Komentari

e-opuzen.blog.hr

Dodaj komentar (25)

Marketing


  • Hdz

    Ma mogu za cilo misto kupit monture, đabe im je. Glazbari su pametni, iskoristili su naranćaste a ZNA SE kome iđu njiovi glasovi. ZNA SE

    avatar

    30.03.2013. (08:10)    -   -   -   -  

  • Janko

    Pa naravno, kako sam i rekao, za dobrobit mista! Ko se ima "priobuć" to je učinio `91 :)))

    avatar

    30.03.2013. (08:17)    -   -   -   -  

  • kala

    Zaista vrijedno pohvale uz jedan vapaj - Neka ovo pozitivno ozračje u našem mistu, koje je počelo prije tjedan dana (humanitarna akcija na Pjaci), potraje i nakon izbora.

    avatar

    30.03.2013. (08:19)    -   -   -   -  

  • kiko

    Malo sutra, kala.

    avatar

    30.03.2013. (08:44)    -   -   -   -  

  • rato kiko s

    SVAKI POMAK U MISTU JE HVALE VRIJEDAN ,POSEBNO U OVO DOBA... A USKRS JE STVARNO VRIME ČUDA KAD JE I MILOJKO DONATOR?!?

    avatar

    30.03.2013. (11:00)    -   -   -   -  

  • old

    ajde brate i ti si "narančasti" i na sva zvona hvališ svoje "narančaste". . ..

    pusti me zdravke ćulića a i milojka kad se ZNA kad je milojko kuću napravija i lansira sebe do danas. . .ZNASE KAD I NAČEMU

    dobro bi i meni danas došla jedna turneja po australiji slična onoj milojkovoj u jeku rata. . is da je meni danas takva turneja i ja bi darivoooooo

    avatar

    30.03.2013. (11:38)    -   -   -   -  

  • Hdz

    Niko ne spominje bulinušu, za koga ona radi. Zna se zase samo a nije ni opuzenka. Ona donator? Svasta ti ces cut cuja san da podrzava sve akcije u okolnim mistima a u nasem ne. Mislin na njen posa

    avatar

    30.03.2013. (12:01)    -   -   -   -  

  • Janko

    E moj dragi "old", malo me etiketirate sa Marinkov, malo sa Čulićev, a ja sam ipak svoj. Lipo san reka sve u tekstu, nema potrebe sad za nekakvon nervozon. O Milojku znan ponešto, očito ne dovoljno - neka mu netko drugi "sudi".

    Što se tiče "bulinuše", dragi "hadezeovče" žena se udala u misto i tu radi. Ako znate kakvu vijest pa napišite, ja nisan sveznajući ko "lokalni karamarkovci" koji imaju uši u svakoj gostijoni, svakoj firmi i svakoj udruzi.

    avatar

    30.03.2013. (12:08)    -   -   -   -  

  • Hdz

    Netrba nama karamarko da vidmo kako se ponasa ko da je neznan ko, stekla i namakla puno toga kako biče joj todoric da, a čača joj je bija i osta komunjara, direktor u Azbesta čuja san da je bija u saboru u jugi znaći čer od starog lopuže crvenoga samo je ona naranćasta

    avatar

    30.03.2013. (12:26)    -   -   -   -  

  • Hdz

    Kaže mi čača da joj je stric Drago Družianić onaj šta je bila prva afera u Jugi neka Opuzenka u Metkoviću. Ne more ni ona bit drukćija kad su joj njeni takvi

    avatar

    30.03.2013. (12:34)    -   -   -   -  

  • reff

    Njeni didovi su ubijali biskupe u Hercegovini,ali ko si ti HDZ da njoj sudiš kad je tvoja stranka uništila državu.

    avatar

    30.03.2013. (14:09)    -   -   -   -  

  • Janko

    Dragi "hadezeovče", ako san te dobro razumija, a mislin da jesan dapače odlično, prijevod ove tvoje tvrdnje ide ovako:

    Ako je stric od bulinuše bija "lupež" pa je i ona lupež onda je i HDZ "lopovska" stranka pa joj triba tako i tepat. Znači, od koga si takav si, pa kaže jedna stara mudra izreka:

    "ISTINA JE VODA DUBOKA !"

    [a href=http://www.tportal.hr/vijesti/crnakronika/164187/Optuznica-protiv-San adera-i-HDZ-a-najveca-u-povijesti.html target=_blank]USKOK je, nakon provedene istrage, pred Županijskim sudom u Zagrebu podigao optužnicu protiv Ive Sanadera, Mladena Barišića, Ratka Mačeka, Branke Pavošević, Nevenke Jurak, Anite Lončar, Bojana Dimića, Hrvatske demokratske zajednice i trgovačkih društava Fimi media, Ani-Lon i Onida zbog kaznenih djela udruživanja za počinjenje kaznenih djela, zlouporabe položaja i ovlasti te zlouporabe položaja i ovlasti u pomaganju', navodi se u priopćenju na službenoj stranici USKOK-a.[/a]

    avatar

    30.03.2013. (15:18)    -   -   -   -  

  • profa

    prilično je opasno govoriti na internetu o ubojstvima,lopovluku za osobe koje nisu osuđene. Postavlja se pitanje stoji li išta iza napisane riči.
    Bez obzira na anonimnost komentatora postoji pravna,a onda i kaznena i materijalna odgovornost za izgovoreno.Dakle budite spremni i na argumentaciju onog što napište ,jer lako se može dogoditi da zbog težine napisanog osoba zadovoljštinu potraži na drugim instancama.

    avatar

    30.03.2013. (16:07)    -   -   -   -  

  • old

    janko, meni je drago što pišeš ovaj blog a šta nismo na istoj valnoj frekvenciji po političkom i ko zna kakvom još svjetonazoru, nemora nas to razdvajat i držat u nekakvom neprijateljstvu. osobno sam alergičan na liberale, oni su mi najgori jer su spremni na sve a na moju žalostz i ti si liberal, nemogu si pomoć. Al opet si moj i samo dalje nastavi pisat a ja ću kadikad komentirat. . .ja vučen uvik desno pa kud puklo da puklo

    avatar

    30.03.2013. (17:25)    -   -   -   -  

  • opuzenac

    Za ovakve stvari nebi se trebalo gledat ko je ko i u kojoj je stranci niti da bude "Vaši naši".Za korist mistu trba se svi uvatit za jedan štap.
    I jedna svar u svezi objave ove vjest i web stranica "Opuzen 03" je popratila ovaj događaj kao i mnoge druge što su se desile u mistu.

    avatar

    30.03.2013. (17:37)    -   -   -   -  

  • Morlak

    Može li mi netko od Vas koji se svrstajete objasniti što to na lokalnoj razini znači desno a što livo?
    Koja je to desna priča za lokalne izbore ,a koja liva?
    Desni su kanalizaciju,vrtiće i internet ,a lijevi za glazbu,puteve i ...?
    Gluposti, na lokalnoj razini i politici nema svjetonazorskih i ideoloških sukoba. Vidimo i na državnoj razini da su razlike livo-desno manje više fluidne,pa se vladajući SDP pokazuje kao neoliberalna snaga koja nema previše veze sa socdemorkacijom.

    avatar

    30.03.2013. (17:48)    -   -   -   -  

  • ante

    Ajde ljudi kanite se zene,pametnja je od vas 25puta......

    avatar

    30.03.2013. (18:04)    -   -   -   -  

  • reff

    profa,samo sam tia ovom Hdz -ovcu objasnit da se svakome može nać crna točka a njima u Hdz-u najlakše.
    Najbitnija stvar pred izbore im je da ucjenuju i ušutkavaju ljude te suzbijaju svaku akciju koju neko pokrene!

    avatar

    30.03.2013. (18:15)    -   -   -   -  

  • Hdz

    Ante krivo si me svatija neman nista osobno protiv zene A.Š. volija bi da je na nasoj strani jer ako ista vridna je. Prijatelj mi je dobar snjome i kaze sto zacrta da to iostvari

    avatar

    30.03.2013. (19:37)    -   -   -   -  

  • Janko

    Eto,ako mogu zamolit da završimo s ovin zaključkon od Reffa & HDZa i polako se pripremamo za Uskrs. Neka nam bude jedan novi početak u daljnjem blogiranju, nadam se bez uvreda tipa "ubojica" i sl.

    SRETAN USKRS SVIMA

    avatar

    30.03.2013. (19:42)    -   -   -   -  

  • Morlak

    nadan se da ćete shvatit da nema "Vaše" i "Naše" i "Njiove" strane. Strana nam je jedna. Opuzen. Da nan Misto za 10 godina bude boje,lipše,veće ,bogatije...i da bude lipše živit.
    Možete imat različite pristupe i poglede,ali neke vrijednosti su valjda svima zajedničke.To morate shvatit. I ima dobrih stvari na svakoj strani,virujte meni.Negdi malo manje,negi više,ali svugdi ima dobrih ideja i ljudi.
    Malo više posla,malo više rada,malo manje ruševina u centru Mista.
    i malo više omladine i života!
    sritan Uskrs

    avatar

    30.03.2013. (19:55)    -   -   -   -  

  • V.P.

    Kud Radomir tu i ja!

    avatar

    31.03.2013. (14:18)    -   -   -   -  

  • V.P.

    U prijevodu: Kud Milojko tu i ja. On ne može pogriješit jer zadnjih 40 godina ne radi ništa a živi ko grof.

    avatar

    31.03.2013. (18:56)    -   -   -   -  

  • mudrijaš

    je li piscu ovih glupih komentara palo na pamet da stariji glazbari možda nešto i rade

    avatar

    01.04.2013. (11:37)    -   -   -   -  

  • đorđ

    A.Š. je šta je je vridna i sposobna,a šta je s vašim roditeljima koji su zemlju pokrali,dok narod gladuje????i primate velike plaće s 8 razreda osnovne škole?????

    avatar

    03.05.2013. (22:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...