Komentari

jedvacekamo.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • gogoo

    Baš dobra tura bičikletom, baš sam se prisjetio uspona PD Kamenjak na Ararat , a i ovog Mišinog nakon toga, jer sam ljetos bio do Viništa i napričao se s njim.

    avatar

    17.12.2011. (23:22)    -   -   -   -  

  • stanko

    hvala na čitanju. pogledao sam Vaš višegodišnji blog i vidim da se bavite i orijentacijskim trčanjem, pa sam prepoznao na nekim slikama i Paraviće . nisam još uspio pronaći vaše ime ali ću se raspitati ko ima toliki staž u Kamenjaku. sumnjam da Vas ima puno he, he.

    avatar

    18.12.2011. (16:23)    -   -   -   -  

  • mixman

    super putopis svaka cast.pozz iz bosne

    avatar

    23.12.2011. (14:20)    -   -   -   -  

  • Nesa BG

    Za vreme putovanja posecivao sam blog da vidim kako si i dokle si stigao. U prethodna dva dana konacno sam na miru procitao ovaj putopis od pocetka do kraja. Pravo je uzivanje citati o tvojim avanturama na nacin na koji ih opisujes i uz to gledati fotografije. Svaka cast ! Za ovo stvarno treba mnogo hrabrosti. Nadam se da planiras uskoro na novo putovanje i da cemo opet biti u prilici da te pratimo u novim pohodima, kao i da ce biti prilike da se uskoro vidimo i druzimo. Veliki pozdrav od Nese iz Beograda.

    avatar

    28.01.2012. (18:00)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...