Komentari

duliba.blog.hr

Dodaj komentar (41)

Marketing


  • misko

    Ima raznih vrsta sloboda, Dulibo. Taoistička mudrost kaže: "Učitelj putuje po čitav dan, a da ne napusti kuću."

    Lijep pozdrav ostavljam ...:):):)

    (u svakom slučaju, društvo bi mi ovog kroka više prijalo od mnogih ljudi koje poznajem)

    avatar

    18.01.2012. (07:20)    -   -   -   -  

  • amaterka

    Mrzim gužvu, a još da moram vozit u onakvim kolonama poludjela bih...kućica za odmor mi se sviđa, ali društvo nikako :D

    avatar

    18.01.2012. (15:49)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    I ja bih s tobom , Dulyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
    Uživaj u slobodi ma gdje bila :)))

    avatar

    18.01.2012. (20:18)    -   -   -   -  

  • gustirna

    A da ko bi drugi odlučivao osim tebe! Pozdrav i guštaj u rječitim slikama. :-))

    avatar

    18.01.2012. (23:07)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Ha, o trave ti ambrozije jesu ono svi auti svijeta?:)

    Uživaj ka ti je džep dao i sanjaj blog jer u NJEMU je spas.:))

    avatar

    19.01.2012. (00:29)    -   -   -   -  

  • Hotel granata

    Pitanje godine: a jel ima tamo sira i vrhnja ?

    avatar

    19.01.2012. (19:48)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    Ja bih se najrađe ljuljuškala na leđima ovog gospodina
    sa zadnje slike, omogući mi to:))))

    avatar

    19.01.2012. (22:24)    -   -   -   -  

  • gali

    đipio mi misko misao prvu;)) a drugo; sad s emislin ;koliki je rent za ovu spiljicu fantastiko ,uuuuuuuuuuuuuu,joooooooooooooooj kako mi je sila ono baš !!!
    ajmeee šta si mi napravila sad?!;))sanjat ću ju danimaaaaaa
    aj..biž ča...volin te

    avatar

    21.01.2012. (01:52)    -   -   -   -  

  • Bugenvilija

    društvo zadrži, ja biram kućicu na otoku :)))

    avatar

    21.01.2012. (18:03)    -   -   -   -  

  • gali

    ma šta adio?!ma kome ti to adio?!das enisi usudila otplovat ,alooooooo,a one stvarčice kako si rekla uncutice radija je jesanli lipo rekla moj frendisimus novoplovak kojega ću ubuduće zvat Đovanino, ebate koje ludo dobre ljudove radi ,i profi je ronilac i sve šta je napravija ,napravija je od stvarčičć koje je sam izronija i d a znaš rekla san mu da znan samo još jednu Virtuozu ,al malkoc drugovačiju,od njega,jerbo z amene se zna da kad se krrenen i uvatin činit minjature ondak su to samo i isključivo moji blogoplovci;tikveše, tovari, Mrduljaši ,kako god da ih sve ne zoven uključujuć i tebe onako kako ih/vas sve ja vidin ,a onda eventualiti odlučin i pokazat, pa tebi bi barenko to tribalo bit jasno!;))alooooooooooo,ebla sliku svoju i di mi je marinero više,jesan ti lipo rekla da mi ga je nećak čopija čim ga je ugleda,a lipo si rekla da ti se sviđa trampenzi i di si sad naumila plovat -oće reć uteć!;)da se nisi usudila!jesi me čula?!jesi!razumila ?jesi!;))

    avatar

    21.01.2012. (23:52)    -   -   -   -  

  • Neris~

    Kad je nečiji duh voljan prepustiti sebe slobodi, napraviti jedan sićušni
    korak ka njoj, tad nas i slike s neta mogu odvesti na putovanje kroz
    različite nijanse i oblike ovog svijeta.

    Predobar post Duliba, :-)))

    avatar

    22.01.2012. (20:36)    -   -   -   -  

  • gali

    ma vidi ti nje sad?! ka da je ne znan za Zvončare!a sa koje si ti to planete tresla ebate, pa i sama san nekad sa svojin folkoloron "klapala" skupa s njima,al imala problema s rogima onolikin na glavi,stalno mi padala maska ebate, a i teškaaaaaa brnistro jedna za moju minjoznu tikvaru!;)))
    eee ,a kad smo već kod maškar, e to Đovanino oliti ga Ivan radi isto al Gusarijadu pravi,a ne mogu ga s e držat sve i da bi tila,jerbo bi me njegova Draga Neva Nevičica zakonita zadavila ki tičicu,časna rič.;))

    avatar

    22.01.2012. (21:17)    -   -   -   -  

  • žubor vode

    Pomisao na putovanje i kućica učinili da padnem s nogu. Pozdrav, draga Duly!

    avatar

    22.01.2012. (22:54)    -   -   -   -  

  • Sa dva prsta po tipkovnici

    Pozdrav i osmjeh ostavljam :-)

    avatar

    24.01.2012. (21:30)    -   -   -   -  

  • kantuni mašte

    ja biram ovu kucicu na vodi:) kako je lipa, joj...

    avatar

    27.01.2012. (11:00)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Zbilja lijepa sloboda na onoj autocesti ,a ja jadničak sam na beciklinu kroz tamo neku divljinu. Onaj restoran na hridi nije loš, ako onaj krokić ne dolazi često na marendu.

    avatar

    28.01.2012. (03:52)    -   -   -   -  

  • bellarte

    ..hm..lijep li je svijet no ipak radije biram zavičaj po kojem okom sežem..

    avatar

    29.01.2012. (20:41)    -   -   -   -  

  • gali

    jel ti ovo namjerno neš da makeš ovu špiljcu?!;)))
    šta mi vadiš mast...uf i koji adio sad opet?!;)))a lipo si rekla- vidimo se-e sad pitan ja tebe- a kad to-il jhe to u tebe neki prilično žvakast period?!;))

    avatar

    30.01.2012. (00:19)    -   -   -   -  

  • Helena

    TAKO SE DA UŽIVATI....Tako ćemo u Baškoj..hahhha...

    avatar

    30.01.2012. (10:40)    -   -   -   -  

  • sandrahus

    Odlične su slike! Najviše mi se sviđa ona mala kućica na otočiću :)) To je sloboda.
    Bosanski Jezik

    avatar

    30.01.2012. (10:54)    -   -   -   -  

  • maslinapjesmaloza

    Uživajte u svojoj slobodi i sretan povratak u slobodu!
    Napis je pun ushićenja, radosti i razdraganosti...
    Sretno!

    avatar

    02.02.2012. (11:48)    -   -   -   -  

  • Norra Šahini

    Slike su prekrasne.

    Imam novo, nadam se da ces svratit i ostavit mi svoje mišljenje koje mi znači. :)

    avatar

    02.02.2012. (18:18)    -   -   -   -  

  • tajanad

    ne bih imala nikaj protiv odmora u onoj maloj kućici na onom divnom moru :)))))

    avatar

    05.02.2012. (09:21)    -   -   -   -  

  • morska zvijezda

    Biram onu treću sliku i onda ne bih više nigdje putovala.

    avatar

    08.02.2012. (19:20)    -   -   -   -  

  • Mladen

    Ma je, tak je kak veliš ... sloboda ... svako Ti dobro ... :)

    avatar

    08.02.2012. (22:06)    -   -   -   -  

učitavam...