Komentari

sandravulin.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • shadow-of-soul

    o, da... kriv je jer ti je uznemirio srce, kriv je jer hoda ovom planetom kao svojim cijelim svijetom, kriv je jer je srodna duša koja samo tvoju dušu sluša...

    avatar

    02.07.2012. (19:22)    -   -   -   -  

  • sandra.vulin

    ...Tako je Sjenko, pjesma bi mogla ići unedogled:
    kriv je, jer me je naučio kako da ga volim i da prostranstva svih njegovih skućenošću natopljenih obrisa spustim u bezdan svoje tuge,
    kriv što bakrenim zvonom tišine šaljem note vlastitoj ljubomori na svaki novi dan koji mi ga krade,
    kriv jer su mi ruke prazne a usne gladne njegovih, unutar ovog bezbojnog svijeta, pod kojim mi iz pogleda zbog njegove krivice još isijavaju purpurne sjene....
    i na kraju,
    tko mu je kriv, kada je kriv....?!

    avatar

    02.07.2012. (19:40)    -   -   -   -  

  • songfordead

    Kriv si
    Što vremenu kradem čekanja
    U rascjepu između
    Rastanka i novog susreta
    A dovoljan je tek dodir tvoje ruke
    Da osvane ljepota u meni

    lijepa ali i tužna pjesma, pozdrav, sfd

    avatar

    03.07.2012. (00:09)    -   -   -   -  

  • Krik.Savjesti

    Tko želi ljubav pretvoriti u sredstvo
    mora ispuniti čašu sramote od vrha do dna
    i odreći se plemenitih misli koje su jedino
    odriješenje od grijeha mladosti...

    No čim to uradiš...kriv si...

    avatar

    03.07.2012. (08:01)    -   -   -   -  

  • Andrea-Pisma

    Sandra prijateljice draga svi tvoji stihovi su melem za dušu
    ugodan ti dan

    avatar

    03.07.2012. (09:20)    -   -   -   -  

  • maher

    prekrasni stihovi i lijep pozdrav

    avatar

    14.07.2012. (11:02)    -   -   -   -  

  • nisan EL DIABLO

    lipo....lipo..al...krivnja je podiljena.nicht wahr ?.....)))

    avatar

    24.07.2012. (15:58)    -   -   -   -  

  • kutak iskrenosti

    A tamo, tamo daleko u tamnom lišću
    plaču krošnje jesenjeg daha
    u mokrom ogrtaču kiša
    i cvrkut se gasi u magle razlivene ...

    želim te pozdraviti i ovim mojim malim stihovima ući u tvoj predivan poetski svijet

    avatar

    26.07.2012. (18:28)    -   -   -   -  

  • shadow-of-soul

    naletjela sam na ovu tvoju pjesmu napisanu prije 6 godina i uvijek mi je "in" :)

    avatar

    29.12.2018. (11:19)    -   -   -   -  

  • Leptirica

    Kriv je i za inspiraciju i lijepe stihove pa ocito nije svaka krivnja s negativnim predznakom;)

    avatar

    29.12.2018. (11:49)    -   -   -   -  

  • Prozor u svijet

    Stvarno ga imaš zašto kriviti...

    avatar

    29.12.2018. (18:18)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...