Komentari

nightwishqueen.blog.hr

Dodaj komentar (33)

Marketing


  • crossroadsoflife

    Lijepo jako. :)
    Zahvaljujem ti na komentaru i lijepim riječima.

    Ugodan ti ostatak dana uz osmijeh!

    avatar

    19.01.2013. (16:02)    -   -   -   -  

  • Avrilka ^^.

    Hvala :)
    Ovaj prvi anime mi se skroz svidja
    Da,i drugi takodjer
    Skroz zanimljivo,iskreno preko tv mislila sam da su to samo neki ninja ratnici XD
    al na srecu sad vidim da je to sasvim nesto drugo :)

    avatar

    19.01.2013. (17:01)    -   -   -   -  

  • Blue Marine

    Oh you hopeless slice of life/shoujo fan. P:
    Točno znam osobu kojoj moram proslijediti ovaj prvi anime.

    Sretno s ispitima. I ja se lagano tresem. D:

    avatar

    19.01.2013. (17:59)    -   -   -   -  

  • Kornelia

    Ah,ovaj drugi anime se čini zanimljiv. :D

    Btw.si slučajno pogledala/pročitala
    Kamisama Hajimemashita?
    (Iako žanr baš i nevjerujem da odgovara tvojim standardima xD)

    Btw.polako se vraćam, tako da će post o Anni T.
    (da,da kupim foru od tebe-mislim na skračivanje prezimena-nadam se da se neljutiš :/ ) biti otprilike idući tjedan.

    Sretno na ispitima! :D

    avatar

    19.01.2013. (20:58)    -   -   -   -  

  • nepostojana

    hm, inače ne gledam tak puno anime, rađe si odem u VBZ il Algoritam pa provedem pol sata-sat dok si ne nađem neš zanimljivo... al obje mi se čine super! pogledat ću def :))

    awek, imamo istu kosu HAHAH.
    hjoooj, nažalost još nije prošla, tek u utorak, danas/sutra imamo generalne... hjooj.

    ajme ne znam, Sakura mi je kul. :)
    tebi?

    xo, L.

    avatar

    20.01.2013. (13:31)    -   -   -   -  

  • Avrilka ^^.

    Da znas da cu iduceg tjedna naci vremena barem da pocnem gledati! :D
    Sada nemam vremena,priprema za skolu,jer nama pocinje tek sutra,, :D

    avatar

    20.01.2013. (14:00)    -   -   -   -  

  • Christie.

    Moram ti priznati da me art ova dva animea zainteresirao,
    al ni teme nisu za bacit.
    Tak neš još nisam gledala.
    I slažem se da svatko ima pravo izražavat se kako hoće,
    dok god nikom ne šteti.

    Can't wait to watch this :3

    avatar

    21.01.2013. (21:03)    -   -   -   -  

  • Avrilka ^^.

    Hey. Imam novo :)

    avatar

    22.01.2013. (14:07)    -   -   -   -  

  • Furiously Raging Spear

    BILA SAM U JAZZ KLUBU
    Iako nije bio underground.
    FRAJER KOJI JE SVIRAO IMAO JE ČETRNAEST GODINA.
    ČETRNAEST.
    I svirao je odlično!

    avatar

    24.01.2013. (10:29)    -   -   -   -  

  • Fae-dream

    nisam gledala naveden anime, ali ako ih preporučaš, pretpostavljam da ih vrijedi pogledati:)
    novo kod mene

    avatar

    26.01.2013. (12:54)    -   -   -   -  

  • Mrs. Morrison Joplin

    Svi pričaju kako su anime dobre, a ja ne znam jer nikako da ih počnem gledati, ali izgleda da ću morati:)

    nešto novo kod mene, pozdrave ti ostavljam:)

    avatar

    26.01.2013. (17:41)    -   -   -   -  

  • Ivona Torres.

    Slazem se :D

    avatar

    27.01.2013. (18:25)    -   -   -   -  

  • Kouji

    Drugi mi se vise svidio,ali pogledati cu oba. :)

    avatar

    28.01.2013. (21:50)    -   -   -   -  

  • Keira

    hej..
    evo me ponovo..
    što ima kod tebe??

    pozz

    avatar

    30.01.2013. (17:56)    -   -   -   -  

  • nepostojana

    nova govna kod mene :)))

    avatar

    31.01.2013. (16:11)    -   -   -   -  

  • Kornelia

    Evo napokon post :DD

    Aha,aha :D
    Gledala sam Kamisama Hajimemashita i pročitala mangu,
    i preslatka mi je :D

    *Jedino mi je glupo što je tek prva sezona snimljena kao anime T3T
    no,dobro,snimit će već xD

    avatar

    31.01.2013. (20:18)    -   -   -   -  

  • Just Ayllah.

    helouu novo :)

    avatar

    03.02.2013. (18:57)    -   -   -   -  

  • Juuka i Tajja

    simpaaticno je ovo skrooz i znamo puno ekipe da to gleda
    trebali bi malo i mi,nisam ja osobno nikad :D

    novo kod nas^^

    avatar

    04.02.2013. (09:28)    -   -   -   -  

  • saltkin

    jesi gledala king of thorn?

    avatar

    10.02.2013. (07:32)    -   -   -   -  

  • deer-dance

    Draga moja Christina, prvo te želim iz srca pozdraviti i nadam se kada ja rješim maturu a ti svoje ispite da ćemo opet moći na kavicu :)
    Zaista me dugo nije bilo u blog svijetu ali evo vraćam se malo po malo.
    Obožavam tvoji blog uvijek sadrži nešto što me zanima! Zbog njega mi je anime lista toliko duga! ;) Hourou Musuko je također dobio mijesto na mojoj listi. Nadam se da će ispuniti moje očekivanja kako je i tvoja jer zaista mi je dosta tih animea koji uvijek sve izvrću na komediju a ako ovaj anime pristupa toj temi ozbiljno biti ću i više nego zadovoljna. Što se tiće druge preporuke well you didi it again na listi je ^___^'' imam predosjećaj da sam gledala prije anime na sliću temu pa nemogu pogriješiti ako i ovog pogledam zar ne?
    Još te jednom pozdravljam i sretno sa ispitima!
    Gambatte ne!

    avatar

    10.02.2013. (16:50)    -   -   -   -  

  • D.

    Ja se ponekad izdeprimiram kada vidim da je pripadnik muškog spola ženstveniji od mene. Sjetih se zbog Nitori-kuna. Jer zaista izgleda kao djevojčica slatka.

    avatar

    11.02.2013. (20:01)    -   -   -   -  

  • Damian S.

    oprosti,jako kasnim i nisam čestitao sretan božić :)
    pa...sretan božić,hime-chan.
    malo sam razmišljao o prvom predloženom animeu i...hm,sad ovo može zazvučati svakako, ali ja stvarno ne bi imao ništa protiv 24 sata u tijelu žene. već se vidim,probudim se tužan, stanem pred ogledalo, uhvatim se za sise - i sve depresija zamire ^^ aaahhh, sretne li pomisli.
    (ok...moj celibat počinje raditi svašta od mene, ne brini se :D)
    ali cijeli život...teška vaga. svijet je sjeban i pun diskriminacije, ali šta nije da transeksualci zbilja odabiru najbolje od obaju spolova i uživaju u tome. da tonemo na brodu možeš mislit kako bi između zadnja dva putnika (gromade mene i još jednog drugog momka koji djeluje kao fina djevojka) možeš misliti kako bi mene odabrali. :(
    jebiga, šta ću kad sam preružan da se mogu tako švercati.

    al dobro neću ti sad davat materijala da me ne bi kasnije pozvala na riječ :D moj neuračunljivi mozak je sklon zablokirati na teškim temama.
    htio sam se samo malo pozdraviti :)
    sincerely

    avatar

    12.02.2013. (21:34)    -   -   -   -  

  • saltkin

    anime je. mnogo kulast.

    tenks ali samo mi se blog preselijo. ^^

    avatar

    18.02.2013. (19:43)    -   -   -   -  

  • crossroadsoflife

    Želim ti lijep i ugodan dan :))
    Hvala ti na komentaru!

    avatar

    19.02.2013. (14:51)    -   -   -   -  

  • Damian S.

    celibat vlastitim izborom? pa moglo bi se reći da je indirektno tako. bivanje teška osoba za formiranje veze sa i bivanje privučen apsolutno
    najekstremnijim i/ili jebeno poremećenim pripadnicama ljepšeg spola
    (kunem se,ispočetka djeluju normalno :D) su vjerojatno moj odabir, a celibat je posljedica toga. heh. :) al nije strešno. navikao sam.

    a što se tiče komentara da sam ugly motherfucker, ne zabrinjavaj se, samo sam se šalio. mislim nisam se šalio u smislu da sam zapravo lijep, jer mi je cijela faca totalno nesimetrična, a oblik mog nosa bi te natjerao da plačeš od smijeha, ali šalio sam se u smislu da mi to zapravo ne smeta. mislim šta, ne možemo svi biti savršeni. bilo bi dosadno. imam ja drugih kvaliteta u rukavu (*tješ-tješ*) :D

    ali hvala na pokazanoj potpori. baš je bilo lovely. ^^
    sincerely

    avatar

    20.02.2013. (22:51)    -   -   -   -  

učitavam...