Komentari

navijachajduka.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • Zungul

    Odlican komentar velikog hajdukovca Armande!
    Kako i sam podrzavam ovaj blog i volio bih da to cini i vise ljudi,pokusat cu dati i svoj doprinos.
    1.Apsolutno podrzavam zamjenu domacinstva kluba koji nije ni h od nekadasnjeg Hajduka,ni po cemu,apsolutno,protiv prebogatog i premocnog kluba iz lige petice,Intera! A ne podrzavam recimo, onaj igrokaz onog navijaca sta je na skupstini bacio pretplatu.Druga je stvar da se recimo taj momak sa svojim pajdasima i armijon navijaca pokupi,pa zestinu pokaze time sta ce izmisliti 7,2 milijuna kuna koje moramo dati Sibeniku u petak...ili nam nema dalje nogometa!Ili recimo da tu zestinu pokaze Mamicu koji siluje nas klub decenijama,ili Markovicu,Sukeru,Suprahi,Bruni Maricu....svi smo pametni...i svi sve znamo...i tko treba igrati i tko ce biti trener i tko predsjednik i kako se vodi klub.....ali ..eto necemo da se namecemo....samo cemo mlatit gloginje tudjim k....
    NIJE MI JASNO AKO SVE ZNAMO KAKO SMO TU GDJE JESMO!...AH DA ..NITKO NAS NIJE HTIO POSLUSAT.
    2.O Andabaki je Armanda sve dobro napisao....ali cini mi se da njega svi blate....jedino je dobrodosao kad nam treba spasavat guzicu..tih 24 sata,Andabaka je OK!
    3.Brbica kao i Malesa , birali smo po natjecaju...kako smo trazili...
    Males je oplemenio klub vrhunskim, istinskim postenjem,hajdustvom,ali i sa 102 milijuna minusa u samo godinu dana,bez ijednog sponzora i prihoda....i naravno,pustilo ga niz vodu!
    4.Necu pretjerivati sa lancunom..ali 1 mali predlog za neke od narednih tema Armandi....
    -uvlacenje u guzicu nasi...Sukeru,najnovijoj marioneti Mamica,kojeg smo i ocekivali,jos odavno.
    -uvlacenje Vrbanovicu.
    -istupanje iz lige.
    -nastavak gadarija na utakmicama Lokomotive i Dinamo-Cibalija.
    -Kerumovo unistavanje Hajduka....itd.itd.
    Svi znamo...protiv Intera,ispadamo,pitanje je samo sa kojom razlikom.
    A nakon jos 2-3 penala,Maricevic i inih fuckanja idemo na -10 bodova....E ONDA POCINJE TRADICIONALNA PLJUVACINA.....SMJENE I LUTANJA.....AFERE I PREPUCAVANJA....
    ....I JEDINO MOJ HAJDUK ISPASTA...a nazalost i ja sa njim.
    Najvise mi je zao Hajduka...i sebe...
    P.S. I mada znam da cemo ispasti od Intera,nije me toga strah....strah me jedino,baklji,hukanja,bombi i prekida....jer htio bih i naredne godine vidjeti moj klub u 33.kolu pretkola,od pretkola predlige kupa uefa...i naravno,odmah na Bajern,eventualno,Lacio....a Dinamo ce na Hazar,Nefci,Kopar,Malmo...i vjecnog Sherifa Meklauda.

    avatar

    31.07.2012. (21:46)    -   -   -   -  

  • Dux1x2

    Najbolji sajt sa sportskim prognozama. Već više od dvije godine smo sa Vama. Free predlozi, tiketi, insajderi, moguća iznenađenja i još mnogo toga. Dođite i uvjerite se sami u naš kvalitet!!! http://www.dux1x2.ucoz.com

    avatar

    05.08.2012. (12:06)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...