Komentari

umojojkuhinji.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • amaterka

    Ni ja ne volim orahe baš, rijetko jedem kolače s orasima, ali ova kombinacija mi se čini ok :)

    avatar

    06.01.2012. (11:41)    -   -   -   -  

  • cookandplay

    Ja volim orahe i sve s orasima :)
    i ovaj kolačić mi je jako fini, kao i one štangice od par postova prije.
    Ma sve mi je fino s tvog bloga!
    Često sam ga znala pogledati, a sad mogu i baciti koji komentar :)

    avatar

    09.01.2012. (12:46)    -   -   -   -  

  • MARIJANA

    Srdacan pozdrav svima koji su procitali ovu poruku, ja sam Marija Ivana i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a takoder tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Procitao sam svjedocanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim covjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog covjeka, ovo je vrlo lak nacin da dobijem kredit od pouzdanog covjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedocenje u svim društvenim medijima jer sam mu obecao da cu ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da takoder možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

    avatar

    08.05.2020. (03:28)    -   -   -   -  

  • dorabogatstvofinancijskou

    Pozdrav svim gradanima Hrvatske i šire. Moje ime je gospoda Sandra Pusica. Ovdje sam da dam opipljiva svjedocanstva o tome kako sam dobila zajam od 150,000 eura od pouzdanog zajmodavca zvanog gospoda Dora Wealth da ona daje zajam s kamatnom stopom od 2% ona daje sve vrste kredita poput osobnih zajmova, dugorocnih zajmova,poslovni zajam i kratkorocni zajam itd. Ako ste zainteresirani za dobivanje zajma, sigurno se možete obratiti njime izravnom e-mailom na: dorabogatstvofinancijskoulaga@yahoo.com WhatsApp: (+16014560144)

    Hvala vam na vašem vremenu dok citate.

    avatar

    29.06.2020. (19:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...