Komentari

gurwoman.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • whiteflesh

    čekaj, kad ste bili na školjkama i zašto ja isto nisam bila?

    avatar

    24.09.2012. (14:11)    -   -   -   -  

  • gurwoman

    Restoran Miramare u Pomeru, kraj Pule, krajem lipnja. Višesatna gozba! Ali pod protekcijom. Imala je ni tri mjeseca i uživala u grickanju i lizanju svojih prstića, dok smo mi to radili raznim mekušcima, člankonošcima, ribama... Jedan od sretnijih dana.

    avatar

    24.09.2012. (19:01)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Skidam kapu za sve te napore i planiranje kako odlazak u skandal ne bi završio drekom i uznemiravanjem ostalih posjetitelja.

    p.s. koji nemaju dostavu, ali ako je putujući muž u blizini, valja ga iskoristiti i podsjetiti da nije on deset sati rađao. :D :D

    avatar

    24.09.2012. (19:56)    -   -   -   -  

  • seoska idila

    sviđa mi se tvoj pristup (i pisanju i temi).

    s obzirom da sam definitivno zaboravila detalje (jerbo moji mladunci imaju preko 15 godina), ali se još uvijek sjećam situacija kad jedno od njih dobije bolest koja je vezana uz prehranu (Mala, s 4 godine, dijabetes) - tu je još gora situacija jer takvu vrstu friendly restorana ne možeš vidjeti s vrata...

    avatar

    24.09.2012. (22:35)    -   -   -   -  

  • Riba Luca

    Ja stvarno neznam kako netko s bloga može staviti ovakav post na naslovnicu ....bože me sačuvajovakvih "pisaca"..

    avatar

    24.09.2012. (22:35)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...