Komentari

jezevblog.blog.hr

Dodaj komentar (16)

Marketing


  • šašava mamica

    Sjjjeeeeetnoooo i veeeseeejooooo!!! Pjevaj!!!

    avatar

    31.01.2012. (15:09)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Predivan si Zibo! Sretan Ti rođendančević; slavi, pjevaj i veseli se! :)))) Tvoje Luki+Goldie

    avatar

    31.01.2012. (15:13)    -   -   -   -  

  • UterusBicornis

    Genijalno, pratim vas već dugo, i predivni ste!

    avatar

    31.01.2012. (16:50)    -   -   -   -  

  • Andrea-Pisma

    puta za jojendan
    samo ti peši
    puta

    avatar

    31.01.2012. (17:13)    -   -   -   -  

  • Bocaccio

    to se zove tulum. sretam rođendan :)))))
    sretan ti rođendan ZiBo bodljiću!
    ziv bio
    dobro pio
    i jos
    puno
    puno
    rođandana proslavio
    ;)))))))))

    avatar

    31.01.2012. (20:32)    -   -   -   -  

  • seoska idila

    sladak. mi imamo tvora zvanog Sid, i Munja, i tu i tamo neko prosto ime kad radi pizdarije... :)

    avatar

    01.02.2012. (07:14)    -   -   -   -  

  • Bugenvilija

    slatki skroz, a zube ko zmaj ima :))

    avatar

    01.02.2012. (09:38)    -   -   -   -  

  • ericca_35

    Sjetan jooođendannn :)))))

    avatar

    01.02.2012. (10:28)    -   -   -   -  

  • modriodsjaj

    Sretan svima ZiBov rođendan u Ježevoj kućici a slavljeniku posebno! :)))

    avatar

    01.02.2012. (13:51)    -   -   -   -  

  • gustirna

    Ooo, Zibo kako tako velika usta imaš? :-)))
    Sretan ti rođendan! :-))

    avatar

    01.02.2012. (22:21)    -   -   -   -  

  • Uragan

    ... Ziboooooooooooo, mećava nas omela ... al' za čestitke nikad kasno ... SRETAN TI ROĐENDANNNNNNNNNN !!!! ... da nam budeš veliki, zdravi, jaki, smišni i nasmijani ježić ... da čuvaš Ježevu kućicu i tetu Bodljicu ... pusa do nebesa i zagrljaja bezbroj ... i jedan veliki, sniježni zagrljaj iz jadranskog Garmisch-Partenkirchena ... Uraganići + Puki ... : )))) ...

    avatar

    02.02.2012. (08:51)    -   -   -   -  

  • necutako

    ...ja malo kasnim....ali sta da se radi kad sam na drugoj strani lopte....

    Sretan ti rodjendan i zelim ti da prije nio sto se ozenis i budes tata dobro iskoristis svoj momacki zivot....puno jubis i mazis se sa svim zenskama oko tebe......

    ....a mogu ti reci da su ti fotke prave....
    ....kapica i carapa ti pravo dobro stoje....a vidim da imas i dobar i dubok glas....Bochelli ti ni je konkurencija ...tvoj sarm je nenadmasan.....:)

    avatar

    02.02.2012. (11:35)    -   -   -   -  

  • Zrakoplov

    Hej, Zvjezdane! Evo ti za rokas
    cmokićććććććććć iz zraka! :-)pP

    avatar

    02.02.2012. (21:07)    -   -   -   -  

  • Sarah Bernardht

    Ma Zibo...ti si pravi mali vodenjačić hihihihih.....:)))))
    I dobro je da sam malo zakasnila, duže primaš čestitke, Zibo fjajejuuuuu:)) Želim ti sleeeeeeeeeetan ločkas, zdlavlja, jabučica, cuge i kojača....pufa i smokicccccccccc salje teta vidra..:)))))

    avatar

    05.02.2012. (19:28)    -   -   -   -  

  • Kinky Kolumnistica

    Ziboš dragi, mali, slatki, i ja ti želim sretan rođendan i još puno, puno, puno rođendana iza njega, uz tvoju posebnu i milu vlasnicu. :)

    avatar

    06.02.2012. (20:31)    -   -   -   -  

  • gali

    prvo ; Bodljice ljuuuubiiiin teeeee,niti trena jednoga nisan te zaboravila,drugo; BOduleee moooj niti tebe ,neš razumit da te iman u svojon vitrinici svoje bajke jedne davne i pri nego što si posta prvo majucni ,pa malo veći, pa sad i tajko tajkić,e sad ZiBO mi je još nestvaran ,jerbo nekako mi prohujalo vrimeee ono ko da san prispavala stoljetni san ,znaš ko oji št a ih zovu medvjedovi al u svojon Koraljnon pećinici podno Grebena di je tvoja baka i mumili ronjale skupa s mojon ekipon ,a sad mi se čini, ma ne da mi se čini nego ne tribadu nan sanjke milo moje, tribadu ti peraje!;)))razumiš, ti znaš šta su to,al ne znan dal ZiBo zna o čem sad nas dva plovamo; ti i ja;)))e moj BOdule, Bodulinko najslađi na svitu,p a ti si sad kako se ono poslovka ; ceee lee britiiiiiiiiii,tako nekakko,i znaš ne znan sad kako objasnit ZiBi ovo sad pa mu ti pojasni neka se čuva svih mogućih teglenki i ovih bočic ,nisu zdrave, jel da da da?!;)))))
    a pisma ,eeeeeee , sad si me i ti ZiBo "izfritula" načisto!!!;)))
    ljubac entokubac dupinozoozozo za ročkas i svima ponaosob i svima na kup koliko god možete polovat
    puno vas volin i u svakoj svojon školjci iman Vas sve ; jedno po jedno,virovali mi ili ne,samo nisan spremna pokazat svitu svoj "špiljac" u živo....još,eto
    još jedanput ljubaca pljuskan koliko god kapljic more najveće ima, sve rike i potoci svita uključujuć i one ponornice i one ....druge nevidljive koje srcen cilin i svon dušon teku pa se o slap pritvore u veliku rijeku...;))))

    avatar

    09.02.2012. (00:07)    -   -   -   -  

  • zoja

    Aaaaaa srećice moja, tek sam sad vidila ove rođendanske čestitke...ufuf kako si me rasplakao, odavno nisam skitala po blogovima...i večeras rekoh aj, idem vidit što moja najdraža ježeva kučica radi...kad ono ugledah i svoju :))!
    Predivni ste svi, drago mi je za novog člana, nije ni svijestan da je došao u ježev raj :))!
    Znaš Zibiću i ovo moje dvoje, mačjih "hahara" što sam ih spasila s ceste prije 7-8 miseci, tako dobro napreduju, jedva uspjevam skriti stvari po kući kad se krenu igrati..aj koji put su prebrzi pa je bilo i malo razbijenih stvarčica...a štaš takav mi je horoskop s njima, a moja velika Zojica, umisto da ih nauči reda, ona ih naučila šta nesmiju radit... :-)))!
    Veliki svemijski pzdravček ciloj ježevoj ekipici i njihovoj dobroj duši :))!!

    avatar

    09.03.2012. (20:56)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...