Komentari

navijachajduka.blog.hr

Dodaj komentar (1)

Marketing


  • Zungul

    Pozdrav Armanda!!!
    Prvo,sigurni ili nesigurni u Brbica,on je izabran kako smo mi i inzistirali,natjecajem.Isto kao i Males koji nam je izgubio jos dugih godinu dana vremena i nije uprihodio ni lipe.
    Da li je natjecaj zbilja ono sto nama stvarno treba , jer kako vidimo,isti mi koji smo ga i zagovarali,sada smo sumnjicavi i ne vjerujemo ni Brbicu kao sto nismo ni Malesu.
    I TU SE POSTAVLJA PITANJE,TKO JE OVDJE LUD?
    Drugo, posteni hm,NO sve radi,jedino ne nalazi ono najvaznije,NOVAC. Znam reci cete,to i nije njihov posao.A onda sta jeste?
    PRODAJA POSTENJA? I to kako,lizanjem Paladina i Mamica,Paladina i Sukera,hapsenjem Luketina,Pavasovicevim branjenjima mafijasa,konstantnim stetnim potezima prilikom sklapanja i nesklapanja ugovora...i na kraju,dosli smo u situaciju da MOLIMO I KLECIMO PRED SUKEROM I VRBANOVICEM I DA NAS ONI SPASAVAJU SKIDANJEM SUSPENZIJA I ODLAGANJEM PLACANJA.
    Prvo su nas unakazili asada ce nas spasavat...PA FALA IN...DO NEBA!
    A sta se tice ulja i svice.....hm.(gledajuci sinoc utakmicu u Puli,u kojoj kako Miso rece,smo mogli uzivati,ja sam iskreno,sve,samo ne uzivao,dobio sam jos 50 sijedih,novi cir...a u drugom poluvremenu cinilo mi se da igraju,Ista/Juventus kontra Hajduka/odnosno La Spezie ili San Benedetezea....ni svica,a Bogme ,ulja jos manje.)
    Ali,dobro...ponovicu se.Htjeli smo se igrati,pa smo se zaigrali,i nitko individualno ne odgovara.....JEDINO...HAJDUK!

    avatar

    23.07.2012. (20:59)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...