Komentari

malenazvijezdice.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • emocija

    Sjedneš za stol, primiš šalicu kave u ruke, zapališ cigaretu, otvoriš novine. Prekrasan početak dana. Onda ti se najednom pogled sretne s pogledom djeteta. Pogled uokviren crnim. I riječma onih koji ne mogu prihvatiti da pogled nije živ, da nije svakodnevno prisutan, da nije tu. Dan se oboji crnim, u grlu gorkost, negdje u tijelu grč.... To nije trebalo tako biti, to se nije smjelo dogoditi. Za tebe je dušice mala ovaj dan trebao biti još jedna radost, još jedno upoznavanje, još jedno trajanje.
    Sandra, danas otpočinje sljedeći krug. Bola. I tako sve dok te bude. Kao i mene. U mislima s tobom dijelim bol.

    avatar

    31.10.2011. (09:37)    -   -   -   -  

  • Snježana

    Odbrojavanje minuta i sati pretvorilo se u odbrojavanje dana, mjeseci, godina…. i dalje pitanja niču jedno za drugim…. jedino tuga i bol je konstanta….
    Sjećanja nisu dovoljna da izmame osmjeh, da potaknu radost, a ona su sve što nam je ostalo. Ruke su i dalje prazne…. 5 godina su prazne….

    Stela mi je u srcu, a misli s vama dragi moji

    avatar

    31.10.2011. (11:49)    -   -   -   -  

  • Marija Beljan

    za neke pet godina je puno, a za tebe je kao jedan dan., dan kada je sve stalo. Dan kada je otišao sa Stelicom i dio tebe mila. Onaj ostatak srca traži svoju drugu polovicu, a mozak je svjestan da više nema. On vrti svoje od početka, zato je tako bilo i zašto tebi, vama.... Odgovora nema isto kao što nema više one prijašnje sreće i radosti. Nikada više ništa neće biti isto....
    U mislima smo sa vama iako vam ništa promijeniti ne možemo ( u dubini srca voljela bih da sve mogu vratiti na ono prije).

    avatar

    31.10.2011. (16:16)    -   -   -   -  

  • Žana

    Danas, posebno, mislim na Tebe.

    Grlim te.

    Žana

    avatar

    31.10.2011. (17:17)    -   -   -   -  

  • Mimy

    zauvik si tu u mojim mislima i grudima....

    avatar

    31.10.2011. (20:40)    -   -   -   -  

  • Stelina mama

    Hvala svima na toplim riječima sućuti.. na sjećanju na Stelicu..

    avatar

    01.11.2011. (07:37)    -   -   -   -  

  • enika36

    upalili smo svjecicu za andjela... a nase su misli bile uz vas...

    avatar

    01.11.2011. (13:14)    -   -   -   -  

  • Maja

    Ona je živa. Dok ste Vi živi...

    avatar

    01.11.2011. (15:47)    -   -   -   -  

  • Stelina mama

    Da... ona je "živa" u mojim mislima..

    A ja bih voljela da je ŽIVA. Da ide u školu, da raste, da se može zaljubiti, da može osjetiti kapi kiše na svom licu.. zrake sunca.. da diše, da se smije, da plače, da ŽIVI.

    Baš kao i vi i ja...

    A od ovog što živi u našim sjećanjima nemamo ništa.. ni ona ni ja.. ni tata joj ni sestra .. nitko .. to je samo dodatna bol.. podsjetnik da je sa svojih sedam godina morala prestati živjeti.

    avatar

    01.11.2011. (21:37)    -   -   -   -  

  • tessa

    Samoći ovoj
    Dani sve tužniji sviću
    U trajanju dužem od stoljeća
    I čekanju od proljeća, do proljeća

    Svijet , sve tjesniji je i tiši…
    tek otkucaj srca
    odaje život što sazrijeva
    u prolaznosti vremena…
    Želja moja, protiv volje svemira

    Odavno režiran film
    I unaprijed mu radnju znam
    Po ne znam koji puta
    U nemoći ga svojoj gledam
    Sasvim poznat i otrcan.

    Ugušene emocije
    koje nemam kome dat.
    Progutane riječi ljubavi
    Nikad izrečene na glas

    I dalje te volim… u tišini…
    bez riječi , bez osmjeha , bez dodira
    bitka jednom davno izgubljena
    znam, to je samo sudbina.

    Trajem tako kroz stoljeća
    Sakrivena u svojim stihovima
    Gledam u leđa ljubavi
    I sve se ponavlja,
    Od proljeća do proljeća…

    autor nepoznat

    draga sandra...sjetih se , naravno , 31.10. ali nisam mogla do compa..zapalih svjećicu za stelicu..kad je to jedino još što joj možemo dati..mrvici maloj..i držati je u mislima voljenu ...šaljem ti trunčice snage i pozitive ovako virtualno..za novi dan za izdržati..u mojim ste mislima obje..

    avatar

    04.11.2011. (16:21)    -   -   -   -  

  • Stelina mama

    ..da... sve se ponavlja.. od jeseni do jeseni rekla bih ja..
    Hvala ti Tessa... .. nadam se da si dobro...

    avatar

    04.11.2011. (23:00)    -   -   -   -  

  • bracanka

    uvik ste mi u mislima..

    avatar

    08.11.2011. (06:30)    -   -   -   -  

  • milicza

    sandra moja, nisam mogla do kompa, dugo me nije bilo, no uvijek ste u mojim mislima, u mojoj molitvi... na nekim seminarima, na kojima sam sretala kolegice, uvijek sam ih molila da melindi kažu, da ti se javi, i srce mi je na mjestu sad kad znam da ti se zaista javila.. da znaš samo koliko su i druge kolegice iz njenog vrtića patile, koliko im je bilo teško na sam spomen nje...kako i ne bi.. anđelica moja, mislim na nju puno puno. molim se za tebe i tvoju obitelju, šaljem ti zagrljaj.

    avatar

    09.12.2011. (09:30)    -   -   -   -  

  • tessa

    bliži se stelin rođendan pa sam došla pozdraviti njezinu tužnu mamu..
    jer tih dana je još teže..
    dobro sam sandra..imala sam one klasične faze tugovanja i sad je to prošlo...on je u meni i zauvijek ću ga voljeti i to mi je snaga i utjeha..spoznaja da smo imali to što smo imali...ali to je sad samo u meni ..nema više tuge, patnje i očaja..
    htjela bih to i tebi , ali znam da je drugačije , svjesna sam toga ...ali drži mi se draga..za sve što god možeš...veliki, veliki zagrljaj ti šaljem i znaj da mislim na vas dvije..

    avatar

    28.01.2012. (13:33)    -   -   -   -  

  • Stelina mama

    Hvala ti Tessa...
    da.. sutra je njezin rođendan.. i na žalost očaj mi je jedino što osjećam.. duboki, duboki očaj ... i tuga i bol.. ništa ne popušta.. i sad ovaj snijeg.. razmišljam kako će joj se i cvijeće smrznuti.. ma užas.. eto.. umjesto da mi tu doma pleše.. uređuje se.. uživa u svom životu..

    avatar

    03.02.2012. (09:59)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...