Komentari

nightwishqueen.blog.hr

Dodaj komentar (80)

Marketing


  • Cass

    oduševljavaju me tvoji postovi kojima me uvijek nadahneš i potjeraš da pogledam još jedan u nizu obrih anime-a ^^

    "Recite mi, kada biste mogli zaželjeti JEDNU želju da vam se ispuni, koja bi to bila?
    Cijena te želje nije malena, so be careful what you wish for!"

    ovo pitanje mi je u glavi već dugo.. i nikako da na njega dobijem odgovor..

    ouou yaoi manga, jedva čekam novi post na novim preporukama ^^

    avatar

    10.06.2012. (05:43)    -   -   -   -  

  • mushin munen

    zaista čini se vrlo interesantno i intrigantno kada
    nam ti preporučuješ anime...nađem li vremena
    mogao bih si pogledati jedan od ova dva o kojima
    pišeš : )

    avatar

    10.06.2012. (10:38)    -   -   -   -  

  • Kornelia

    *O* počet ću odmah gledat Mahou Shoujo Madoka Magica nakon Pokemona(koliko mi je drago što ih opet puštaju,samo ne kužim te nove likove :s ).
    Čini se vrlo zanimljivo :D
    I ovo pitanje što si pitala, neznam zašto, ali nemam baš nijednu jedinu želju, ma koliko god razmišljala nepada mi napamet.
    xD ugl.
    nebitno.
    :*

    avatar

    10.06.2012. (11:00)    -   -   -   -  

  • Blue Marine

    Madoka Magica

    avatar

    10.06.2012. (12:00)    -   -   -   -  

  • Damian S.

    konačno novi post-hime chan! :3

    želja,ha? zaštititi svog brata i preseliti ga k sebi što dalje od nezdravog okruženja gdje je sada. cijena je nebitna.
    to me podsjeća..ne znam di sam to vidio, ali izgleda ti kao niz jako kratkih filmića gdje ti je jedan čovjek Posrednik. onda ljudi dolaze k njemu zaželiti želju. tipa da spase nekoga,da se obogate,da pronađu ljubav svog života - i on im to ostvare AKO oni naprave nešto drugo u zamjenu. tipa naprave bombu, jedan tip je morao postati otac, ubiti nekoga. kvaka je u tome što ljudima da suprotne zadatke da se vidi čija želja je jača. recimo jednom je tipu dao da štiti neku curicu,a drugom da ju ubije, onda kad je jedan par odvojeno došao k njemu, njoj je rekao da u roku od tjedan dana ne smije ostati trudna, a njemu da u roku od tjedna mora postati otac...takve cake. zanimljiva serija u svakom slučaju. žestoko mi je bilo kad je dao babi da sastavi i aktivira bombu, a nekoj ženi da to spriječi. nećeš vjerovati baba je pobijedila i spasila muža od alzheimerove bolesti s time. ali je otišla u zatvor. :P

    victorique. djeluje gledljivo. nisam nikad sreo ljepoticu koja je nesvjesna toga.

    uvijek te rado čitam,hime-chan.
    sincerely

    avatar

    10.06.2012. (13:01)    -   -   -   -  

  • +

    sooo philosophy is in the BLOOD! :D hi hi ^^

    oh, well - ja probam na lijepi način objasnit no onda kad mi pukne film (a meni treba da mi pukne), samo im kažem - JFGI -_-

    awww. ^^
    Kira junior.. :3
    arigato < 3

    jeje. psihologija je :Q__
    I relly think you would adore it. *0*
    mnogo stvari naučiš: ne samo o sebi već i o ljudima oko sebe, i onda kada kreneš analizirat svaki postupak imaš filing ko da si SIgmund Freud! :3 hi hi hi

    Anastacia (paid my dues, sick and tired, why'd you lie to me itd.)..
    ča je i one san slušala Anastaciu? :D

    ^^

    Projekt X!
    nama je bila ludnica u kinu. :DD
    Baš pre je bilo. :Đ

    yes it is. :D
    meni je najbolje od svega to kako ekipa od najjednostavnih stvari, čak i smeća, napravi umjetničko djelo vrijedno masu para.

    knjiga se lako čita. (čak ju je i moja sestra pročitala. xDDDD )
    istina da, sreća je individualna stvar - i različite stvari nas usrećuju, ali smatram da generalno gledajući da barem pola od onih zaključaka se može očitati za svakog od nas :3

    a neznam šta mi je sa blogom. :'(((((
    meni radi sve normalno. lijepo se učita, ništa ne šteka i sl.
    T___T what is wrong with me (my blog)

    *hugs*

    avatar

    10.06.2012. (15:47)    -   -   -   -  

  • +

    Oneeee. :D

    Pa anime postek. :D with small number of episodes. :D hihi

    mađika i gosik mi se sviđaju.
    jako jako. :D

    mislio sam te uvijek pitati koji taj anime, jer si imala neku fotku na feceu ali nikako da te pitam. :)
    and now I know. :Đ

    kada budem pogledao . ti se javim. :D

    avatar

    10.06.2012. (16:00)    -   -   -   -  

  • Christie.

    Napokon novi anime post :D
    Can't wait to watch 'em,
    al trenutno sam na Phi Brainu.
    Preporučam :)

    Dva animea više,
    oh nooooo.

    avatar

    10.06.2012. (21:30)    -   -   -   -  

  • D.

    Blog.hr mi ne objavljuje komentare... :/

    avatar

    11.06.2012. (20:56)    -   -   -   -  

  • D.

    Bitno da je ovaj iznad objavio!
    No dobro, da napišem ponovno...

    Prvi ću gledati svakako. Kada sma prvi puta vidjela sliku pomislila sam nešto u stilu "ah, još jedan anime", ali ti si ga tako predobro predstavila da ga moram gledati! o.o
    Za drugi sam čula, ali mislim da ga neću gledati tako skoro...

    Ispričavam se ako sam te ovo već pitala ali, jesi li gledala Deadman Wonderland?

    avatar

    11.06.2012. (20:59)    -   -   -   -  

  • Damian S.

    post,hime-chan. :)
    sincerely,

    your humble and illeterate servant.

    avatar

    11.06.2012. (21:04)    -   -   -   -  

  • ed hunter

    imaš kakvu preporuku za neki dugometražni anime?
    rado bih vidio koliko daleko je došla najnovija japanska animacija, ali jednostavno nemam vremena ili motiva pratiti serijale

    avatar

    14.06.2012. (14:41)    -   -   -   -  

  • Kap kiše

    aaaaa ovaj drugi je tako kawaiii :3

    avatar

    16.06.2012. (14:04)    -   -   -   -  

  • kazalište iluzija

    ... ili jednostavno Akira, kultni masterpiece.

    avatar

    17.06.2012. (01:20)    -   -   -   -  

  • written in the scars

    Recite mi, kada biste mogli zaželjeti JEDNU želju da vam se ispuni, koja bi to bila?
    Cijena te želje nije malena, so be careful what you wish for!

    --> ovo je zapravo jako teško pitanje. isprva se čini kao piece of cake.
    ne znam.

    imam novu adresu. i post. :*

    avatar

    18.06.2012. (00:30)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    ups. ovo je nova adresa. xD

    avatar

    18.06.2012. (00:34)    -   -   -   -  

  • Insanium

    daww dude. htjela sam ti se javit još prije al uvijek čekam kraj godine da imam mir božji.. so here i am
    neam živaca za blog više i to ponovo uređivat vamo tamo... sjetim ga se svake šeste subote xD but i missed you and your blog ^^

    yeah ovaj drugi anime mi je na listi. mislila sam ga gledat još kad je izlazio al nije bilo subsa. klinka mie bila slatka zato sam i htjela gledat. površno sam djubre. znam. prvi trebam stalkat plot da vidim kolko će me zainteresirat

    amm i da jel znaš možda koi dobar horror? anything azn works xD imam maraton. nešto novije ili ma bilo šta interesting :x

    avatar

    18.06.2012. (17:06)    -   -   -   -  

  • (L) Lawliet

    sad si mi dala dvije dobre ideje što za radit ovog ljeta :D
    Posebice me zanima ova prva.

    avatar

    25.06.2012. (15:40)    -   -   -   -  

  • Blue Marine

    Ah, vjerojatno nije poslalo onu strelicu na desno pa 3, što bi dalo srčeko. Malo je ovaj sustav komentara zastario.

    Madoka je prekrasan anime. Planiram rewatchati ovo ljeto (uz mnogo drugih animea).

    Što se škole tiče, čini se da upisujem grafički dizajn na grafičkom fakultetu. :3 To mi je bio drugi izbor, ali na dizajnu na arhitektonskom mi nije ni mapa prošla, tako da ništa od toga.
    Super se osjećam sada kada je sve gotovo.

    Kako tebi ide?

    avatar

    28.06.2012. (09:47)    -   -   -   -  

  • D.

    Ovo kako si opisala ova dva animea me podsjetilo na Deadman Wonderland. Meni je odličan. Nisam ga mogla prestati gledati.
    :)

    avatar

    28.06.2012. (11:05)    -   -   -   -  

  • Kornelia

    *O*
    forget about TV.
    Maraton je puno puno bolj xD

    avatar

    28.06.2012. (11:09)    -   -   -   -  

  • Deaf season.

    Opa.Ovo je nesto sasvim drugacije,nisam upoznala niti jednu osobu slicnu tebi i tvojim interesima al dvije rijeci : svaka cast ;)

    avatar

    28.06.2012. (21:29)    -   -   -   -  

  • Inferno

    Već se bacam na posao. Što reći??
    Još jednom si pogodila moj ukus, tragično i misterijozno!!
    Moram priznati već tvoj blog pratim od svog davnog prvog bloga i svaki put mi se svidio tvoj izbor!

    I da odgovor na tvoj komentar iz mog prošlog posta; Da avatar mi je Usui

    avatar

    30.06.2012. (01:37)    -   -   -   -  

  • Deaf season.

    Hvala ti.
    A sad,jebiga.Shvatila sam što sam učinila i u nekim situacijama stvarno mi je žao,dok u drugim to shvačam kao da sam to morala.Naravno,nije svejedno ali ipak. Šta je,tu je. :$

    avatar

    30.06.2012. (15:23)    -   -   -   -  

  • Furiously Raging Spear

    Pogledala sam MSMM, kao što to već znaš.
    Isto kao što znaš da mi se gadi onaj mali ljigavi Kyubey -.-'

    Novo :D

    avatar

    01.07.2012. (02:37)    -   -   -   -  

učitavam...