Komentari

parasomnia.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • mm

    o mala pa kaj je bilo???

    avatar

    23.05.2012. (19:27)    -   -   -   -  

  • Black_Butterfly

    obzirom da znam u kakvom se položaju nalaziš mogu ti samo reći da se držiš i ne odustaješ, neću povlačit paralele između događaja nit pričat bajke jer život te baš pljusne ono kak se kaže ka bura za čas se digne al moraš uzet u obzir da to što si nekad emotivna i stalo ti je samo može bit plus kad dođu određene situacije u životu,a vjeruj doći če,sam hrabro naprid,imaš toliko toga još za napravit ;-) ljubim :-*

    avatar

    24.05.2012. (11:45)    -   -   -   -  

  • Gregory

    it could be considered that. It is mind/emotion/mood enhancing, can cloud you judgment, and I know some people who feel like they are not living if they are not "in love". This can lead people to seek it out and make decisions that are not in their best interests.

    It can be quite wonderful, however.

    avatar

    24.05.2012. (11:50)    -   -   -   -  

  • D.

    Ne znam što da kažem. Pada mi an pamet izreka "Svako zlo za neko dobro", ali nisam sigurna koliko to sada pomaže.
    Što god bilo, drži se.

    avatar

    24.05.2012. (16:52)    -   -   -   -  

  • _a_

    hoče bit bolje ak ja grlim? i daj više šibni fotku novih tetovaži znam da nisu sve gotove al bar da zirnem prije nego te one ženturače od blogerica okradu za one bedaste fotosešne, oču eskluzivu

    avatar

    25.05.2012. (11:42)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    @ mm - ma ja dramim ko po običaju =D

    @ black - hvala ti na svemu =)

    @ Greg - I belive in that wonderful part =)

    @ Dorian - ne bi vjerovala koliko tak te old skul pomognu =)

    @ _a_ - ne vjerujem da će me pogoditi fotosešni radi tetovaža, dopeljaj se do mene i vidi ih =D

    avatar

    25.05.2012. (22:11)    -   -   -   -  

  • tarantulica

    Što god bi sada napisala bio bi kliše...ali svejedno...što ne prolazi nije sreća, što ne boli nije život...

    avatar

    26.05.2012. (00:05)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    hvala tarantulica =)

    avatar

    28.05.2012. (11:10)    -   -   -   -  

  • sullivan.

    Poslije ove tarantulicine poslovice sam ostala bez teksta i ne znam što reći. :D Osim da ne znam zašto je ljudima sramota ako je netko emotivan i voli pustiti suzu. To mi je čisto okej, pa čak i kod muškaraca. :D

    avatar

    28.05.2012. (20:39)    -   -   -   -  

  • Greg

    please tell me you're somewhere around, onision.net is missing one admin :(

    avatar

    01.06.2012. (00:45)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    onision you are a one horrible hooorrrribleeeee something and also you're lucky bastard cuz i rarely sleep lately and you should also considered significant time difference =D

    avatar

    01.06.2012. (13:12)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...