Komentari

whiteflesh.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • Joanna has left Stepford

    e nasmijala si me samo tako :D svaka čast tim cestovnim šmink biciklima ali brate kad preskačem babe na pločniku i obilazim sitnu djecu koja su se otela roditeljima ili se vozim slavonskim non-cestama...montić je montić...

    avatar

    23.09.2012. (13:51)    -   -   -   -  

  • Keep calm and love Fashion

    HAHA. stvarno si me nasmijala. Poznati su mi ti "šmink" bicikli. Iako sam i ja jednog imala sada možemo reći da je to daleko od šminkerskog - sic koji svakih 200 metara padne, zahrđali volan, gume koje se trebaju pupati svakih pola sata., da,da veoma šminkerski.
    Ugavnom super blog, nastavit ću te čitati :)

    avatar

    23.09.2012. (14:22)    -   -   -   -  

  • geomir

    Da prvašica, početnica !!?? :-)))

    Koji kuroj, a .... pa odma 100+ kilometara!!!???
    Ipak si naučila lekciju,... pa nazad, uzbrdo, fwraton!!! :-))))

    avatar

    23.09.2012. (14:54)    -   -   -   -  

  • whiteflesh

    S obzirom na to da je cijeli maraton odnosno brevet trajao 228 km, a ja sam prošla 113, mislim da jesam baš prava početnica :).

    Poanta pisanja o tuđim biciklima nije ta da su oni budale jer imaju dobre bicikle, a ja heroj jer imam loš, nego to da sam očekivala veću raznovrsnost likova, bicikala i sposobnosti :).

    Radi se samo o tome da su to ovi likovi http://www.bksvn.hr/randonneurs/?p=555 a da sam ja više lik iz crtića.

    avatar

    23.09.2012. (16:38)    -   -   -   -  

  • Kojotica

    boli te. jedina si bila drugačija i svoja. ostalo se ne računa. kako u svemu, tako očito i u bicikliranju vladaju mediokriteti i štreberčići, dosadni ko proljev i svi izašli iz istog inkubatora.

    avatar

    24.09.2012. (08:02)    -   -   -   -  

  • Joanna has left Stepford

    i ja bi bila budala s biciklom od par bubrega da imam para za par bubrega, ovako mi treba taj jedan koji imam ;) ali svejedno mislim da bi bio montić u pitanju, osječke bankine i slavonske zaorane ceste nisu za tanke gume:)

    avatar

    24.09.2012. (10:19)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Moram si kupiti bicikl. Bubreg možda i prodam, ali na maratone neću ići (uvjerila si me). :)

    avatar

    24.09.2012. (16:39)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    ''Oni su se smijali meni što sam drugačiji, a ja sam se smijao njima što su svi isti.'' (biciklist Bukowski)

    avatar

    24.09.2012. (16:43)    -   -   -   -  

  • gurwoman

    Dražesno. Čekaj da mi dijete malo naraste pa ćemo zajedno biciklićima po nasipu i stajati da beremo cvijeće i pijemo pivo i pušemo nosiće i svašta ljepše od ovog mučenja.

    avatar

    26.09.2012. (13:19)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...