Komentari

crnojaje.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • ines

    pa stvarno ispunjavate one prave želje..koje zaista i treba ispuniti..a ovi drugi koji imaju a žele više (kao i ja) neka čekaju svoje vrijeme....svaka čast... CRNO JAJE...pozdrav

    avatar

    16.02.2012. (15:23)    -   -   -   -  

  • Crno Jaje

    hvala ines...znaš..i nama treba pomoć...uostalom naša je jedina želja: ispuniti što više vaših...

    avatar

    16.02.2012. (15:26)    -   -   -   -  

  • ines

    vjerujem da i vama treba pomoć...ali uspjet ćete vi to,vjerujem u vaše dobročinstvo...evo nakon ovog članka ja više ne želim ništa za sebe...želim da pomognete ili darujete nekoga kome to najviše treba....hvala ...i samo tako naprijed...

    avatar

    16.02.2012. (15:31)    -   -   -   -  

  • Bojan

    E, ovo je pravo društveno odgovorno ponašanje, a ne razne korporacije koje glume da pomažu a istovremeno ih baš briga za pojedince. Svaka čast Jaje, svaka čast Hrvoje!

    avatar

    16.02.2012. (19:12)    -   -   -   -  

  • acctross1976

    drago mi je da ste ivici ispunili želju...i ja sam čekala svoja drva...nema veze možda do početka iduće zime i meni dofurate koji metar...drago mi je da ste prvo njemu ispunili želju jer ni on ni supruga nemaju posao,ja imam posao...ivice sretno...nadam se da ćete i posao naći lakše sad u toplini doma svoga...

    avatar

    16.02.2012. (20:05)    -   -   -   -  

  • lidija

    predivno, darivati nekoga kome je to zaista potrebno.... Svaka čast!

    avatar

    16.02.2012. (21:38)    -   -   -   -  

  • Ivana

    jajeee ;)))
    a šta je sa željom tipa ekstenzije, ili jedan dan na setu Larinog izbora??? :DDD

    avatar

    17.02.2012. (11:50)    -   -   -   -  

  • fallen_ang

    Crno jaje, ja bi majicu, jel moguće da je dobijem? Hvala :D

    avatar

    17.02.2012. (12:44)    -   -   -   -  

  • Marin

    Drago crno jaje, zaželio sam želju da mi reklamiraš moju malu video stranicu na nekom portalu par dana, koliko je to realno i izvedivo? Hvala

    avatar

    17.02.2012. (20:31)    -   -   -   -  

  • kristijan

    Crno jaje...već jaaaako dugo si pokušavam kupiti Iphone,ali ne ide...ako možeš nešto učiniti po tom pitanju..Unaprijed ti hvala!!Pozdrav!! :D

    avatar

    17.02.2012. (21:06)    -   -   -   -  

  • Tina

    Drago crno jaje !
    Već dugo pratim seriju Vampirskih Dnevnika i zaista bih željela jednu majcu od njih, ako je ikako moguće ..
    Unaprijed hvalaa .. Pozz :)

    avatar

    17.02.2012. (21:09)    -   -   -   -  

  • Tina.

    svaka čast!! bravo!!!!!

    avatar

    19.02.2012. (17:01)    -   -   -   -  

  • moji memoari

    drago jaje, slala sam ti već par mailova, čak sam i na facebooku poslala želju, ali evo da pokušam i tu :) htjela bi svojoj sestri ireni pokloniti put u schonbrunn dvorac u beču na proljeće da vidi jedno od najljepših i najromantičnijih vrtova europe u punom cvatu... irena je skromna djevojka, velikog srca koja si nikada nije ništa priuštila za svoj užitak. uvijek su joj svi prije nje same, što obitelj što prijatelji. ako joj ne možete dati kartu za ulaz u dvorac, dajte joj barem popust. ako netko nešto zavrjeđuje onda je to ona! pravi primjer nesebičnosti i velikodušnosti uopće. hvala vam od srca!

    avatar

    20.02.2012. (00:44)    -   -   -   -  

  • Suki

    Daj skinite se s bloga, lažnjaci!

    avatar

    20.02.2012. (19:48)    -   -   -   -  

  • Ivanaa

    Jaje,.di si zapeo? :)
    ne odgovaras nam nista :/
    odg nam da znamo na cemu smo :)

    avatar

    20.02.2012. (22:22)    -   -   -   -  

  • Crno Jaje

    moji memoari - ukoliko na proljeće budemo imali takvu ponudu, dostavit ćemo ti mailo + dodatni popust samo za tebe, jer ti se želja preklapa :)

    ivana - jedan dan na setu Larinog izbora je izvediva želja, molim te pošalji nam svoje podtke na info@crnojaje.hr proslijedit ću ljudima na NovaTV, te će te oni dalje kontaktirati...

    Marine - pošalji nam opet link na svoju web stranicu na info@crnojaje.hr - stavit ćemo na jednu dobro tražilicu...

    acctross1976 - slijedeću zimu nas molim te podsjeti i hoćemo...

    avatar

    21.02.2012. (11:48)    -   -   -   -  

  • Ivanaa

    hvala, hvala, hvalaaa :)))
    poslala sam vam mail sa podacima...
    hvalaa :***

    avatar

    21.02.2012. (20:38)    -   -   -   -  

  • iva piva

    ovo je super, vam svaka čast!

    avatar

    21.02.2012. (22:01)    -   -   -   -  

  • daracjavascript: void(0);

    moje cno jeje mi se nadamo da ćeš pomoći maloj luciji koja ima dvije godine i boluje od hemopareze.........

    avatar

    23.02.2012. (20:02)    -   -   -   -  

  • Majkel

    Željne djevojke iz vašeg kraja; hifuck.me

    avatar

    25.06.2020. (09:29)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...