Komentari

zbogom-sviiete.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • Gospodična P.

    sretno :) tek sam sad naletjela na tvoj blog,šteta..baš mi je žao što svi sve rjeđe pišu :/

    avatar

    06.03.2012. (15:06)    -   -   -   -  

  • Gospodična P.

    hvala na podršci (: da trudim se što zdravije,jer sam prošla kroz svakave loše načine i nadam se da će ovako ići hihihi

    avatar

    06.03.2012. (23:35)    -   -   -   -  

  • Snjeguljica

    I ja ti dajem svoju podršku, ne očajavaj. Peace be with you

    avatar

    07.03.2012. (01:58)    -   -   -   -  

  • Snjeguljica

    e, da, zaboravih napomenuti: Mia je bila i dio mog života, pa znam kako se osjećaš, no vjeruj mi, nade ima. Sigurna sam da ćeš uspjeti

    avatar

    07.03.2012. (02:00)    -   -   -   -  

  • Anna Thin Sisley

    iskreno tek sam sad primjetila opis bloga sa strane i lagano sam se sokirala.
    miju tj bulimiju se ne brani. to nije osoba. to je bolest. to je sranje. to je ono odvratno od cega se treba bjezat. a imam osjecaj kao da ti to pokusavas zadrzat uz sebe. zasto? bulimija je bolest. zasto zelis biti bolesna? :/

    "tesko je biti mia, ali ako to stvarno odlucis biti...."
    kako odlucit? kako mozes odlucit stetit sebi a da si toga svjesna? to kao da ti netko ponudi zdravlje i rak, a ti izaberes rak... mala, to sve ide iz glave.. nemres to odlucit. to su fucking wannabes, koje prezirem. nadam se da nisi takva. ne hejtam te! presimpa si mi inace. nemoj si punit glavu s tim sranjima. nemoj povracat. jedi zdravo. cuvaj se. okej je ako imas bulimiju, zato smo mi cure tu jer razumijemo! ali takav stav, wannabe, ne podrzavam.

    pusa!

    avatar

    12.03.2012. (00:05)    -   -   -   -  

  • Keira

    hej..kako ide??

    ja sam se vratila..

    kiss

    avatar

    12.03.2012. (19:26)    -   -   -   -  

  • Keira

    tnx..na komentaru..

    kaj ima novoga kod tebe??
    ti si na faksu?? da li te puno muče??

    avatar

    13.03.2012. (19:40)    -   -   -   -  

  • Gospodična P.

    sumnjam da je to početna nuspojava,stalno sam na nekoj djeti..moram smislit način na koji ću razbit taj zastoj :/

    avatar

    15.03.2012. (12:47)    -   -   -   -  

  • Keira

    hej..imam novi post

    avatar

    15.03.2012. (21:35)    -   -   -   -  

  • Berini dnevnici

    Uvijek se ima o nečemu pisati. Makar o zrncima prašine u zraku, koji se lagano ljuljuškaju na svjetlu prelijepog dana.

    avatar

    16.03.2012. (11:34)    -   -   -   -  

  • Keira

    hej..
    što ima novog kod tebe??
    new post

    avatar

    17.03.2012. (20:16)    -   -   -   -  

  • Gospodična P.

    i ja sam stalno povračala nekih godinu i pol dana i imala sam negdje tada 60 kg,ali sam odlučila prestati s tim..pa sam se udebljala pa smršavila pa opet se udebljala i sad sam zapela na 67-69...sad pokušavam probiti taj zastoj nadam se da i tebi neće biti tako..samo hrabro,i što manje povračanja! :)

    avatar

    19.03.2012. (18:57)    -   -   -   -  

  • Gospodična P.

    ah,pa ne preostaje mi ništa drugo osim toga da budem pozitivna,to će mi definitivno donjet više uspjeha nego da sam stalno u bedu

    avatar

    22.03.2012. (23:42)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...