Komentari

umojojkuhinji.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • amaterka

    Luda ideja...Super izgleda

    avatar

    18.12.2011. (11:56)    -   -   -   -  

  • Sanela Mallory

    probaj:)

    avatar

    19.12.2011. (09:38)    -   -   -   -  

  • dražeN ;)

    Veseli me kada vidim koliko ima prostora za maštovitost i kreativnost u kulinarstvu. Svojevremeno sam vidio fotografiju kuglofa napravljenog od nekoliko vrsta mesa. Dobro bi išlo kao prilog uz ovaj tvoj ;)

    avatar

    19.12.2011. (10:13)    -   -   -   -  

  • Sanela Mallory

    Kiwi;)
    u ovom slučaju ja nisam zaslužna za kreativnost, nego samo za izvedbu; viđam ovakve recepte po časopisima i po internetu, ina baš zgodnih ideja, Radila sam razne varijacije na temu, može se upotrijebiti nadjev kakav tko želi. Vidjela sam i ovakav kuglof od tjestenine nadjeven mljevenim mesom.

    avatar

    29.12.2011. (14:29)    -   -   -   -  

  • melita

    Super ideja! Obožavam tjesteninu u svim oblicima i varijantama, i sama često napravim 'lažni burek' od makarona i mlijeka, moram i ovo probati!
    [a href=www.coffeewithmel.blogspot.com target=_blank]Coffee Break[/a]

    avatar

    06.04.2013. (18:46)    -   -   -   -  

  • dorabogatstvofinancijskou

    Pozdrav svim gradanima Hrvatske i šire. Moje ime je gospoda Sandra Pusica. Ovdje sam da dam opipljiva svjedocanstva o tome kako sam dobila zajam od 150,000 eura od pouzdanog zajmodavca zvanog gospoda Dora Wealth da ona daje zajam s kamatnom stopom od 2% ona daje sve vrste kredita poput osobnih zajmova, dugorocnih zajmova,poslovni zajam i kratkorocni zajam itd. Ako ste zainteresirani za dobivanje zajma, sigurno se možete obratiti njime izravnom e-mailom na: dorabogatstvofinancijskoulaga@yahoo.com WhatsApp: (+16014560144)

    Hvala vam na vašem vremenu dok citate.

    avatar

    29.06.2020. (19:22)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...