Komentari

zivotjelijep.blog.hr

Dodaj komentar (1)

Marketing


  • ŠTIT-BJELOVAR

    NE VOLIM GLEDATI KAKO MI PRIJATELJI PROPADAJU

    BRANKO STOJKOVIĆ i GORAN LOJEN

    Idem ti ja jučer ulicom Ante Trumbića i dođem na raskršće s ulicom Matice Hrvatske, kad mi netko iz birtije viče; ej "Crni", i ja vidim svog prijatelja Gorana Lojena, inače bjelovarčanina, koji već i više od trideset godina živi u Zagrebu.

    Pozove on mene na piće i tako mi pričamo; ali vidim ja da ne mogu pričati s čovjekom koji nema prave sadržaje. On je popio prije nego što sam ja došao pet piva, i naš razgovor ne može tako normalno teći.. Ja mu kažem - daj čovječe prestani već jednom toliko piti, i budi normalan,.., već sam ti to rekao i zadnji put kad si bio u Bjelovaru.

    Teško je razgovarati s nekime koji halicunira i laže, i nije iskren prema sebi i svom prijatelju. Nedugo sam došao na sprovod na bjelovarsko groblje "Borik", radi Gorana, njegovom bratu Davoru Lojenu, koji je za vrijeme Domovinskog rata bio u pričuvnom sastavu policije. I on je mlad umro, reklo bi se s pola života, ostavivši iza sebe obitelj....

    Kad mi netko kaže; "Stojkoviću ti nisi društven", i to zbog toga što rijetko zalazim u caffiće, no ovo je moj odgovor na takve optužbe. Još gore je kada me netko pozove na piće, pa se izrugiva što ja pijem: mineralnu vodu ili sok... Onda bolje da me nije ni zvao... Nema većeg poniženja i uvrede kad pijanac počne "pametovati i baljezgati" i hoće biti intelektualno iznad trezvene osobe.

    Goran Lojen me je nekoliko puta na sportskim terenima izazvao, ali uvijek je izgubio, nikad me nije pobijedio. I na prvenstvu države Hrvatske u građanskom trijatlonu je izgubio... Ovo je naslov za mene koji sam prvi puta sudjelovao na takvoj utrci: BRANKO STOJKOVIĆ IZ BJELOVARA PRVAK JE DRŽAVE 2009. GODINE U SVOJOJ KATEGORIJI NA GRAĐANSKOM TRIJATLONU NA JARUNU U ZAGREBU.

    Ovo "otvoreno pismo" pišem Goranu, da ga posramim, jer nije od riječi čovjek, ostao mi je dužan 100 eura i 100 kuna. Opkladu je izgubio i kao takav nikad me ne može u ničemu pobijediti, ali zato uvijek me bez srama izazove.... Kuda će se s mnom mjeriti, neka se mjeri sa svojim pijancima.
    Jučer je Goran popio osam piva i sjeo na bajkerski motocikl i odvezao se kod Nikole Mastana, iz Radničkog naselja. (picindol).

    Ja sam mu rekao da za njega nije motor, i da se pristojnije oblači, jer nije neki balavac i panker... I rekao sam mu - kako može pijan sjedati na motor i sudjelovati u prometu... Da nedugo prije kada sam ga telefonom zvao u Zagreb, javio mi se iz bolničke kirurgije, jer pao je s motora i razbio se...
    I na kraju moram reći; prijatelje ne gubim ja, nego takvi prijatelji iz mladosti gube mene...

    -------------------------------------------------
    HRVATSKI UDRUGA “ŠTIT”
    (Za ljudska prava)
    BRANKO STOJKOVIĆ
    ————————————–
    Adresa: Đurđevačka cesta 159
    Bjelovar / 22.08.2013. (Ponedjeljak)
    HRVATSKA / CROATIA
    Kućni telefon: 00 385 433 520
    Mobitel: 00 385 (0)95 814 82 90,
    092/1870486
    Žiro-račun: 2340009-1100203086
    Privredna banka Zagreb
    http://crostojkovic1958.blog.hr
    brankostojkovic152@yahoo.com

    URED: Masarykova 8
    http://istinazanarod.blog.hr
    www.crostojkovic1958.blog.ru
    ----------------- ---------------------
    1603. Članaka

    avatar

    23.08.2013. (05:11)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...