Komentari

frulamira.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • blogdogg

    opa micika, pa ti imaš novi post? u tom grmu leži uskršnji zeko?

    avatar

    22.03.2013. (15:16)    -   -   -   -  

  • blogdogg

    ove suptilne intro-intimne trzavice su tipičan primjer onoga protiv čega se opčenito u poeziji borim...znači-ako smo stilistički zaguljeni, čini li to odmah Joycea od nas? to su ti naši intimni šifrovnici koji nikom drugome ne znače ama baš ništa, a ni mi sami ne znamo što bi mislili o tome. kao poza pak-to svakako! imponira nam često ta samo-nedokučivost i te figure bez težine i bez značaja...to manijakalno trošenje milja i milja na polju papirusa i virtualnih playgrounda.

    jel ti stvarno misliš da neko na ovoj planeti ima vremena za tvoje vizije tebe?

    kome to treba?

    avatar

    22.03.2013. (15:37)    -   -   -   -  

  • blogdogg

    al lektorski da bih A reko!

    avatar

    22.03.2013. (16:28)    -   -   -   -  

  • frulica

    jedini komentar koji sam ja ikada ostavila na tvom blogu otkad on postoji i otkad te znam je sljedeći:

    poznata--- ti si sušta dobrota. čista duša. pozitivac.
    nisi zlopamtilo, o ne. želim ti sreću! (20.01.2013.- 10:16)


    jest da je bio anoniman, ali je bio i od srca…

    sve ovo što si mi tu sada ostavio... komentirat ću na kraju.
    ovaj će komentar biti nešto kraći od onoga koji sam ti pisala dok mi je odjednom crko laptop i sve je nepovratno otišlo...
    jednom me jedna osoba upozorila na to da ću, ako ne pripazim, i ja iskrvariti na ovim prostorima. nisam joj vjerovala. no sada vidim na što je mislila. događanja zadnjih dana barem su mi jasno pokazala tko je tu tko i na što su ljudi sve spremni ne bi li dobili ono što žele... ja sam u cijeloj priči (na koju se očito i ovo nadovezuje) sudjelovala samo jednim jedinim komentarom, dožže, i to samo zato (bez ikakvih drugih motiva) da dam podršku Tessi, koju volim, a koja je (nikome kriva a još manje ikome dužna), napadnuta. meni još uvijek nije jasno zašto... naravno da se ima pravo na svoje mišljenje, ali koji je smisao izražavanja mišljenja na ovakav način, kojim povrjeđujemo druge, i to još one koji nas zapravo simpatiziraju. ti si meni od početka bio drag, a najsmješnije od svega je to što još uvijek jesi. i to jer znam da i ovo i ono jučer dolazi iz tvoje vlastite povrijeđenosti neke vrste, ili iz duboke samoće i patnje. mogu samo nagađati... no ništa ne opravdava tvoje riječi koje su upućene da bi povrijedile, najprije Tessu, a sada evo i mene. a zašto? na mene si se obrušio očito projicirajući emotivni naboj u odnosu na nekog tamo anonimnog komentatora, kojeg si (samo bog zna kojim bijesnim putevima) povezao sa mnom. na tvom bih mjestu ubuduće pripazila s reakcijama i kome ih upućujem... tvoje su reakcije došle na krivu adresu, dožže. da ti imam što reći, rekla bih ti to u facu, boli me briga što ćeš misliti o meni ili bilo tko iz ove blogosfere. ne bih ni sekunde oklijevala, baš kao što ne oklijevam ni sada.

    i ja bih mogla biti vrlo neugodna da to želim, ali ne želim. čemu? nije mi do tuđe patnje, niti do suza, a nije mi ni do svađe. a do čega je tebi, dožže? koji je tvoj cilj u ovome svemu? ako je tvoj cilj povrijediti, mogu ti reći da si uspio, ali taj je cilj promašen. što imaš od toga? osjećaš li se sada bolje, nakon što si izrekao silne grubosti i vulgarnosti? ne vjerujem...

    sada, što se tiče mog bloga... to je moj blog. i to nije blog poezije, niti je to umjetnički blog. to su prije svega "intimni" zapisi. da pratiš, mogao bi vidjeti da je kategorija pod koju stavljam svaki svoj post koji je moj, je kategorija osobno, dakle ne poezija, nego osobno... i pišem ga od 2004. ovaj blog je moja povijest, ja sam s njim/na njemu odrasla i u tom smislu mi je važan. kao mjesto gdje mogu doći i biti ono što jesam, gdje se mogu izraziti. kao što vidiš, ja nemam mnogo publike, barem ne one komentatorski aktivne. jer ja publiku ne okupljam oko sebe, ovo nije umjetnički blog koji traži svoju publiku radi samopotvrđivanja ili samodokazivanja. ovaj blog je moja potraga. i pisat ću na njemu što i kako to želim, jer to je moje pravo.
    ja ne mislim da netko treba imati vremena za čitati ovo. niti mislim da bi bilo tko trebao. neka čita tko želi i koliko želi. tebe očito ne zanima pa ni ne čitaš, jer da čitaš onda bi o meni ipak nešto i znao, a to je da mi nikada ne bi palo na pamet nekome ostavljati komentare kakve si ti meni vrlo drsko prišio u svojoj glavi. prva stvar: lektorirati nečiji blog samoinicijativno? ne pada mi na pamet. odakle mi to pravo? i tako dalje...

    avatar

    22.03.2013. (17:39)    -   -   -   -  

  • Čeh

    Dogg, koja si ti džukela. Strašno nešto. Srami se!

    avatar

    22.03.2013. (19:26)    -   -   -   -  

  • blogdogg

    znači priznaješ da si več komentirala anonimno kod mene ,a ja bi tebi sad trebo vjerovat da to nisi ti?
    aj pomogni mi frulice jer ja kad usporedim vrijeme objave ovog tvog posta dobijem točno momenat u kojemu se na mom blogu pojavljuje dotična komentatorica.
    onda dalje kažeš da ovo pišeš radi sebe ,a znam koliko si kod sweleta slinila za komentarima.
    i za tebe naravno vrijedi ona moja otrcana izreka da če ti više pomoč 1 moj "maliciozni" komentar nego 1000 Čeha i raznih tepalaca koji bi te ionako samo ševili. prema tome biraj-hočeš li u svom stvaralaštvu tražit udobnost staklenog zvona ili češ doč na vjetrometinu i tamo snositi zrelo i odlučno breme svoga djela? Ja sam jučer o Tessi k iznio stav od preko 80 % blog populacije ,a taj je da je iritantno ljudima naturat postove u stilu "gle ja u jutarnjem!" i forsirat tu svoju promociju kao apsolutni moment u beskraju poetskih objava.
    ja se ne mislim mijenjat. niti izvinjavat.

    avatar

    23.03.2013. (04:17)    -   -   -   -  

  • frulica

    kakve pobogu veze ima moj post s tim komentarima? vrijeme, kažeš?
    moj je post objavljen jučer u 7:43 ujutro i pisan je nekim sasvim drugim pobudama koje s tobom nemaju veze niti sam te u peti imala dok sam post pisala. dakle, svi blogeri koji su u to vrijeme jučer objavili post mogli bi biti na listi osumnjičenih? ima li to smisla? kakvi su to kriteriji? a evo, ti si se namjerio baš na mene. što sam ti htjela reći, rekla sam ti u onom komentaru kod Svena. nemam te potrebu anonimno napadati niti provocirati. ja naspram tebe nemam negativni emotivni naboji koji bih imala potrebu očitovati. mislim... gle, Dožže, ja znam da govorim istinu, a znaju i svi koji me prate/znaju da govorim. možeš mi vjerovati i ne moraš, sasvim mi je svejedno, znaš. sigurna sam da postoji i neki tehnički način (IP adresa ili što već) kojim bi se to moglo dokazati, ali ne mislim gubiti vrijeme na to. koji si ti meni faktor u životu? no evo da se napokon sazna identitet osobe, vjerujem da bi se osjećao kao najveća budala zbog svega što si mi tamo na svom blogu upućivao, a jalovo. a mora da se i osoba koja je to učinila a prati sve ovo upravo sada osjeća prilično loše.

    mislim, sve okej, Dožže. kažeš da se ne misliš mijenjati niti izvinjavati za ono što si rekao. a ja se evo moram, i to za nešto s čime nemam veze! koji apsurd.

    a što se tiče tvoje kritike mog pisanja, pa da, na njoj ti zaista mogu zahvaliti. to je prva negativna kritika, a negativne su kritike, jasno, vrlo korisne, a ne usudi ih se baš svatko ni dati. no evo, i ti si to učinio tek izazvan nekim svojim projekcijama kojih sam ja žrtva. tvoja je negativna kritika ne dobronamjerni savjet već pokušaj da me povrijediš. no nije to ono što me povrijedilo, dakako. no, kako došlo, tako i prošlo, zar ne? ali ne, jer evo, još uvijek traje...

    i posljednje, ali možda i najvažnije: tvoj način je, Dožže, koliko god da je grub i vulgaran, barem iskren. i to iznimno cijenim. kod tebe se zna na čemu si. dok postoje neki ljudi ovdje koji drugima iza leđa pletu mreže i ostavljaju im anonimne, zlobne, maliciozne komentare (za što pouzdano znam) i ti su ljudi upravo tvoji vrlo bliski prijatelji. s vremenom ćeš možda i shvatiti, jer nisi glup, a svaka istina na kraju izađe na vidjelo. jedino se tome mogu nadati. jer meni je zaista već mučno od nekih pojedinaca i njihovih spletki. koliko su samo svi slijepi... ali samo zato što odabiru biti. nakon svega što je bilo (a ne govorim samo o zadnjih nekoliko dana), nemam uopće više ni volje sudjelovati u bilo kakvim odnosima, jer ti su odnosi prilično narušeni. jer jasno je sada tko je tu kome važan i zašto i koji su ciljevi i motivi. i zadnje što želim je petljati se dublje u neke nezdrave odnose... nek se svi oni lijepo imaju rad, pa makar morali preko leševa prijeći. mene to više ne zanima...

    avatar

    23.03.2013. (06:56)    -   -   -   -  

  • Čeh

    ''to je prva negativna kritika, a negativne su kritike, jasno, vrlo korisne'' - jesu, da, kada nisu, uz malicioznost, promašene, ideologijske i glupe

    avatar

    23.03.2013. (09:24)    -   -   -   -  

  • blogdogg

    ok Frulice. recimo da si me sad uvjerila. Izvinjenje ne dam nit bih ga tražio!

    Čeh mogo bi i ti Frulici konstruktivno komentirat umjesto što se tu čmariš. bio sam ti na blogu i blog ti je za kurac. totalno neinventivno i ne znam uopče čemu ga vodiš? zato prije nego ulaziš u debatu samnom, daj bar nešto svoje ostavi...neki trag, pa da te mogu popljuvat sa guštom.

    avatar

    23.03.2013. (13:57)    -   -   -   -  

  • toksični

    Ovo je stvarno jako ružno i nepotrebno.

    avatar

    23.03.2013. (14:36)    -   -   -   -  

  • Čeh

    džukelo, misliš, kao fruličino sve ovo objavljeno, cijela povijest jedne osobne introspekcije, pisana, jasno, samo zato da bi ti imao nešto za popljuvat, nemajući vremena za udubljivanje?
    sad najednom imaš viška vremena, kada je o meni riječ, pa bi da bude nečega za čitanje?
    uostalom, tko o čemu, kurva o poštenju... dabome da sam bio i ja tebi na blogu: 100% prometa, 0% zarade
    i koje li logike - ok, frulice, shvatio sam da sam bio govnar prema tebi, ali znaš, ja ne nalazim da bivanje govnarom povlači za sobom potrebu izvinjenja (radije ću biti govnar još jednom)

    avatar

    23.03.2013. (15:33)    -   -   -   -  

  • blogdogg

    eto čeh, sad kad si se konačno i definirao...reci frulici več jednom svoje mišljenje za promjenu. što se tiče mog bloga, možeš slobodno pogledat i pohvatat malo tu tehniku pa pokušat nešto od toga i usvojit na svom blogu...možda češ tada imati malo više komentara od nula.

    avatar

    23.03.2013. (15:57)    -   -   -   -  

  • frulica

    Dožže, prisjetimo se povijesti tvog komenitranja/izražavanja mišljenja o mom pisanju na ovom blogu:

    1. a tako znači? zabrijavat čemo na kvantnu haiku poeziju a Fruličino remek djelo ko jebe? Frulice...ovakav poetski monolog-jezgrovit i autokton-krajnje filozofski, a tečan...bez robovanja normama i formama-slobodan svih njegvi-me iskreno zaprepastio...onoga dana kada budeš saznala sve o sebi...probaj razmislit i o sljedećemu-jedina mana u tvom poetskom diskursu koju ja smjelo pronalazim jest skromnost prilikom samovrednovanja. 10.01.2013. (04:07)

    2. A ja frulice od cijele spike biram da ti pjesmu čitam once more. ponešto mi još od tonova zazvučalo...mislim čak da sam u srednjemu dijelu čuo napokon tu fis povisilicu, ali ti i dalje, vidim, blagoglagoljivo svome maestru bugariš i zauzimaš obrambeni stav....ufff frulice ,mora da si stvarno gacala močvarama u živome blatu i taman kad si bila na drugome kraju di te swele čekao sa sajlom...tebi je draže bilo prepustit se opojnom gušenju...prejaka si...frulice ti si šampion (avan)turizma! 13.01.2013. (00:29)

    3. uf frulice tak sam sada vidio-ma odnosio sam se na period kada si kao mlada i nesigurna ,a vrlo talentirana pjesnica upala u đir ko zna koji-al mene je to asociralo na močvaru...mislim da iz tvojih pjesama nekad pročitam tu tvoju paranoju i traumu...mislim da nemaš lijepe uspomene na to doba...al hej to je tek moj dojam. 17.01.2013. (03:05)

    4. frulice najprije sam u krešendu čuo taj JESAM koji vesla ritam. na vrhincu imaš kreš simbola i počela, a bitak si sažela za kraj-nakon što si ga prešala ispod onih "tek vidim da izvor..." Idejno ti je pjesma ponovo fatalistička i zadovoljava se sitnim porazima , rađe nego pobjedama na grani-ali to je spika na koju me dobijaš! 14.01.2013. (03:27)

    5. Mangiafuoco i graciozna beštija...frulice ti si cippollino! 17.01.2013. (02:59)


    a onda od neki dan:

    6. ove suptilne intro-intimne trzavice su tipičan primjer onoga protiv čega se opčenito u poeziji borim...znači-ako smo stilistički zaguljeni, čini li to odmah Joycea od nas? to su ti naši intimni šifrovnici koji nikom drugome ne znače ama baš ništa, a ni mi sami ne znamo što bi mislili o tome. kao poza pak-to svakako! imponira nam često ta samo-nedokučivost i te figure bez težine i bez značaja...to manijakalno trošenje milja i milja na polju papirusa i virtualnih playgrounda.

    jel ti stvarno misliš da neko na ovoj planeti ima vremena za tvoje vizije tebe?

    kome to treba? 22.03.2013. (15:37)


    što se dogodilo u međuvremenu (i ne radi se uopće tu o kritici pisanja, to je u ovoj cijeloj priči zaista sporedno)? ti si najprije ne samo naspram mog pisanja, već i naspram frulice same gajio simpatije i dragost. ja u međuvremenu s tobom nisam imala nikakvu interakciju (osim što sam eto, čak te ni ne napadajući, dala podršku prijateljici, iznenađena ne tvojim mišljenjem i stavom, jer na njega imaš pravo - pa zašto bismo svi bili pobornicima promocija poezije, ni ja sama nisam veliki ljubitelj niti idem često na njih, već povremeno, iz znatiželje, a ovog puta jer je u pitanju bio netko do koga mi je stalo i koga cijenim, već tvojim načinom - a to je iznenadna agresija i neprijateljstvo) što bi, jasno je, nekim prirodnim slijedom moglo dovesti do splasnuća simpatija na neku neutralnu razinu, i to je okej, ali nije se dogodilo to, dogodilo se da sam ti iznenada postala mrska i postao si neprijateljski nastrojen naspram (ne samo) mene, paranoično me optužujući a potom i vrijeđajući. tu se negdje vidi jedan prst više. i iza toga stojim. naposljetku si se (što nikako ne može biti slučajno) okrenuo protiv nekolicine ljudi koji su ti bili naklonjeni, ničime zaslužili tvoje agresivno obrušavanje i grubost.

    i sada, jasno, da nemaš tu sklonost da reagiraš na taj način, ne bi se to ni dogodilo. no uslijed te tvoje sklonosti da grizeš ruku koja te miluje ili tek opušteno visi, vidi se taj jedan prst više, nešto što te pogurnulo u tom smjeru. jer takve se stvari ne događaju same od sebe. i sada svi moramo ispaštati, na jedan ili drugi način. žalosno...

    avatar

    24.03.2013. (12:10)    -   -   -   -  

  • blogdogg

    a daj frulice pa šta se sad ljutiš toliko? ispričavam ti se eto...i ako želiš, učinit ču to i javno na svojem profilu. ide mi na živce opčenito na tom blogu hr-u šta su svi kao cool i skromni ,a ne daj bože da nekome nešto kažeš-odmah paunovi skupljaju svoje perje i dižu kljun. u zadnjih tjedan dana popljuvao sam sve-ne samo tebe i to zato što mrzim to licemjerje i mrzim tu lažnu skromnost i mrzim komentiranje koje za cilj ima navlaku da taj kome se komentira, komentar uzvrati. u takvoj, učmaloj i lažnoj sredini-nemoguče je napredovati. ta sredina nas lažno stimulira i nudi nam iluziju da smo neko i nešto, a na temelju čega? na temelju nezamjeranja i licemjerja? ja kad sam ugrizo neke ljude za pjesnička "muda" ,isti su uzvratili ,ali se nisu imali muda potpisat i išli su najniže moguče-spominjali su mi mrtvu majku. eto toliko je prljava ta blog hr rabota. ja sam kriv što sam se dao isprovocirati, a ti si tu ispala kolateralna žrtva i nemaš pojma koliko mi je žao. moja kritika tebi bila jest maliciozna i ne odražava moje stvarno mišljenje o tvome pisanju. E!

    avatar

    26.03.2013. (10:42)    -   -   -   -  

  • frulica

    prihvaćam ispriku. ovo me podsjetilo na tebe.

    na žalost, moram se složiti s većinom ovoga što si rekao. samo što se ja već odavno, eto, klonim toga i ne dira me toliko. držim se onih koje smatram vrijednima, i to je sve. ne sekiraj se, vidiš da ti samo šteti (i ne samo tebi). ovaj blogerski svijet ipak je, da, jedan svijet. i kao što je i inače u svijetu istinska kvaliteta i vrijednost rijetka, tako je to i ovdje. inteligentan si i znaš prepoznati vrijednost. a kad ju prepoznaš, nemoj gaziti po njoj, već ju podrži na bilo koji način... vjerujem da i sam znaš na koga tu sve zapravo mislim kad govorim o vrijednosti... E.

    avatar

    26.03.2013. (11:38)    -   -   -   -  

  • blogdogg

    hvala ti i sori još jednom...
    http://youtu.be/Jj5Xczethmw

    avatar

    26.03.2013. (13:26)    -   -   -   -  

  • Čeh

    Dogg, vidi kak si mi kazao gore: ''Čeh mogo bi i ti Frulici konstruktivno komentirat umjesto što se tu čmariš'' i ''reci frulici več jednom svoje mišljenje za promjenu'' i da če joj više pomoč 1 tvoj 'maliciozni' komentar ''nego 1000 Čeha i raznih tepalaca''. Tada si još ovo ''maliciozni'' držao u navodnicima, a ja ti kriv bio jer joj nisam htio pošteno i iskreno kao ti dati do znanja svoje pravo mišljenje: da joj je pisanje zakurac. Jer da je to moje pravo mišljenje znao si po tome što nikakvo drugačije i ne može biti - svašta, pa kako bi itko mogao stvarno misliti da joj pisanje nije zakurac. I to ti je bio znak da pripadam učmaloj i lažnoj sredini, a ti si (u predasima uvjerene borbe protiv ''suptilnih intro-intimnih trzavica'' u poeziji) vitez od Istine koji juriša na učmalost blogosfere i bila je tvoja dužnost da me popljuješ zbog toga. S obzirom da sad opet i sam stvarno misliš kako fruličino pisanje nije zakurac (''moja kritika tebi bila jest maliciozna i ne odražava moje stvarno mišljenje o tvome pisanju''), i priznaješ kako je Istina za koju si zapjenjeno ratovao protiv moje Laži, sama bila tek mala zločesta laž - hoćeš li se onda i meni sad ispričat?
    Mislim, zbog proglašavanja ''čmarenjem'' govorenje istog onoga što sada sam govoriš... kad ti treba tako govoriti jer želiš izgladiti odnose... a i što si prije govorio također, još žešće (''iskreno zaprepašten fruličinim remek-djelom'')... kada si isto želio biti u dobrim odnosima s njom... pa onda malo nisi govorio, tj. govorio si upravo suprotno... u fazi kada ti nije prijala i mislio si da te grize.
    Ali slažem se s tobom, važno je ne potpasti pod učmalost, žalosna su ta komentiranja zato da bi se dobilo komentar, hvaljenja onih koji nas hvale, kađenja onima koji nam kade i kuđenja onih koji nas kude. A najveći znak o kojoj se učmalosti radi je ovo kada ne smiješ nekoga ni popljuvat bez da odmah skoči na tebe. Ma gle, Dogg, meni je jasno da si bio zgađen tom prljavom blog.hr rabotom, kako i ne bi... toliko zgađen da si jednostavno morao reagirati... pa mislim, kako da čovjek ne poludi... nije tu bilo pomoći, bio si isprovociran... iz protesta protiv učmalosti koja hvali i kadi kad ju se hvali i kadi joj se, a ruži kad ju se ruži, frulicu - koju si hvalio i kadio joj dok si očekivao da te hvali i kadi ti - morao si sada naružiti kad si mislio da te ruži... morao si, pa jasno, iz protesta protiv atmosfere u kojoj se odmah skoči na nekoga tko te malo popljuje - skočiti na frulicu kad si mislio da te pljuje... ups, što ja to rekoh...
    Sorry, Dogg, nekako sam htio ovime izgladiti odnose... ne znam ni ja kako mi se otelo u to da ti opet dajem po prstima... samo ošlo, nekako, odnijelo me...
    No, razumije se, uglavnom: prvotno nisi ti kriv, ti si se samo dao isprovocirati, na frulicu si se okomio ''kolateralno'', ne zato što si sam prljava baraba, nego zato što je blog prljava baraba - on je kriv, blog.hr! Oh, toliko ti je žao, ne možeš ni naglasiti dovoljno koliko ti je žao što je sad frulica ni kriva ni dužna morala ispaštati zbog... prljave pokvarene blogosfere. Da, ratni druže moj, totalno ti dajem za pravo kada u isprici zbog vlastitih malicioznih i učmalih postupaka spram frulice i drugih, ne kažeš zapravo sebi što te ide, nego koliko je doista prljava njihova učmalost (Njih Tamo), a ti prav u bespoštednoj bici za čistoću bloga i poezije. Salute, plemeniti ratniče! Pa jebemu, mora tu močvaru netko već jednom isušiti!

    avatar

    26.03.2013. (14:52)    -   -   -   -  

  • blogdogg

    Čeh ispričavam se ovim putem i tebi. Bio sam neuračunljiv iz razloga o kojima stvarno ne bih više govorio. Tvoj sam blog otvorio u afektu jer sam taj dan imao napad od pola blogosfere i bio sam extremno paranoičan. Ti si viteški postupio i stao u zaštitu Frulice koja ničime nije zaslužila onakvu moju reakciju. Sori Čeh-ne bu se ponovilo!

    avatar

    27.03.2013. (13:58)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...