Komentari

parasomnia.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • mm

    ona ženturača mi zela komp i sad sve pobrkala o-O' dirala mi i dajlana -.-' i vidim da me ne voliš i dobro istetovirat ću si slomljeno srce

    avatar

    15.05.2013. (08:57)    -   -   -   -  

  • MijiČ

    Ti mača jojjjjjj ti si moj summertajm sadnes znaš? i zbilja sam sretna što si puštaš opet živit malo i to sam ti probala objasnit neki dan kako krenemo u ljušturama i nemičemo se a kao radimo sve što treba joj danas je to najlakše jer svi imaju te ucrtane putove sad sam opet nesuvisla ali ovo što si rekla za dezorjentiranost i vezanost tak je meni s tobom i ti uopće ne vidiš koliko je to zdravo i kaksi bolja osoba kad se opustiš i počneš vjerovat!Odbij vjerovanja i sve te gluposti o noževima i glupostima dobro dečko je bio u pravu u vezi određenih Emo dodataka od 800kg nu ostalo nie pa glavu gore, nabaci smajl smoot opereta nananananana volim tvoje opise pjesama pokidala sam se na Doorse ;-* a sad kreativni sastanak! u 15h te se očekuje šefice! kak bi ti reko pusa,bok a ja kradem Anino štip guzi joj fali mi žena vidi se

    avatar

    15.05.2013. (09:20)    -   -   -   -  

  • kadotettu sielu

    rohkea ja todella jännittävää tehdä jotain, että tietysti jos olen kääntäminen asia oikea alkaen Onision foorumeilla.

    avatar

    15.05.2013. (09:27)    -   -   -   -  

  • _A_

    Jel vi kužite da ja vidim da nitko od vas ne pazi na jebenom sastanku već svi zatrpavate ovdje? Kaj sam ja luda? Odljepite svi i koncentracija molim!

    avatar

    15.05.2013. (09:31)    -   -   -   -  

  • mm

    ja sam direktor i hoću custom made triggere

    avatar

    15.05.2013. (09:47)    -   -   -   -  

  • MijiČ

    mm nema ništa za tebe! ne jer smo mi šporki al to ti jer smo šporki isuse kako bude prošvikala kad vidi šta smo uradili i neće dat paščetu nešto jest

    avatar

    15.05.2013. (09:55)    -   -   -   -  

  • mm

    ma dat će pašćetu nešto jest -.- budeš vidila

    avatar

    15.05.2013. (09:56)    -   -   -   -  

  • MijiČ

    izborni program radio Banovine

    avatar

    15.05.2013. (09:56)    -   -   -   -  

  • mm

    to je ta seksualna napetost među ljudima bubajte se biče lakše :v

    avatar

    15.05.2013. (09:57)    -   -   -   -  

  • MijiČ

    asti gospe ti si taki idiot :D nema to veze sa seksom već je refleksija unutarnjeg stanja kada si kamen godinama dok ne popizdiš ili se ubiješ ili dođeš sebi i postaneš kakav si bio prije

    avatar

    15.05.2013. (09:59)    -   -   -   -  

  • mm

    priznaj da ima i preveč i veze sa bubanjem x D

    avatar

    15.05.2013. (09:59)    -   -   -   -  

  • Mijič

    majmune lipo ti kažem da nema inače bi sve bile normalne i drage to je proces i traje godinama i lipo ti piše da bi doša sebi sve mora kliknut seks more bit aspekt toga ali prvenstveno ide na višu razinu osobito kod odreženih karaktera nije to sve ravno na glavu s mola!to je proces i traje i traje il do suicida il do oporavka

    avatar

    15.05.2013. (10:02)    -   -   -   -  

  • mm

    dakle rokneš se? jebo ti ja to bolje zacugati

    avatar

    15.05.2013. (10:03)    -   -   -   -  

  • Mijič

    Ni nužno ali na žalost desi se ža mi ko pasu al eto sjeti se Mihe (r.i.p mu) al to ti pravi ljudski primjer kako zajebano more ići

    avatar

    15.05.2013. (10:04)    -   -   -   -  

  • mm

    mi smo idioti krajnji zaključak

    avatar

    15.05.2013. (10:04)    -   -   -   -  

  • Mijič

    Ae pomalo jesmo al da ni tako bilo bi dosadno ;-) sad ljudi bižte ča radit svi jer Ana vriščiii xD

    avatar

    15.05.2013. (10:05)    -   -   -   -  

  • mm

    e a kaj dela? daj zirni prek ramena ja ne vidim odavdle

    avatar

    15.05.2013. (10:20)    -   -   -   -  

  • MijiČ

    prvo se derala na nekog( bilo jako puno cl-a )sad se ceri na nekog bradatog xD nu te strah da će popizdit kad vidi kolko tog smo nasrali? xD

    avatar

    15.05.2013. (10:22)    -   -   -   -  

  • mm

    ma nemre ništ kaj sad xD malo se naslagalo je al navikla je da nismo normalni i tko je jb xD za ovo me bu spljuskala to garant sad xD sam se pravi da radiš

    avatar

    15.05.2013. (10:25)    -   -   -   -  

  • songfordead

    ma ima dobrih ljudi
    hvala na posjeti
    ugodan dan želim
    sfd

    avatar

    15.05.2013. (10:28)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    @ radna grupa-Trolleri- faaaaaaaak oooofffffffff! ne znam odakle da krenem uopće =o ma joj volim vas sve xD idioti ste al šta ću sa vama xD

    @ mm- http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=-k9qDxyxS3s

    @ Mia - dosta ljuštura =) hvatam vlak i idem visit u tattoo salon xD i da, dosta mi dodataka, gubim previše vremena na krive ljude dok je toliko toga kraj mene puno vrijednije =) aaaa kasnim radi vas -.-'

    @ songfordead - ma ima! samo trebaš ponekad pogledat tam negdje bogu iza nogu ispod kamena =) hvala na posjetu, također ugodan dan =)

    avatar

    15.05.2013. (11:14)    -   -   -   -  

  • Black_Butterfly

    da se još nadovežem na slikicu ti nemoš pojmit kako je bolje kad prestaneš težit traženju savršenstva i umisto toga se opustiš i budeš jedno ;-) ljubac, ljubac :-*

    avatar

    23.05.2013. (11:44)    -   -   -   -  

  • Znaš

    "Poznanik je rekao da ti svi kad-tad zabiju nož u leđa. Pa odbijam u to vjerovati. Pogotovo danas, sama sam drukčija od toga, a znam da ima još ljudi poput mene, znam da ima još budala na taj način."

    Ali moraš biti oprezna, dok s jedne strane vidiš/vidimo druge kako ti/nam zabijaju nož u leđa, postoji i ona druga strana medalje, gotovo sigurno si nekad i ti to nekome učinila.. Takve stvari idu u krug, nema idealnosti.

    avatar

    24.06.2013. (13:34)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...