Komentari

zbogom-sviiete.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • Keira

    drago mi je da ti je san bio predobar... ;))

    što se prehrane tiče,dobro se hraniš,
    čestitam za voće navečer...

    da,onaj kolač je ostavio trag 54,6 kg...

    pusa

    drži se

    avatar

    22.11.2011. (22:02)    -   -   -   -  

  • Agness Perdu.

    Hvala ti na komentaru podrške:**
    Barem su snovi lijepi.
    Ti je pomogao zeleni čaj?:)
    Drži se.

    avatar

    23.11.2011. (18:32)    -   -   -   -  

  • Ronja

    hahaha sviđa mi se ovaj post:)
    da cimet ubrzava metabolizam, isto kao zeleni čaj i senf! ja za senf recimo nisam znala, sad ga pokušavam jesti uvijek s jajima, skužila sam da je to dobra kombinacija:))) i jogurt ofc. :)
    prije dok nisam bila vegetarijanka i moja boljka su bili sendviči:)

    avatar

    28.11.2011. (13:03)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...