Komentari

navijachajduka.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • Zungul

    Pozdrav Ante !
    Iskreno,moram priznati da sam u pojedinim intervalima,onako samo za sebe i ja idealist,ali konkretno u stvarnosti i kada komuniciram sa ljudima i donosim odluke,ona sam realista.
    D o prije samog pocetka preoblikovanja bio sam uvjeren u ogroman procenat kupovine dionica nasih navijaca.Nakon gotovo bih rekao ''sramotnog'' odziva(mislim negdje 2660 navijaca ih je uzelo),mislim da je ocekivanje od tih 50 posto...utopija!...a tako ne zelim razmisljati.
    Ja cesto sanjarim da sam i ja neki Abramovic koji od mog Hajduka pravi mega momcad za ligu prvaka...ili osvajamo istu...ali....
    Cak i ovih 8 tisuca udruge nas Hajduk je malo.Pazite,u pitanju je samo 100 kuna.Akcija je trajala jako dugo,mislim 3-4 mjeseca,bila je prije prepunog stadiona prije Barselone,pa Europske utakmice,pa Dinama,pa nekolko prvenstvenih,pa akcije svaka ulica,svaki grad,pa bivsi i sadasnji igraci,djelatnici...i sve to,8 tisuca.
    Tako da......
    Mislim ipak da ce nas iz ''bule'' morati cupati neki Luksic ili slicno....
    HAJDUK ZIVI VJECNO!

    avatar

    06.11.2012. (21:07)    -   -   -   -  

  • ha ha

    fantomskoj udruzi di 10 njizi izabere 2ili3 pa učlanu 10 ijad da poklonin in dijonice......
    fulao si ceo fudbal mladiću!
    ja bi dionice poklonija puku
    svakome navijaču po dionicu od 50kn.

    ha ha
    da 200 kuna za crne dane
    ha ha
    ne mogu više

    fredi fiorentini - loža paladino
    yupi

    avatar

    06.11.2012. (23:17)    -   -   -   -  

  • onionstripes@gmail.com

    Lipo je to zamišljeno i nije, bar kad je Hajduk u pitanju, ništa nemoguće.
    Vidili smo svi čaroliju za 100 godina, pa i posjet protiv Istre ka dokaz da navijaču Hajduka jako malo triba da napravi nešto za klub.
    Ka prvo da rasčistimo sa dionicama. I to bi bila jako zgodan pokušaj da nije jednog detalja, koji je recimo i mene odvratio od kupnje te jedne dionice.
    Navijačima su u prvom krugu ponudili samo 10% dionica na prodaju strahujući zbog mogućeg odaziva ljudi i mogućnosti da kupe preko 50%.
    Čak i cijena od 500 kn nije slučajno postavljena. Primorac je želio tim činom ostaviti politiku u sedlu i dalje, da mogu sa onim "narodskim" dijelom love od dionica ali još i važnije a to je jahanje na grbači kluba kao i u bilo kojem drugom javnom poduzeću u RH. To se i dogodilo. Nažalost. Nije me samo odvratio od kupnje jedne dionice, odvratio me od prebacivanja love iz drugih dionica koje posjedujem u dionice Hajduka.
    Kad već gubim na dionicama, bar neka su one koje mi nešto znače ;)

    Kad je Naš Hajduk krenuo sa inicijativama i sa jasnim ciljem, bio je to znak da se treba uhvatit za isti štap. I dok bi za vrime svaguše, od nas desetak koji idemo na svaku utakmicu, bar 6 ulazilo mukte, odjednom su svi postali pretplatnici i skoro svi članovi NH.

    Ima i NH mana. Ovo čekanje i tromost, otvara vrata za špekulacije di se čelništvo NH uvlači u vezu sa Andabakom. Što se toga tiće, ne bi još ništa komentira, čisto iz razloga jer ne znam, niti mogu znat više u ovom trenu o tome. Naravno da mi se ne sviđa ideja jednog vlasnika, Hajduk je osnovan od studenata i narod se identificirao sa njim kroz prošlo stoljeće više nego sa hrvatstvom. Transformacijom u vlasništvo XY, Hajduk bi postao samo još jedan u nizu "običnih" klubova.

    Naš Hajduk bi već sada trebao formirati plan za slučaj da grad Split izabere nekog tko po inerciji postavlja svoje ljude na takva mjesta. vođeni maksimom-ako se ti ne baviš politikom, ona će se tobom, treba pred izbore zauzeti što bolje pregovaračke položaje ili bar dignut visoko ljestvicu. Podržat otvoreno opciju koja će nam pustit još 4 godine ovakav status dok se malo ekonomija ne stabilizira a mi donesemo pravi plan.

    Taj plan bi po meni vodio ka 50ÝplusDD1 dionica! Naravno, brojač kroz 4 godine minimalno a optimalno bez roka otkupa, kumulativno, bez presinga prikupljanje sredstava i istovremeno i otkup dionica, možda po čak i manjoj cijeni nego je trenutna. To bi naravno ubrzalo postupak otkupa. Rok od 4 godine je važan zbog efekta i odaziva članova. Sve dodatne akcije poput koncerata bile bi samo dodatni plus.

    Postoji još jedan pregovarački adut a to je indirektna zarada grada Splita od Hajduka, kod pregovaranja sa novom vlašću i tu opciju bi valjalo razmotriti.

    Ako bi se dogodilo, npr. da NH ispregovara davanje dionica udruzi na korištenje na neki duži rok, postigao bi se gotovo isti efekt bez mogućnosti neuspjeha. NH bi trebao već sada pozvati članove i organizirati rasprave na tu temu.

    avatar

    07.11.2012. (00:27)    -   -   -   -  

  • Dady

    Dragi Ante...
    Sve je to ljepo što si napisao ali to je misija Nemoguče !

    Za bolji Hajduk mora biti samo jedan vlasnik ! Jer on če se brinuti za svoj novac, da mu nisu zaposleni ljudi ala FIO i ostala bagra i da ima profit. A profit če imati od lige prvaka, punog stadiona, kupljom mladih igrača i onda prodaju tih igrača za par godina sa profitom itd. Svi bi mi željeli, da smo vlasnici hajduka (sa jednoim ili više dionica) ali ako se več sada vodstvo torcide ne može dogovoriti sa svim navijačima, da se ne palu jebene baljke, kako če se tek par destka tisuča vlasnika dogovoriti kako voditi Hajduk...i opet če biti 100 babica - kilavo dete :)

    Jedan vlasnik koji upravlja klubom, ulaže novac, sređuje stvari itd...to je jedino rješenje !!

    Pa mislite, da bi dinamo tako funkcionirao, da tamo ne odlučuje samo Zdravko Mamič ?? I da ne bude nesporazuma...nisam fen Zdravka Mamiča (čak suprotno) ali on je jedini u klubu koji odlučuje...svoi ostali su samo marionete...i zato je klub 7 godina zaredom prvak HNL(jer jedini odlučuje i sav novac ide njemu u đep, da može korumpirati sve u nogometu od sudaca na dalje) i drugu godinu zaredom u ligi prvaka (bez obzira što ga drugu godinu zaredom napucavaju ko staru loptu) ali on je sa ulaskom u ligu prvaka zardio cca. 9 ili 10 miljona eur...a to je ako se ne varam po našem novem planu dvijegodišnji buđet Hajduka.

    Iako mi nikako neče biti jasna politika Hajduka sa svojim brendom...da sam ja direktor Hajduka, zaradio bi sa brendom i marketingom u jednoj godini barem za naš sadašnji proračun !!

    A ako me pitate kako ...neka me kontaktiraju iz Hajduka...ima Ante moj broj :))

    Ljep pozdrav svim pravim navijačima Hajduka !!

    Dady

    avatar

    07.11.2012. (01:45)    -   -   -   -  

  • trapattoni

    Kralju čitam svaki tvoj tekst ali ovdi po mom sudu to su puke nelogičnosti

    Kako bi klub izgleda da se ove vaše ideje ostvare.
    Milsim na financije naravno i tko bi to radio.Tko bi klub finacirao?Narod koji skuplja jedva kraj s krajem s potonulim gospodarstvom, s preko 40% nezaposlenih,uza sve kredite ovrhe davanja.... Sposobna stručna i poštena uprava izabrana po kodeksu i javnom natječaju kao zadnje dvi I NO?Haha.
    Grad Split mora prodati svoje dionice nekom šta ja znam privatniku koji će izložiti plan trenutne sanacije i dugoročnog financiranja i strateškog planiranja.A dite puka će i ostati neovisno bio on u rukama te fantomske udruge koje već 14 miseci nije imala redovnu izbornu skupštinu po kodeksu normalno.Pogledajte Napoli npr šta mu fali?Pozdrav tebi Ante i svim čitatljima tvog bloga ka i svim navijačima Hajduka!

    avatar

    07.11.2012. (16:06)    -   -   -   -  

  • duje 1967

    vidio sam u našem hajduku učlanjeno dosta ološa. ne kažem svi več ima svakakvih i s ovom porukom od 200 kuna članarine to dodje kao poziv tom istom ološu da članarinu pronalaze u torbici neke bake, novčaniku nekog starca ili zlatnom lančiću negog djeteta.

    avatar

    11.11.2012. (02:44)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...