Komentari

toxycat.blog.hr

Dodaj komentar (51)

Marketing


  • Sredovječni udovac

    Ja sam i s humorom ozbiljan!

    avatar

    11.09.2012. (14:41)    -   -   -   -  

  • Kojotica

    obožavam humor, ali ne volim stand up komičare. većina ih to čini na silu. a na silu se ne može biti smiješan. to je vrlo zahtjevan posao. prave "baze" (obožavam ovaj izraz, iako sam se prvi put kad sam ga čula dobro namučila da saznam da li je to baš ono što mislim iliti "fora") nastaju spontano. netko nešto bubne i to ispadne smiješno. isto tako, pravu bazu možeš prodat samo jednom, i to prvi put. kasnije je ponavljanje i nije više smiješno.

    avatar

    11.09.2012. (15:17)    -   -   -   -  

  • nataša

    mrzim humor i nikad se ne smijem ! :-P

    avatar

    12.09.2012. (11:18)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    Zaboravila sam se smijati, pa kad to poželim kažem mužu
    da me poškaklje, a zašto sam zaboravila..., valjda što i
    većina građana zemljice po kojoj gazimo. Pozdrav:))))

    avatar

    12.09.2012. (11:38)    -   -   -   -  

  • ToxFox

    sredovječni ;) i ja kad sam sarkastična ili ironična..

    Kojoty .. slažem se za većinu stand up komičara, jer im je repertoar debela mama i ljuta žena... ali Louis .. e to je mustra svoje vrste, lupa po svim taboo temama i lupa fenomenalno :D

    Nato, ja ozbiljnije žene nisam vidjela po blogovima.. toliko teških tema, životnih pitanja, seciranja prirode i društva :D

    malotimaloja :)) zanimljivo je to što nitko sam sebe ne može poškakljati i nasmijati... za dobre stvari potrebno je uvijek bar dvoje :)

    avatar

    12.09.2012. (11:48)    -   -   -   -  

  • Gilda

    ....duhovitost mi je najdraža čovikova osobina...ili jedna od najdražih..da veselje i smih je lik u večini slučajeva...kad mi neko kaže da san duhovita osoba drago mi je...nekak se volin šalit na svoj račun...sad nije to ismijavanje same sebe neg jednostavno ljudima daš do znanja da se sa tobon mogu zezat i šalit...i da je rič dosada tu suvišna...bit duhovit je odma bit i zanimljiv i tražen u društvu...tak i gledan sebe nekad u virti ka klaunicu..onako pozitivno iak na blogovima znan i tekako pokazat i svoju drugu stranu...dublju..težu..mračniju...zaplakanu..eto razumile smo se nas dvi ne sumnjan...:))

    avatar

    12.09.2012. (11:53)    -   -   -   -  

  • ToxFox

    Gilda, potpuno se razumijemo.
    Biti spreman zezat se na svoj račun, znači biti otvorena osoba svjesna svojih mana...ali isto to bez problema plasiramo drugima ;)
    Nemam ništa protiv ozbiljnih ljudi, mada se ne volim dugo zadržavati u njihovom društvu, jer ne mogu odoljeti da nešto ne izvalim :)
    Najviše nevolim (najmijenedraže) biti u društvu ljudi koji se drugima slatko smiju, ali kad na njih dođe red nafunje se...

    avatar

    12.09.2012. (12:01)    -   -   -   -  

  • Euro

    zato ja i pisem blog hehe

    avatar

    12.09.2012. (12:07)    -   -   -   -  

  • Vesper

    I mi smo imali u školi, i osnovnoj i srednjoj, par zajebanata..i danas se sjećam njihovih bisera i kreveljenja pod satom..
    Na svakoj dobroj fešti koju pamtim, bio je barem jedan dežurni zajebant...oni podižu atmosferu kad god treba... :))

    nego
    Koja je razlika između kune i tajkuna? Tajkun je brži, bolje se skriva i ne ostavlja tragove za sobom.

    Zašto Sanaderu konobar nikad ne donese račun?
    Bog će mu ionako to sve debelo naplatiti!

    avatar

    12.09.2012. (12:13)    -   -   -   -  

  • ToxFox

    Euro :))) ma tvoj Blog je odmor, majke mi.. i kad smo kod istih fora, ja se uvijek nasmijem onima sa strane :D

    Vesper :D ..Kerum kao primjer ;) nitko ga nije vidio cijelo ljeto haha
    Ooo koliko se ja sjećam tih baza iz škole :))))

    avatar

    12.09.2012. (12:19)    -   -   -   -  

  • Bocaccio

    treba li veće komedija od ove bloghaer comic releif komedije - malo možeš, malo ne možeš blogirati? pa ti se onda sve misteriozno izgubi?

    avatar

    12.09.2012. (12:19)    -   -   -   -  

  • nataša

    molim lijepo.
    samo nek se zna ! ;-)

    avatar

    12.09.2012. (12:21)    -   -   -   -  

  • ToxFox

    boccaccio..a evo kod pola blogera neće da se otvori blog, ni danas.. kontam da ću imati rekordni broj komentara, s obzirom da se samo kod nas nekolicine može otvoriti :D jipiiiii :))

    Nato ma jasno... meni uopće nije jasno kako ti ženo funkcioniraš tako stroga i zakopčana do grla :P

    avatar

    12.09.2012. (12:25)    -   -   -   -  

  • Teobaldin teatar

    E hebiga, Toxica, ja sam ti jučer došla na tvoj blog da komentiram... i baš sam bila smislila neki duhovit komentar, ali sada me možeš ubiti, ne mogu se sjetiti...
    Inače, mogu reći da jako cijenim duhovite ljude, naročito one koji se znaju nasmijati na svoj račun. :))

    avatar

    12.09.2012. (12:29)    -   -   -   -  

  • Teobaldin teatar

    E, a pogledala sam opet ove Gogse... ma krvavi su mi! :))

    avatar

    12.09.2012. (12:30)    -   -   -   -  

  • ToxFox

    Teo i ja jučer na tvoj 10 puta! Toliko sam htjela reći da sam lipa i pametna, da sam na kraju skoro plakala što nisam mogla :(
    Gogsi su zakon, išli su kasno navečer, a ja nisam mogla vjerovati da je to francuski crtić... i dan danas na jubcu pogledam poneku epizodu, imaju ih sve :)

    avatar

    12.09.2012. (12:36)    -   -   -   -  

  • nataša

    e, a i ja sam Teu htjela reć da preferiram bit lipa,
    jer kad mi neko kaže da sam pametna,
    to mi bude sumnjivo :-PPP

    avatar

    12.09.2012. (12:47)    -   -   -   -  

  • nataša

    ups !
    to moram reći njoj, ne tebi :-P
    idem copy-pejst

    avatar

    12.09.2012. (12:47)    -   -   -   -  

  • Nisa

    Vidi otvara mi komentare:-) Odmah sam se nasmijala više od 17 puta:))
    Obožavam gogse jutros sam ih lipo uz kavu gledala i smješkala se.
    Kažu da je smijeh oblik untarnjeg jogginga i pokreće puno mišića lica tako ti ja štedim na masažama...da me vidiš samo kako sam lipa;)
    Čekaj...moram i ja to ići reći Tei:)

    avatar

    12.09.2012. (13:22)    -   -   -   -  

  • ToxFox

    Nato :)) ja preferiram bit lipa i glupa priko interneta, to je recepAt za ulete :)))))

    Nisa :))) jučer nas je cijeli dan blokiralo, pa sam i ja jutros iznenađena.. vi'š kako se brzo naviknemo ;)
    Kod Tee se danas može slobodno... prvo sam kod nje svratila da joj rečem da sam naj naj..u svemu naj :))))

    avatar

    12.09.2012. (13:37)    -   -   -   -  

  • Simplica

    volim se smijati, šaliti, sestrična, sestra i ja imamo čak prilično dobru notu za smijanje na vlastiti račun pa kažemo da nam je to obiteljska crta

    inače, kada se baš onako od srca smijem, osijećam se kao da sam protrčala 5 km!!!

    avatar

    12.09.2012. (13:41)    -   -   -   -  

  • nataša

    mila majko ! to je recepat ?
    a ja se godinama mučim, pričam o seksu ( sve pametno )
    biram slije, smišljam pametnoće, a sve u svrhu mogućeg uleta.
    a ono ... ćorak ! :-P
    od uleta ni malo u ...

    avatar

    12.09.2012. (14:25)    -   -   -   -  

  • dado69

    meni su gogs-ovi zakon.....ja najvolem engleski crni humor imaju tako dobrih komičara,dočim mi američanski jako jako bljutav i glup (svaka čast iznimkama poput seinfilda).....e da svi koji su glumili neke šaljivđije po tevejima u stvarnom životu su patili od depresija...jebena je ta komedija,jebena jako....

    avatar

    12.09.2012. (15:56)    -   -   -   -  

  • pisaljka

    Jednom mi je jedan dečko rekao da se moram više smijati...
    Smatram da imam smisla za humor i volim se nasmijati i biti u dobro raspoloženom društvu.

    avatar

    12.09.2012. (17:13)    -   -   -   -  

  • odmak

    Volim se smijati.
    Zapravo se najslađe smijem sa društvom iz gimnazije, iako ima i drugih.

    avatar

    12.09.2012. (17:26)    -   -   -   -  

učitavam...