Komentari

zbogom-sviiete.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • Gospodična P.

    drago mi je vidjet ovako pozitivan post :)) samo hrabro na faksu!
    i ja jedva čekam ljetooo ^^

    avatar

    19.04.2012. (23:33)    -   -   -   -  

  • Ena Lola

    Joj, i ja bi htjela ovo ljeto baš onako pocrniti... Prije sam, u djetinjstvu,
    jako lako potamnila jer smo se mi klinci cijeli dan igrali po plaži, hlad
    nismo vidjeli, nismo se mazali kremama jer nije cool :) i tako... Sad mi
    je teško jer mi se ne da ležati na suncu više od 15 minuta, a i dosta sam
    ozbiljno shvatila sva ona silna upozorenja o štetnosti UV zraka, pa od 11
    do 15 nisam na suncu. Ali ove godine ću se stvarno potruditi jer sam
    nevjerojatno bijela i već mi je dosadilo :)

    Super mi je pirs, i ja bi tako nešto...

    Drago mi je da si dobre volje, to se traži. Pusa!

    avatar

    20.04.2012. (10:34)    -   -   -   -  

  • Ena Lola

    E, tako ću i ja ove godine... Od jutra do 11 i onda od 4 na dalje, faktor 20,
    kasnije maslinovo ulje, neka dobra knjigica i pržiona :)
    Isto imam dosta madeža, kontroliram to prije svakog ljeta.
    Ponekad imam osjećaj da svaki dan dobim novi... Ali dobro, sitni su i
    nisu problematični, pa se da preživjeti :)

    avatar

    20.04.2012. (14:29)    -   -   -   -  

  • Ena Lola

    Novi post ;)

    avatar

    24.04.2012. (08:57)    -   -   -   -  

  • Agness Perdu.

    To je dobar stav!:)

    avatar

    24.04.2012. (17:42)    -   -   -   -  

  • Ena Lola

    Di si ti nestala?
    Ajde javi se kad nađeš vremena...

    Pusa

    avatar

    27.04.2012. (18:39)    -   -   -   -  

  • Ena Lola

    Ej, drago mi je da si se javila.
    Samo ti uči i budi i dalje marljiva :)

    I da, kad zaljubljenost udari, manje jedeš, čak i mršaviš, baš zato jer ti je
    samo On na pameti, leptirići su u trbuhu i niti se ne sjetiš nešto pojesti.
    Tu je naglasak na toj opuštenoj fazi, kad noćne izlaske zamijenite za
    kalorične kasne večere ili gledanje tv-a s hrpom grickalica i slatkiša.
    Doći ćeš jednom i ti u tu fazu, pa ćeš se sjetiti mene, hehe :)

    Pusa

    avatar

    28.04.2012. (08:47)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...