Komentari

zbogom-sviiete.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • Keira

    nisi sama,imaš mene...
    znam,taj osjećaj samoće...

    žao mi je što je mia pobijedila..ali
    svaki novi dan,nova mogučnost....

    pusa

    avatar

    10.11.2011. (20:32)    -   -   -   -  

  • turning into dust

    teško mi je kad ovo čitam...
    dosta liči na mene ...

    i tako mi je žao...

    mija... :((

    ali nikad nemoj misliti da si sama...sve dok imaš nas .... jest da se osobno ne poznajemo, ali dijelimo naše misli... zar ima intimnijeg i iskrenijega prijateljstva od ovoga???

    stay strong!
    i am with you!

    :***

    avatar

    14.11.2011. (18:24)    -   -   -   -  

  • Keira

    hvala na podršci...
    imam feeling da leptirice odu tijekom zime na spavanje,
    a proljeće/ljeto se opet probude...

    pusa

    avatar

    14.11.2011. (20:41)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...