Komentari

navijachajduka.blog.hr

Dodaj komentar (1)

Marketing


  • Zungul

    Pozdrav Ante !
    Sve si dobro napisao.
    Ovo su sve nepobitne činjenice,ali te pogreške rade ljudi koje smo mi postavili.Mi smo ih birali,mi smo ih tražili,mi smo već i te koje smo odabrali i podržavali već smijenili (Maleš) ,tako da u biti te kritike trebaju ići na naš sopstveni račun.
    Ljudi koji sada vode klub i odlučuju i ljudi koji su nekoć bili,svejedno.
    Ovi raniji su nalazili lovu i istu arčili i prosipali,ovi danas ni lipu ne mogu uprihoditi,znači kakogod,mi smo "donji".Hajduk nam je ovakav kakav je,slabaš,nikakav,svatko nas nadigra,od svakoga se bojimo,a kriteriji i ambicije su nam iz godine u godinu svemanji i manji.
    A osobito mi je smiješna ova utka sa UEFOM oko ispunjavanja roka za dugovanja.Šta,ti kriteriji za nekog važe za nekoga ne? Pa gomila najvećih svjetskih klubova su u minusima i duguju.Naša cifra je smiješna.
    I šta će se pa to dogoditi loše po nas ako ne ispunimo uvjete?(a zar možemo gore i niže od ovoga,zar nas sve sva moguća nevolja i sva zla ovog svijeta nisu već srušila na glavu,šta je to još šta nam može biti gore?!?!?)
    Nećemo igrati Europu...a šta ćemo mi tamo ? Mi ni Gabelu ne možemo osvojiti,ni Zelinu.Šta,da sve rasprodamo i ispunimo njihove pedofilske uvjete ,moralne,platimijevo- europske,pajdaško-vrbanovićevsko-mamićeveske uvjete,sve pršti od morala. Da odigram u Europi jednu utakmicu,predkola od predkol za predkolo uefine lige.
    Napuniš stadion tu jednu,sav inkas daš radi bengalki i hukanja,pa se još treseš 3 do 4 mjeseca hoće li te i još nešto dodatno kaznit za još neke nerede ili tuče,i šta ja imam plakat za Europom.
    Nije mi te Šurjakova i Mužinićeva generacija,nisu to isti oni ljudi i navijači,nije.Samo šteta.
    I šta,ako ne igramo Europu,nećemo biti interesantni sponzorima. A KOJIM? Ja sponzora nisam vidio u Splitu od vremena Marije Terezije.
    Šta kao sad imali bi gomilu sponzora,ali hebaji ga,neće oni doći jer ne igramo Europu.Svašta.
    To nam je što nam je i tako nam je kako nam je,šutimo,samo smo birali,sami smo krivi.
    A je mi bilo fino 2001.2004.2005.
    Ali šta je je,sad sam sretniji,kao i sve ove godine nakon 2005.
    Još da mi proigra Seiko....ispričavam se,Cassio.Pjačanje iz prvaka Brazila,pomno skautirano od "struke"...najstručnije. I dide. A još ako je Pralija koju reka....

    avatar

    04.02.2013. (09:26)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...