Komentari

endimion17.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • pero u šaci

    Potraži ih na Matejuški na zidiću... ako se ne varam, i Porin iz '06 još drže u tamošnjoj trafici, do konobe Fife...

    avatar

    19.04.2012. (08:04)    -   -   -   -  

  • Neverin

    ajde da pročačkamo...

    avatar

    19.04.2012. (08:19)    -   -   -   -  

  • propheta nemo

    Vecchia cola mi je i dalje nenadmašna, skupa s onim spašavanjem utopljene mačke, čega si sliku postavio negdje prije par godina. :D
    *Možda u stvarnom svijetu ne ostajem toliko miran. Morao bih provjeriti, samo ne znam kako. :Z

    avatar

    19.04.2012. (22:05)    -   -   -   -  

  • alexxl

    Animirani video im je genijalan

    avatar

    20.04.2012. (05:38)    -   -   -   -  

  • Sadako's apprentice

    @pero u šaci: Mislim da je šansa za to još i manja. :D

    @propheta nemo: Ne mogu vjerovati da se netko toga još uvijek sjeća.
    http://vecchia.ytmnd.com
    Datum postavljanja je 4. rujna 2005. Bokte mazo...

    Sliku sam iz neke enciklopedije srodne veterini davno slikao mobitelom, a u međuvremenu se negdje pojavila i kvalitetnija, skenirana.

    avatar

    20.04.2012. (15:34)    -   -   -   -  

  • propheta nemo

    #Moglo bi se reći da je kombinacija više nego pamtljiva. :D
    Nego, što je to šest i pol godina blogovanja. :K
    *To bi bio zadatak na visini, obići sve dostupne šaltere u potrazi za prištevima, madežima, bradavicama i u oči bodućim dlakama. :D
    Možda da se usput napravi i kakva statistika, npr. to jesu li određene službe sklonije određenim okobodima. To bi se sigurno negdje i dalo objaviti, kad bi se npr. otkrilo da na pošti više vole bradavice, a u ZET-u dlake. :D

    avatar

    21.04.2012. (13:50)    -   -   -   -  

  • Assassin

    Čisti mindfuck, me like. Čula sam već prije njihovu Evo me doma, sada sam poslušala Arhitekta i P.R - spotovi su odlični, ali glazbeno mi nekako najviše odgovara ova s bloga, ostale imaju previše iritantnih zvukića.

    avatar

    22.04.2012. (11:10)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...