. (15:17)    -   -   -   -  

  • mm

    a sad sam duboko pogođen da me samo pivce more utješ't

    avatar

    23.05.2013. (02:07)    -   -   -   -  

  • Black_Butterfly

    ae lip je ali di ćete poa pa to je tak morbidan čovik :-D al ajte krasni tattoo, alex radila?

    avatar

    23.05.2013. (11:43)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...