Komentari

parasomnia.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • mm

    kaže mi cimica opet viking tam ccc preveč loše o.O preeveeč!

    avatar

    13.05.2013. (09:44)    -   -   -   -  

  • mm

    užasna gej stvar i dalje xD

    avatar

    13.05.2013. (09:45)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    jebo vas ja mrzim što živite skupa! babe tračare! kuhaj kavu Mijič

    avatar

    13.05.2013. (09:47)    -   -   -   -  

  • Loch.

    nemoj me tući, ali ja bi potpisala ovaj drugi komentar :D
    Upali malo slayera ili pantere ili neku drugu trešiju, da ugrije srce, ne ovo :D

    avatar

    13.05.2013. (22:32)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    @ mm - cimica je munjena i nema vikinga, ja sam na rednecke otkidam xD

    @ Loch - ma to on zajebava jer sluša metalkor pa se poveselio, kod mene ovih dana srce griju Igut, Sepultura i ček Inciter i Mešuga, mješa se sve po malo =)

    avatar

    15.05.2013. (00:00)    -   -   -   -  

  • _A_

    Meni je stvar divna do jaja i nazad al mogla si malo i teksta al rekla bi dobre volje malo za promjenu. Šta god da otapa tu gromadu leda ima pivu osim ak je Žena1 tu stišćem oči i dalje na nekomentiranje i take stvari.Štip dupetu i Juka je peder!

    avatar

    15.05.2013. (00:10)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    @ A - a gle mogla sam ali riječi pjesme su eto pogodilo točno, nemrem opisat kako je ovaj put /kruti-dobre-volje/ zapravo stvarno tako, otapa je život, napokon =) prestani bit zlobna i stiskat oči, sve 5-ljudi smo, desi se svakome svašta, haha Juka je peder slažem se =D

    avatar

    15.05.2013. (01:20)    -   -   -   -  

  • kadotettu sielu

    ohhhhh nice!

    avatar

    15.05.2013. (09:51)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...