Komentari

malenazvijezdice.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • emocija

    Koliko god se zavaravala da intezitet boli, pa čak i šoka nije kao prve godine, pogled na njeno lice me udari u centar boli. Danas je jednako vruć i sparan dan, danas, iako najradije ne bih, seciram svaki trenutak 1. srpnja 2006. Roditelji to ne bi trebali doživjeti i ne bi trebali imati sjećanja, pa iako živi sa mnom i u meni, moralo je biti drugačije.....
    Hvala Sandra

    avatar

    01.07.2012. (14:53)    -   -   -   -  

  • nellie

    sretan rodjendan tini

    avatar

    23.07.2012. (19:21)    -   -   -   -  

  • ana

    http://www.telegraf.rs/vesti/295781-tragedija-u-bogaticu-citav-dan-pio-pa- ubio-bracu-mihajla-5-i-vladimira-11

    i još jedna tragedija izazvana ljudskom gluposti.. Ja više ne znam što reći..
    Bila sam ove godine prvi put u Malešnici i sjetila sam vas se..Teško mi je bilo čak onuda prolaziti...

    U mislilma s vama..
    Lijep pozdrav iz Pule

    avatar

    10.08.2012. (18:44)    -   -   -   -  

  • Dino_92

    Da, stvarno velika tragedija, i opet se sve ponavlja..koliko nam još alkoholizranih ljudi treba? Iz dana u dan sve gore. Ljudi su najgora gamad, ne svi. Određeni..i dosta jedan takav, i u sekundi uništi tuđe živote. Ana, jako si ljepo ovo dolje napisala.. stelina mama Sandra često čita, ja svaki mjesec pogledam isto, ali ovakvim vijestima iz srbije ovdje i nije mjesto.

    avatar

    30.08.2012. (13:52)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...