Komentari

e-opuzen.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • ferkonja

    pozdravljam urednika bloga. žalosno je što je srušen,ali po meni je još žalosnije što su pojedinci pokupili taj kamen oko spomenika i ugradili ga oko svojih kuća. također je žalosno da grad opuzen nema ulicu stjepana filipovića,dok je metković ima, a još je žalosnije što jedan djedica od 74 godine je vođa oporbe....nisam opuzenac,već opuzenski zet ali volim misto ko da sam tu rođen

    avatar

    12.03.2013. (08:56)    -   -   -   -  

  • mirkec

    pozdravljam,mislim da se spomenik treba postaviti na neku novu lokaciju iako mislim da se to nece dogoditi u skoroj buducnosti,moje je misljenje da najveci spomenik u opuzenu trebaju dobiti poginuli opuzenski branitelji koji se nazalost polako zaboravljaju!

    avatar

    12.03.2013. (14:26)    -   -   -   -  

  • ali

    Moj prijedlog je da se spomenik stavi u onaj kružni prostor omeđen nadvožnjakom i magistralom

    avatar

    12.03.2013. (17:12)    -   -   -   -  

  • old

    Moj prijedlog je da se spomenik odnese iza kamenoloma, put Šipovca, i tamo postavi u prirodnoj veličini !!!

    avatar

    12.03.2013. (17:40)    -   -   -   -  

  • dan

    ti si sigurno prava hrvatina jer imas snage i volje pisat o stvarima koje se velike hrvatine moji hdzovci boje...ti sigurno nisi u drzavnoj fotelji,nisi kandidat za eu, ne zivis od proracuna grada Opuzena, ne beres hektare mandarina i sto posto nisi u hdzu ,zato predlazem da se uclanis u hdz i trazis najmanje dva hektara jer su sad izbori pa su glasovi poskupili, osim toga mozes pitat dali ima kakva gradska stracara da ti grad potpise garanciju za hipotekarni kredit pa za litnje praznike drpi lovu i odi malo do Blidinja kod stroke li se provozaj gliserom po moru i promici turizam u donjoj neretvi ili netribas se ti nista muciti nego i dallje pisi ali samo lipo i pametno o nama velikim hrvatima i nasem hdzu. Kao pomocnu literaturu mozes se inspirirati citajuci bajke u slikama...

    avatar

    12.03.2013. (19:34)    -   -   -   -  

  • old

    dobro si informiran sa tim hdzovskim "olakšicama" i njihovom uživancijom?????? hm???????????

    vidiš, ja o svemu tom što si napisao neznam i nemam ama baš ništa, a ti svoje frustracije liječi tako što starom Filipoviću na kavi koju on sam pije idi malo počeši jajca ako ti to nebi bio problem???

    avatar

    12.03.2013. (20:51)    -   -   -   -  

  • BRANKO STOJKOVIĆ-1958

    0.03.2013., subota
    KOGA BJELOVAR TREBA IMATI ZA GRADONAČELNIKA "NEKOGA LOPOVA"?!

    Ovo trebaju svi znati i to stavljam na znanje cijeloj javnosti. Dobro se sjećam da sam na svoj rođendan 26. lipnja 1998. godine podnio kaznenu prijavu protiv župana Marijana Conera (HDZ), zbog zloupotrebe položaja i ovlasti. Jer župan je oštetio županijski proračun za desetak milijuna kuna. U toj igri pomogli su mu dva tadašnja (do)župana, tajnik županije BBŽ-a, pročelnik i gradonačelnik. Znači, oni otkriveni su u organiziranom kriminalu. Kaznena prijava se vodi pod brojem DO-K-288/99 i DOK-19/2000., kod Županijskog državnog odvjetništva u Bjelovaru. To je, naravno, tada pogodovalo kriminalnom bujanju HDZ-a, jer sve one snage koje su pljačkale naš grad i one su bile servisirane s najviših položaja i funkcija...

    Gradska organizacija HDZ-a u Bjelovaru, je istaknula svog kandidata za gradonačelnika Marijana Conera. Ja između ostaloga smatram da Coner nije po ničemu zaslužio da bude gradonačelnik Bjelovara. Kriminal koji sam ja osobno otkrio - zataškala ga je HDZ-ova policija na čelu sa Matom Sičajem. Koji je poslije nečasno smijenjen s mjesta načelnika PU BBŽ-a. Sičaja danas sjedi po nagradi u skupštini Bjelocvarsko-bilogorske županije, i predsjednik je kluba vijećnika HDZ-a. To je živa sramota i apsurd. Nije ovo vrijeme za Conerov uspon i karijeru. I ovaj dolazak na mjesto gradonačelnika njemu bi pogodovalo za nastavak svojih raznih malverzacija i lopovluka....

    Da li je potrebno da ovdje ja nabrajam sva imena HDZ-ovaca u Bjelovaru i okolici, koji su u kriminalnoj pretvorbi i privatizaciji prisvojili, tj. pokrali sva poduzeća. Da li smo željeli takav dolazak demokracije? Ne treba zaboraviti da sam ja (tada) podigao svoj glas, bilo je to 1997.-1999. godine. I da je Marijan Coner (HDZ) nečasno smijenjen s mjesta župana, Bili su maknuti i njegovi suradnici. Mjesecima je u županijskoj upravi vladala kriza. Coner je sudjelovao i u drugim kriminalima i na taj način se je naglo obogatio.. Ono što je najsramnije on nikada nije odgovarao za svoje kriminale,..., iako je u njima uhvaćen...

    HRVATSKI POKRET “ŠTIT”
    BRANKO STOJKOVIĆ

    Adresa: Đurđevačka cesta 159
    Bjelovar / 09.03.2013.
    HRVATSKA
    Kućni telefon: 00 385 43 231 297
    Mobitel: 00 385 95 814 82 90
    Žiro-račun: 2340009-1100203086
    Privredna banka Zagreb
    http://crostojkovic1958.blog.hr
    brankostojkovic152@yahoo.com
    URED: Masarykova 8

    avatar

    30.03.2013. (19:11)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...