Komentari

zbogom-sviiete.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Nico - Skinny Figure

    Pa sve u svemu čini mi se da ti dobro ide, fakat mi je drago.
    xoxo

    avatar

    24.03.2012. (21:57)    -   -   -   -  

  • Keira

    drži se....

    sve će to proći..
    nadam se da ti je deda ok..

    ja imam novi post..molim te da ga komentiraš

    avatar

    24.03.2012. (22:51)    -   -   -   -  

  • Ena Lola

    Hey :)

    Nova sam, tek počinjem pisati, ali čitam te neko vrijeme.
    Svrati kad nađeš vremena.

    Nadam se da će djed biti dobro, znam onaj užasan osjećaj
    bespomoćnosti kad ti je netko blizak u bolnici... :(

    Btw, moja sestrična je imala sličan problem s mjesečnicama, pa joj je
    ginekologica propisala antibaby pilule (makar ih još nije ''trebala'')
    i sve joj se sredilo, sad je redovita. Pitaj svog doktora jer samo 4 puta
    godišnje ne može baš biti zdravo... Ili?

    avatar

    26.03.2012. (17:56)    -   -   -   -  

  • Ena Lola

    Novi post ;)

    (stvarno mislim često pisati...)

    avatar

    28.03.2012. (10:16)    -   -   -   -  

  • Gospodična P.

    samo hrabro :) a odkud taj dečko? i zašto misliš da nema tu nade??
    nade uvijek ima ^^

    avatar

    28.03.2012. (20:21)    -   -   -   -  

  • Gospodična P.

    ma ja sam sigurna da ima,to što se druži s vitkim curama i popularan je ne znači da je površan ;) pa i sama kažeš kako je drag hihihi
    tako sam i ja mislila da se nikad nikom neću toliko svidjet,neću nikad imat dečka blablabla i samo paf,kad sam najmanje očekivala (:

    avatar

    29.03.2012. (20:07)    -   -   -   -  

  • Ena Lola

    Slažem se s Gospodičnom P., nade uvijek ima ;)

    Super je kad živiš solo, odnosno s cimericom, imaš potpunu
    kontrolu nad svojim jelovnikom i nitko ti ne drži prodike...

    + imam novi post

    avatar

    30.03.2012. (11:12)    -   -   -   -  

  • Sophie.

    Imamo istih problema s mengom , ja je isto imam 4-5 puta, kasni vise od 2 mj, a kad ju dobim zna se dogodit da 3 tj traje ša je pakao.

    avatar

    05.04.2012. (12:07)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...