Komentari

sandravulin.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • shadow-of-soul

    zbog takvih pjesnika kao što si ti, ne odustajem ....
    prelijepo, Sandra

    avatar

    29.10.2012. (13:16)    -   -   -   -  

  • crossroadsoflife

    Prekrasno. :)
    Lijep pozdrav ostavljam!

    avatar

    29.10.2012. (14:37)    -   -   -   -  

  • Sredovječni udovac

    Puno je onih koji napišu nekoliko dobrih pjesama, a onda ne mijenjaju stil, motiv, temu, ali ti imaš i raznolikost u kojoj je svaka pjesma opet prepoznatljivo tvoja

    avatar

    29.10.2012. (21:04)    -   -   -   -  

  • Sredovječni udovac

    Puno je onih koji napišu nekoliko dobrih pjesama, a onda ne mijenjaju stil, motiv, temu, ali ti imaš i raznolikost u kojoj je svaka pjesma opet prepoznatljivo tvoja

    avatar

    29.10.2012. (21:04)    -   -   -   -  

  • kolumna jedne superžene

    Lijepo i dirljivo.
    Oni manje romantični od nas bi mogli prokomentirati u stilu:
    "Kamo ljubav ode?"
    Lijep pozdrav ti šaljem.

    avatar

    30.10.2012. (08:13)    -   -   -   -  

  • nisan EL DIABLO

    Lipo...a i tužno.....neka sjeta, mislima tvojim šeta....šteta !
    Bachova glazba ....upotpunjuje taj osjećaj....pozzz :)

    avatar

    30.10.2012. (16:28)    -   -   -   -  

  • songfordead

    ako si smijem dozvoliti i napisati ovo je do sada najljepše što sam od tebe pročitao, jednom se vratim ako dozvoljavaš i napišem nešto svoje, zapažanje u obliku pjesme, jer mi takvi komentari ''najbolje idu'' puno pozdrava, sfd

    avatar

    31.10.2012. (12:21)    -   -   -   -  

  • Katakombe poezije

    Kada zrno bezdana upadne u zjenice, onda se zjenice šire, a bezdan postaje veći. Kako reče Nitsche, bezdan gleda u tebe. Imaš finu naraciju s pravom dozom poetike. Zaokupi čitatelja. Pozdrav!

    avatar

    03.11.2012. (21:31)    -   -   -   -  

  • sandra.vulin

    Sjenkice-bez tvojih komentara ovaj blog ne bi bio ovo sto jeste.Cmokie :-*)
    Crossroadsoflife- Hvala divna duso i ja uzivam svaki put kada navratim kod tebe...citamo se ;-)
    Sredovjecni-nisi me dugo pocastio svojim prisustvom,neizmjerno mi je drago,a ako zaista tako i mislis,jos draze. Jer ja pisem zbog vas,dragi prijatelji koji me citate, i uzivam to ciniti...da li je dobro ili ne,ocjenu prepustam vama,vjernima. Hvala na iskrenosti. Tebi Prijatelju veliki topli pozdrav... :-)
    Kolumno super zene- Hvala draga..Ljubav.....To je najljepsi cvijet koji raste na rubu provalije...kiss :-*
    nisan EL DIABLO-prijatelju,najbitnije da sam ziva.. Hehehe....Topli pozdrav Tebi
    Songfordead-naturlich.... :-)) Ovo je prvi put za tebe da si ostavio ovakav komentar..hvala ti.. Promjene su uvijek dobrodosle,zar ne? Volim istrazivati opcije,mogucnosti,granice,stilove,teme....
    Katakombe poezije- ugodno sam iznenadjena komentarom. Citamo se...Shalom :-)

    avatar

    04.11.2012. (11:15)    -   -   -   -  

  • songfordead

    ponekad je godina duga kao pusta tračnica, izbrazdana vremenom
    udarcima kišnih kapi koje lupaju čekićem
    suprostavljamo se Ljepoti
    a opet volimo, žudimo, preskaćemo membranu zagrljaja

    istančanost našega okusa na usnama dobiva okus vanilije
    sutra će biti bolje, možda se opet zaljubimo u istu osobu,
    ali drugi odraz u ogledalu
    ili sve je to bio sam čudnovati san
    a nas dvoje sjedimo na plaži snove i utapamo noge na poplavi
    zagolicanih žudnji
    puno pozdrava
    sfd

    avatar

    09.11.2012. (15:51)    -   -   -   -  

  • sandra.vulin

    Sfd, tek sada vidjeh Tvoj predivan komentar u obliku poezije u prozi...iscekivala sam ga jer si nagovijestio. I nisam razocarana,cak stovise toliko mi se svidja da bih voljela procitati i nastavak? Citam te... ;-)

    avatar

    11.11.2012. (14:50)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...