Komentari

e-opuzen.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • ferkonja

    i ja mislim da je M.F. najbolji, ima godina ko papa i samim tim iskustvo. pun je elana.

    avatar

    19.03.2013. (08:21)    -   -   -   -  

  • old

    ima iskustva u pretvorbi i u prodaji Hrvatskih banaka, nažalost. Mislim da M F nipošto nebi radio na dobro svojih građana. Nastavila bi se ista politika samo bi išla na "drugu pirju". . .Nažalost vidim da je EGO Marinkova pokretačka energija. . .ništa više od EGA ni sebičnosti ne vidim u njemu. Naravno da je i ovaj sadašnji kao i M F al ipak mislim da je jači ego kod Marinka. . .po meni nijedan ne zaslužuje vodit naše misto. . .Ljubomoran sam na metkovski MOST i rado bi vidio u neki novi opuzenski MOST. . .a ova garda starih lopova jednostavno su poput bršljena. . .

    avatar

    19.03.2013. (12:52)    -   -   -   -  

  • old

    još samo da se kanidira i niko kapović jer se i inače u opuzenu bez njega nemože ništa, nažalost. . .

    avatar

    19.03.2013. (12:54)    -   -   -   -  

  • ferkonja

    da da, na niku smo skroz zaboravili. a šta je sa damirom deakom? ili će on iz sjene? a moj školski Mladen Ćuno? netrebate bit ljubomorni na most imate vi kandidata

    avatar

    19.03.2013. (13:33)    -   -   -   -  

  • Registratura

    Kako je Mahrinko šarmantan!

    avatar

    19.03.2013. (18:42)    -   -   -   -  

  • old

    Ferkonja, nažalost NEMA kandidata u Opuzenu doli starih potrošenih likova koji su svi negdje i nekoć šporkali ruke. . . nema mlade snage koja bi bila politički neutralna, nezagađena a opet dovoljno ambiciozna i intelektualno sposobna za korjenite promjene u vođenju i lokalne i nacionalne politike. nažalost ja je ne vidim. . . zato kad pogledam na metkovski MOST iskreno zažalim što takvo nešto nema kod nas, nažalost. . .sve lupetine a ti me pokušaj razuvjerit u to. . .samo nemoj molim te sa M F. . . .

    avatar

    19.03.2013. (20:41)    -   -   -   -  

  • hdz

    Šta želiš kazat da naš gradonačenik nije među ljudima koliko ja znam stalino je po mistu i rješava sve moguće probleme

    avatar

    19.03.2013. (21:54)    -   -   -   -  

  • ferkonja

    ovo za MF je bilo ironično

    avatar

    20.03.2013. (08:07)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...