Komentari

navijachajduka.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • hzv

    nažalost grad je mogao biti jamac samo za kratkoročni kredit koji dospijeva za godinu dana jer mu duži rok zakonski nije bio moguć, NO je želio da rok otplate bude duži ali eto ispostavilo se to kao nemoguće

    avatar

    12.06.2012. (14:46)    -   -   -   -  

  • Gigy

    Bzzzzzzzzzz

    avatar

    12.06.2012. (21:10)    -   -   -   -  

  • Gigy

    AKO SMO VIRNI HAJDUKU UNDA NIMA MISTA CRNILU I NE MOREMO MU OKRENIT LEDJA I PISAT O NJEMU JEANPUT U 3 MISECA.TOLIKO O VIRNOSTI.
    NADZORNI ODBOR SMO POSTAVILI MI.
    MALES JE DOSA PO KODEKSU I NATJECAJU I TO SMO TILI MI.SADA NAN MALES NE VALJA I PONOVNO IDJEMO NA NATJECAJ.
    VIDIN DA JE I OPCIJA STECAJ PRISUTNA. A ZASTO DA NE? KADA SMO SI VEC SAMI UNISTILI KLUB MI MI I NIKAKOVI UHLJEBI NITI TAMO NIKI SAMO JE JOS STECAJ OSTA KA OPCIJA.
    U STECAJ POKALE U LIVAONICU NEKA SI MAMIC UCINI ZLATNE ZUBE KA PIVA SA CIGANIMA NAKON JOS JEDNOG POKALA.
    ALI VIDIN DA JE GLAVNI PROBLEM KAKO CEMO MI GRADJANI SPLITA VRATIT HAJDUKOV KREDIT?
    NIJE PROBLEM CA SE SVAKO USPJESNO PODUZECE STACIONIRA U ZAGREBU DEKRETOM PA SE SVI POREZI I PRIREZI SLIVAJU I NJIHOVU KASU PA UNDA BANDIC MAMIC I KUMPANIJA NJIMA KUPUJU IGRACE SUCE MOC I VLAST. PROBLEM JE KAKO CEMO MI VRATIT HAJDUKOV KREDIT.
    I ZATO HAJDUKA TRIBA U STECAJ. ILI MOZDA BOLJE PRODAT GA MAMICU NEKA SE IGRA JERBO CE MOZEBIT ON MOZDA JEMAT VISE SRICE.NAVIJACI HAJDUKA SU SE POZELILI IGRAT VODJENJA KLUBA PA KA SU VIDILI DA JE TO PRESKUPADLUCILI GA U STECAJ POSLAT.
    I CA CE NAMA UOPCE HAJDUK KAD JEMAMO MAMICA DINAMA I CIBONU.

    avatar

    12.06.2012. (21:30)    -   -   -   -  

  • Zungul

    Veliki pozdrav,velikom hajdukovcu Armandi!
    Jedino je sigurno...."KRAJ" NIJE OPCIJA !!!!!!!
    E sada da li je i spas,tesko je reci,trenutni da...ali i to je nesto.
    Iskreno,najzalije mi je naseg heroja Malesa!...posteni je ponovno "nagrabusio"...a mi....i mi smo mu okrenuli ledja i nedovoljno ga podrzali.
    Znam,nije donio novac,sponzore,igrace,titule...ali prisjetite se ...imali smo predsjednika koji je i to donosio,pa smo ga opet potjerali.
    Hajduka su danas napustili svi ...i to je ono sto najvise boli.
    U pjesmama opjevan,on je najveca ljubav,za njega ce se sve dati...i krvi ako treba..ali....100 kuna nece!
    Danas ga napustaju navijaci,nema euforije,vijecnici ga oce ugasiti (odlucio 1,samo jedan jedini glas!),igraci ga masovno napustaju (cak i hajducko srce...Gabric),napustaju ga treneri,sponzore i svi su kontra njega...rekao bih da je sada to i jako popularno...narugati se ostavljenom,napustenom...tovaru...zgazi ga...tuci..neka reve..neka krepa!
    Ako gazis Hajduka i dodvoravas se Mamicu....IMAS PROLAZ SVUGDJE!!!!!...sve benificije,perspektivu,novac...i uvijek mozer racunati na bogatog i svemocnoc "Maminja" koji jednim pokretom ruke,nazove broj koji hoces,izvadi lovu (ciju???) i stvar je sredjena!
    ....ne vjerujete...pitajte svakoga....pa i Bilica,Asanovica,danas vec i Stimca...Tomasova,Hrgovica,Copa.....
    Ja sam pak u jedno siguran! Hajduka napustit necu nikada...nikada...ako treba...tijelom sam u 2012....ali dusom i srcem u
    pedesetima,sedamdesetima,osamdestima......gledat cu arhivu i citati i zivjet cu u proslosti.....i to je nesto!
    A ako dozivim jednog dana da me Hajduk ponovno obraduje...bit cu srecan!....ali Bilic i Tomasov necu biti...nikada!
    HAJDUK ZIVI VJECNO !!!!!!!

    avatar

    15.06.2012. (09:19)    -   -   -   -  

  • siroki-brig

    smo istupanjem u nizu ligu i razvojem ovih maldih igraca mouzemo se nadat necemu dobrom a ovako ispadamo sam lagana lovina za i predmet sprdnje!!!!

    avatar

    16.06.2012. (20:07)    -   -   -   -  

  • siroki-brig

    a pravi navijace cu uvik biti tu!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    16.06.2012. (20:07)    -   -   -   -  

  • Alonso

    Za istupiti iz lige triba nabaviti muda. a zanji tribadizat novi kredit.

    avatar

    17.06.2012. (19:18)    -   -   -   -  

  • siroki-brig

    evo nastavlja se mamicevstina u vrhu hrv.nogometa...
    zbogom pravdo!

    avatar

    07.07.2012. (08:16)    -   -   -   -  

  • Moro

    Hrvatski nogomet = Mamic (glava hobotnice):
    --------------------------------------------------------------- -----
    kraci: Suker
    Srebric-Vrbanovic
    Stimac-HNS-Sudacka organizacija-Natjecateljaska komisija
    Lokomotiva-Split-Sibenik-Zagreb-Inter-Osijek-Cibalija-Istra-
    Rijeka - i najnoviji clan,Zadar!
    Svi Suci
    Svi delegati
    Svi kontrolori
    Svi novinari
    Svi domaci izdajnici,(Bilic,Asanovic,Boksic,Jelicic,Rukavina
    Hrgovic,Cop,Poklepovic,Vu lic,Anic,Vitaic,Krizanac,Tomasov......i ini!)

    Generalni pokrovitelji i sponzori: Poreski obveznici Hrvatske i
    i njegovo visocanstvo Bandic!
    ZAUVIK KONTRA NJIH......MI I HAJDUK !

    avatar

    08.07.2012. (18:48)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...