Komentari

igniss.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • snoopyshist

    Koliko god retro iz današnje perspektive izgledalo zivkanje na kućni telefon i učitivi razgovor s curinim roditeljima... imalo je svoje draži jednako kao i fiksno nalaženje u određeni sat. Zapravo, meni smsovi idu prilično na živce i prakticiram ih samo ako mi okruženje i nije pogodno za razgovor, tipa na poslu....Face je skratio muke jer ti lijepo izbaci seen at... pa vidis kad je procitao/la, a kad i da li je odgovorio/la...Zanimljivo razmišljanje, meni se osobno sviđa i kamoli sreće da se komunikacija svede na ok, može ili sorry ne bi, a ne da sve ostane u zraku. Samo danas puno ljudi ima frke s direktnom komunikacijom..

    avatar

    13.08.2012. (21:46)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Je je, i ono "zovem je zbog nekog domaćeg".... koja su to bila vremena :D

    Meni se Face sviđa još manje od SMS-a zato što nikada ne prestaje!

    avatar

    14.08.2012. (09:30)    -   -   -   -  

  • Cakana

    Kad mi frajer složi dobar SMS, onda ja to čuvan u mobu godinama :D. Zbog toga su mi SMS-ovi dragi. I zbog toga šta odma vidin kolko je pismen taj s kojim iman posla, naravno :).
    Ali kad me nazove, pa još kaže i koju suvislu, to je ipak 10 puta moćnije :). Jer ostavlja dojam hrabrosti i odlučnosti. Pogotovo meni koja oduvik zaziren od telefoniranja i nastojin rješavat stvari licem u lice ili pisanim putem, i stvarno se divin ljudima koji znaju vodit telefonske razgovore :D.
    K tome, šta je zapravo i najvažnije za one koji žele smanjit vjerojatnost odbijanja, ili samo žele brzo saznat na čemu su, telefonski razgovor je neusporedivo sugestivniji i puno je teže odbit nekoga ili muljat nešto nekome s kim pričaš direktno, pa bio to tip koji te zove na kavu ili prodavačica masažera za stopala :D

    avatar

    14.08.2012. (22:58)    -   -   -   -  

  • ovisnica

    telefonski poziv ima još jednu ogromnu prednost nad sms-om - dodavanje dimenzije glasa.

    onima kojima (poput mene :D), boja i ton muškog glasa predstavljaju jedan od ključnih faktora seksualne privlačnosti, to je nenadoknadiv magnet, uvjet koji se ne može zanemariti. brzina razmjene odgovora, humor, naglasak (ne mislim samo na dijalekt, nego na naglašavanje riječi po smislu) - sve se to ne prenosi porukama. ako se radi o upoznavanju, bez toga jednostavno nema pravog paljenja :)

    ima li netko smisla za humor? je li agresivan? inteligentan? taj dio ćemo u porukama protumačiti kako nam paše, projicirat ćemo svoje želje - umjesto čuti istinu svojim ušima.

    k tome - osobu koju nikad niste čuli daleko je lakše doslovno zaboraviti, a kamoli odbiti.

    avatar

    15.08.2012. (06:16)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Sasvim se slažem s Cakanom i Ovisnicom, iako je istina da je glas pozitivno čuti ako je privlačan (duboki muški, možda kao Mr. Big ili tako nešto). No čak i ako nije, moguće je da je opet dobro nastupiti samopouzdano i uopće se ne baviti time kako zvučiš.

    Ovisnica mi ipak daje zanimljivu ideju s tom projekcijom, no o tome drugi put.

    Novi post: Beta: popravljivi i nepopravljivi

    avatar

    16.08.2012. (12:37)    -   -   -   -  

  • Cakana

    O da, boja glasa je itekako važna :). Nije baš da mora bit dubok, ali ne podnosin piskutavce. Mislin, nije da bi otpisala piskutavca, al poslala bi ga na govorne vježbe :D

    avatar

    17.08.2012. (02:35)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Novi post: Čudnovati slučaj Juliana Assangea (Dio 1 - Bijesne ljubavnice)

    avatar

    18.08.2012. (12:49)    -   -   -   -  

  • AnaBanana

    poucno.

    avatar

    30.08.2012. (18:40)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...