Komentari

vu-majorettes.blog.hr

Dodaj komentar (98)

Marketing


  • Goca

    I najvece HVALA tebi Zujo jer bez tebe ovo sve nebi ni postojalo :)) Volimo te najvise i koliko god te drugi pokusavali udaljiti od nas ocito ne znaju da je to nemoguce! Ne znaju oni da tebi ne treba ni megafon, da mi tebe itekako dobro cujemo :) i pri tom ne znaju ni koliko si ti duboko u nasim srcima i nitko te od tamo ne moze udaljiti.. Pusaa svim kraljicama!!! Jako sam ponosna na nas sve i jedva cekam Europsko!! ;)

    avatar

    13.05.2013. (14:54)    -   -   -   -  

  • Zuja

    E moja goco...prošli smo mi i gore stvari! ;) heheh...Volim i ja vas najviše na svijetu, a ovo je potpuno nebitno! Vidiš da je svejedno sve prošlo kako treba. I hvala ti na ovom lijepom komentaru! :)

    avatar

    13.05.2013. (14:57)    -   -   -   -  

  • Kika

    Dajte samo molim Vas nemojte biti kao Zagreb. Blog vam je slican, ovo s fotkama, treninzima, cak i ovaj post je po kompoziciji isti kao onaj sto je alen pisao za zagreb. Meni ste genijalne VI i nitko vas ne moze osporiti, samo vas molim da ne uzimate IŠTA tuđe

    avatar

    13.05.2013. (15:05)    -   -   -   -  

  • KADETI A

    Zujooo :)
    Puno ti hvala za sveee,sto nas treniras,sto su uvijek tu za nas,sto si nasa najbolja prijateljica u svemu,mi te puno volimoo,i hvala ti sto nas vodis na natjecanja,i jedva cekamo Europsko da odemo po to zlato!

    avatar

    13.05.2013. (15:06)    -   -   -   -  

  • Ena

    Evo da se i ja zahvalim što sam i ove godine imala čast braniti boje našeg grada i još jednom biti dio MGV obitelji!!! P.S. i naravno pokazati da su Dunavske kraljice te koje postavljaju nove trendove!!!!!!!!!

    avatar

    13.05.2013. (15:06)    -   -   -   -  

  • Zuja

    Pogledaj unazad postove koje ja objavljujem poslije Državnog ili Europskog i uvijek su svi u ovom stilu! :) Dizajn bloga je radio dečko koji ni nezna za ostale timove tako da... ne drži vodu ovaj komentar!

    avatar

    13.05.2013. (15:09)    -   -   -   -  

  • Zuja

    Jeco moja...pa šta bi mi bez tebe!!!! Hvala ti do neba što si opet napravila ono što si napravila! :)

    avatar

    13.05.2013. (15:12)    -   -   -   -  

  • Ena

    a šta ću sa svima vama kad vas sve volim :* :* :*

    avatar

    13.05.2013. (15:19)    -   -   -   -  

  • :)

    Postavljate nove trendove? http://www.youtube.com/watch?v=VBmMU_iwe6U pa ova glazba je vec puno puta bila. Ja cekam kad cete biti inovativne ne samo u elementima nego i u glazbi. Mislim da bi tada jos vise iznenadili neke timove.

    avatar

    13.05.2013. (16:44)    -   -   -   -  

  • Zuja

    Pusa i tebi! Prati nas i dalje...cijenimo to! :)

    avatar

    13.05.2013. (16:48)    -   -   -   -  

  • xx

    recite mi molim vas kakav je ono ulaz bio????? paaaaaa bilo je nevjerovatno i svaka vam čast na cijeloj koreografiji,samo tako nastavite!
    ne znate ni same koliko ste oduševile sve prisutne,sretno na europskom...rasturite!

    avatar

    13.05.2013. (17:38)    -   -   -   -  

  • roditelj

    Veliko hvala za prekrasan spektakl Koji Nam pritedite svojom izvedbom I originalnoscu I to iz godine u godinu. S velikim nestrpljenjem se ocekuje vas nastup Koji izmami I suze. No kad jednom bude vise pravde a manje nepotizma dobiti ce Te I zasluzeno zlato a do Tada najvece priznanje Su reakcije ljudi na natjecanjima.

    avatar

    13.05.2013. (17:42)    -   -   -   -  

  • ra

    hoce li biti neka snimka?
    i da, za koje to timove smatrate da slijede vas stil?

    avatar

    13.05.2013. (17:43)    -   -   -   -  

  • Zuja

    Roditelj: molim vas suzdrzite se od takvih komentara! Nepotrebni su!
    Ra: prepoznat ce se sami!

    avatar

    13.05.2013. (17:49)    -   -   -   -  

  • mažoretkinja :)

    sve pohvale za seniorsku koreografiju, a pogotovo ulaz. ODUSEVILE STE ME, tj nas, cijelu publiku. bilo je predivno za gledat. najbolje ste. pusa s mora :)

    avatar

    13.05.2013. (18:58)    -   -   -   -  

  • :)

    ''Veliko hvala za prekrasan spektakl Koji Nam pritedite svojom izvedbom I originalnoscu I to iz godine u godinu. S velikim nestrpljenjem se ocekuje vas nastup Koji izmami I suze. No kad jednom bude vise pravde a manje nepotizma dobiti ce Te I zasluzeno zlato a do Tada najvece priznanje Su reakcije ljudi na natjecanjima.''

    slazem se s roditeljom. pokazite se na europskom, i dokazite da ste najbolje. vidimo se :)

    avatar

    13.05.2013. (19:00)    -   -   -   -  

  • odlicne!

    ja sam ocarana vama i vasim ulazom i svime sto ste pokazale na ovome prvenstvu. Predivne ste i također vam želim sve najbolje za europsko.
    Ostanite tako dobre MGV cure!

    avatar

    13.05.2013. (19:17)    -   -   -   -  

  • RenRen

    Jedva sam cekala post samo da vam mogu napisati.. ULAAZ!!! pa najsavrsenije sto sam dosad vidjela da mazoretkinje rade..sasvim nesto novo, moderno...nadam se da ste snimale pa stavite na blog link, ja to zelim opet vidjeti! pa ODAKLE vam vise te ideje dolaze recite nam da i mi pokusamo? hehe..bravo cure!!! ja sam jos pod dojmom :D

    avatar

    13.05.2013. (19:23)    -   -   -   -  

  • seniorka

    pa vi ste cure legende!!! svi pricaju o vasem ulazu svaka vam cast curama i trenerici da vas nema trebalo bi vas izmisliti!!! sretno na europsko!! :D

    avatar

    13.05.2013. (19:32)    -   -   -   -  

  • Zuja

    Hvala, hvala, hvala.... Svima hvala do neba! Divni ste i lijepo je citati ove pozitivne komentare! Drago mi je da ni ove godine nismo razocarale!!!! :*

    avatar

    13.05.2013. (19:37)    -   -   -   -  

  • mažoretkinja

    ulaz je iz sekunde u sekundu izazivao sve jače i glasnije oduševljenje publike... što drugo reći nego da je bilo nevjerovatno :) a to što vas drugi kopiraju je pozitivna stvar jer znači da ste postale uzor drugima :)

    avatar

    13.05.2013. (20:50)    -   -   -   -  

  • Kontinentalka

    Svi ste bili odlicni. Pohvale Zuji i trenerima :))

    avatar

    13.05.2013. (20:51)    -   -   -   -  

  • Pliiiiiiz

    Hocete stavit snimku ulaza? Pliz, jako me zanima jer svi o tome pricaju a ja nisam vidjela :/

    avatar

    13.05.2013. (21:12)    -   -   -   -  

  • Miki

    Naravno da ćemo staviti! Bio je spektakularan kao i sve što one naprave! I evo uspjele smo opet - glavna smo tema Državnog prvenstva! I vidim kako se sada povlači pitanje našeg ulaza, kako je copy paste beyonce - i ja otvoreno kažem da nije doslovan copy paste ali ima njezinih pokreta. Pa si vi zamislite koliko su one sposobne kad skidaju beyonce. Ajde probajte si pogledat njezin nastup pa ponovit ono što ona radi - garantiram da je malo ljudi koji bi to mogli pohvatat. I još nešto, mi "skidamo" beyonce, koja je svjetski poznata, a neki drugi "skidaju" prošlogodišnji ulaz MGV-a! Znači li to da smo i mi svjetske zvijezde?? heheh...hvala vam ekipa na podršci a zlim jezicima poručujem da se strpe do iduće godine pa da nas pokušaju iskopirati - iako čisto sumnjam da su sposobni to otplesati!

    avatar

    13.05.2013. (22:46)    -   -   -   -  

  • :)

    ma sto reci... sve pohvale zasluzuje nasa Zuja....
    napravila je od nas cudo...
    a Zujo znas i sama da se za dobrim konjem prasina dize :))

    avatar

    13.05.2013. (23:13)    -   -   -   -  

učitavam...