Komentari

zivotjelijep.blog.hr

Dodaj komentar (1)

Marketing


  • BRANKO STOJKOVIĆ - BJ.

    05.08.2013., ponedjeljak
    ZLOUPOTREBA POLICIJSKE DUŽNOSTI I NEODGOVORNO PONAŠANJE

    POLICIJSKA UPRAVA BJELOVARSKO-BILOGORSKA
    Ul. Vlahe Paljetke bb
    43000 Bjelovar
    N/r. Načelniku Policijske uprave
    bjelovarsko-bilogorske
    Gosp. Dragutinu Vurneku
    bjelovarsko-bilogorska@policija.hr,

    PREDMET: Prijava policijskog djelatnika Đure Kalinića

    Poštovani,

    Dana, 05.08.2013., u ponedjeljak oko 01,21 sati primjetio sam vozilo BJ-707-DN, kako se kreće iza mene. Ja sam išao pješice nogostupom (s desne strane) Hauliove ulice, prema smjeru gradskog korza (P. Preradovića). U policijskom civilnom autu vidio sam Đuru Kalinića i još jednog policajca, oni bili su u civilu.

    Zatim, ja sam otišao u jedan lokal kod autobusnoga kolodvora, tamo se nisam zadržao, nego sam krenuo odmah kući. Došao sam do Trga Hrvatskog sokola, kada sam iza sebe (01,30 sati) ponovo zamijetio isto vozilo BJ-707-DN, i unutra iste osobe. Oni su prošli kraj mene, kao i prvi put.

    U tome možda ne bi bilo ništa čudno, da me oni nisu opet presrelli (01,43 sati) na početku moje ulice, Đurđevačka cesta, gdje ja živim. Za volanom je bio Đuro Kalinić. Moram ovdje reći da u gradu nije bilo ni jednoga auta niti čovjeka. Sa svoga mobitela nazvao sam policiju Bjelovar, 043/192 i rekao; da to nije u redu da me Đuro Kalinić prati.

    Ovo nije prvi put kako me Kalinić uhodi. Prijavio sam ga zbog toga u više navrata. On troši gorivo od poreznih obveznika ove zemlje. Činjenica je da nema drugog posla kada mene špijunira. Sramota je, tko uopće takvoga čovjeka drži u policiji,.., kad iz čistoga mira nazire građane. Što smatram da je protivno građanskim slobodama čovjeka...
    --------------------------------------------
    HRVATSKI UDRUGA “ŠTIT”
    (Za ljudska prava)
    BRANKO STOJKOVIĆ
    ————————————–
    Adresa: Đurđevačka cesta 159
    Bjelovar / 05.08.2013. (nedjelja)
    HRVATSKA / CROATIA
    Kućni telefon: 00 385 433 520
    Mobitel: 00 385 (0)95 814 82 90,
    092/1870486
    Žiro-račun: 2340009-1100203086
    Privredna banka Zagreb
    http://crostojkovic1958.blog.hr
    brankostojkovic152@yahoo.com

    URED: Masarykova 8
    http://istinazanarod.blog.hr
    www.crostojkovic1958.blog.ru
    ----------------- ---------------------
    1565. Članaka

    avatar

    05.08.2013. (09:17)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...